חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פארמה אסתטיקה - קרם עיניים מסדרת מטריקוטן

קרם חדש מסדרת מטריקוטן של פארמה אסתטיקה הנקרא – matricutane eye contour gel נבדק. מדובר בג'ל עיניים שיקומי למסגרת העין. זהו קרם ג'ל המתאים במיוחד לנשים או גברים שעברו מתיחה עורית באזור העיניים כמו מתיחת עפעפיים.

הקרם מכיל ויטמינים, תמציות צמחים מרגיעות המאזנות את העור, וכן מטריקסל וביופפידים המעודדים את תהליך חידוש העור ואת יצורם של אלסטין וקולגן טבעיים הבונים תאי עור מחודשים. לג'ל העיניים הייחודי של פארמה אסתטיקה סגולות אנטי דלקתיות למניעת רגישויות בעור הפנים.

מלבד היותו היפו אלרגני, ייעודו של קרם העיניים הוא לטשטש קמטוטים תחת העיניים, וכן לשקם את העור בעל הקמטים ולהעלימם.

הקרם מאושר מטעם משרד הבריאות , וכן רישיון הבריאות מוטבע על גבי אריזת המוצר. כמו כן, פארמה אסתטיקה נוהגת להגדיל ראש ולספק את המוצרים הבטוחים ביותר, כל מרכיבי קרם העיניים האיכותיים נחקרו ונבדקו קלינית במעבדות פארמה אסתטיקה.

העור תחת העיניים הינו העור הדק והעדין ביותר המצוי על עור הפנים. אמנם שלא כמו חלקי הגוף המכוסים בבגדים ונשמרים, עור הפנים חשוף ורגיש לזיהומים סביבתיים ואל השמש. עור העיניים העדין נוטה להיפגם. שמירה וטיפוח על מרקם העור הינה הכרחית כדי לשוות מראה צעיר ורענן. בין סימני הגיל הראשונים ניתן לראות קווים תחת העיניים, מקורם הוא בקמטי ההבעה הקיימים גם על עור פניהם של תינוקות, אך עם חלוף השנים קמטי ההבעה מקבלים נוכחות קבע עם תווי הפנים.

קרם העיניים מבית פארמה אסתטיקה פותח בנוסף כדי לטפל בנפיחויות תחת העיניים ובעיגולים שחורים תחת העיניים. תמציות האלו וורה המצויות בקרם, מסייעות לאיזון העור תחת העיניים ולהסדרת זרימת הדם הטבעית, דבר שנועד כדי למנוע את היווצרותם של העיגולים השחורים והנפיחות תחת העיניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פארמה אסתטיקה

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה21/06/111610 צפיות
בשנות פעילותה של חברת פארמה אסתטיקה ייצרה החברה מגוון תכשירים וקרמים אשר נמצאו יעילים ובטוחים לשימוש – תחת הפיקוח המחמיר של משרת הבריאות. הוכחה לפיקוח היא סימן רישיון משרד הבריאות אשר מוטבע על מוצרי החברה. ואולם, כדי להתאים את הטיפול הטוב ביותר לסוג העור ולגוון שלו, מומלץ לפנות אל המומחים של פארמה אסתטיקה אשר יוכלו לייעץ ולהתאים את הטיפול הטוב ביותר.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה14/06/112036 צפיות
מוצרי פארמה אסתטיקה הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות, בעיקר בקרב קוסמטיקאיות רפואיות המשתמשות בסדרת מוצרי מטריקוטן של החברה אשר נמצאו כאפקטיביים במיוחד. כלל מוצרי החברה של פארמה אסתטיקה עברו פיקוח מחמיר של משרד הבריאות – על המוצרים מוטבעת חותמת של משרד הבריאות המאשרת שהמוצר נבדק ונמצא בטוח לשימוש.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה12/06/111596 צפיות
החדשנות של מוצרי פארמה אסתטיקה מציעה כיום טיפולים משוכללים למגוון בעיות בעור הגוף והפנים. הקרמים והתכשירים השונים של החברה מציעים טיפול בבעיות פיגמנטציה וסימני מתיחה, הופעת קמטים ויובש על העור, ועוד. מרכיבי המוצרים מסייעים ונחשבים לפעילים בכל הקשור להתחדשות התאים של העור – מרכיב חשוב בכל תהליך של התחדשות העור והחזרת המראה הזוהר של פעם.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה02/06/111433 צפיות
מחקרים קליניים שערכה חברת פארמה אסתטיקה על סדרת מוצריה Wrinkle Therapy מצאו שניתן להגיע לתוצאות נראות לעין בתוך כ30-60 ימי שימוש.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה25/05/111631 צפיות
רבים מנסים להסביר את הסיבה להופעתם של סימני מתיחה על עור הפנים והגוף בכלל. סברה אחת טוענת שבמצב בו העור נמתח מעבר ליכולת שלו, כגון בתקופת ההיריון, נוצרים קרעים של סיבי קולגן על שכבת העור העליונה - מה שיוצר להופעת סימני מתיחה. סברה אחרת מסיקה שסימני מתיחה נוצרים עקב ייצור קורטיקוסטרואידים, הפוגעים בייצור הקולגן התקין בגוף. כמו כן, ידוע שנטילת תרופות הורמונאליות (קורטיזון, לדוגמא) פוגעות גם הן בייצור של קולגן נורמטיבי.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה24/05/111927 צפיות
הדעה לגבי הסיבות להופעת סימני מתיחה על העור חלוקות בקרב מומחים מרחבי העולם. סברה אחת טוענת שסימני מתיחה נוצרים על העור כאשר הוא מתוח מעבר ליכולת שלו, ולכן הוא מעבה את סיבי הקולגן הבונים את שכבת הדרמיס על העור – מה שיוצר צלקת קווית שאנחנו מכירים כסימן מתיחה.

מאת: פארמה אסתטיקהקוסמטיקה15/05/111743 צפיות
חברת פארמה אסתטיקה מתמחה בייצור ושיווק מוצרים קוסמטיים העונים על פתרונות שונים לעור ולגוף, כגון קרמים לטיפול בצלקות וסימני מתיחה, כוויות, ועוד. מבין מגוון מוצרי פארמה אסתטיקה, ניתן למנות קרם ייחודי המכיל ויטמינים ותמציות צמחים המודדים בנייה מחדש של העור.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185560 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183979 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184128 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184251 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172303 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica