חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת וילה יוקרתית לנופש

מאת: topvillasצימרים28/01/20111009 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימים עברו, וילות להשכרה היו משמשות בעלי עסקים אשר מטיילים המון בכל רחבי העולם ומעוניינים לפנק את עצמם בוילה טובה לתקופה קצרה.

המשמעות של וילות להשכרה בעבר הייתה בדיוק כמו בית להשכרה- ללא ריהוט, עם התחייבות לתקופה מסויימת ולשימוש אחד בלבד.

במשך השנים הוילות להשכרה שינו את ייעודם, לא עוד מקום להתגורר בו, אלא מקום ללילה אחד עד חודש גג, כשהתשלום כבר לא חודשי אלא יומי.

הדור החדש של הוילות להשכרה הוא שונה לחלוטין ממה שהכרנו לפני כמה שנים, מצוידות בריהוט היוקרתי ביותר, בציוד האלקטרוני החדיש ביותר, מושכות לעין בהרבה ממה שהיה נהוג עד היום.למעשה אותם וילות התחילו אט אט לתפוס את מקומם של הצימרים הידועים - חופשה מפנקת במיוחד עם התחושה של עושר בלתי נגמר לממשים אותה.
שימוש נוסף לוילות להשכרה שתופס מקום בשנים האחרונות הוא ארגון מסיבות של צעירים, דבר שהופך אטרקטיבי במיוחד כאשר יש כמעט בכל וילה להשכרה בארץ בריכה פרטית צמודה.
כמובן שהעניין לא נגמר רק במסיבות כשמדובר בוילות להשכרה אלא ממשיך לארגון ימי הולדת, חתונות וכיו"ב.

נדבך נוסף וחשוב מאוד בוילות להשכרה הוא הפרטיות - כיום יותר ויותר משפחות או קבוצה של משפחות מעדיפות לשכור וילה מאשר ללכת לבית מלון כדי להנות מהפרטיות שוילה להשכרה מאפשרת להם.גם המגזר הדתי רואה בפרטיות בוילות להשכרה גורם משפיע כאשר הם מחליטים לאן לתכנן את החופשה הבאה.
אין ספק שהוילות להשכרה תופסות תאוצה בשנים האחרונות ומקבעות את עצמן לאט ובביטחון כדבר הגדול הבא. האפשרויות הבלתי נגמרות שהן מציעות - סוויטות מפוארות, בריכה פרטית, ג'קוזי, מטבח גדול ומאובזר ועוד המון המון דברים אטרקטיביים הגורמים לנו לבחור בהם.הוילות להשכרה פשוט משתלטות על כל תחום אפשרי - אם זהחופשה משפחתית, אם זה מסיבה לסטודנטים, בר מצווה לילד, פרטיות שחשובה להמון אנשים וכמובן למגזר הדתי.

אז אם אתם מעוניינים בוילה להשכרה ובשלל הפינוקים האלה, בחוויה מעניינת ובחופשה חלומית, תוכלו להשכיר וילה ביחד עם עוד חברים במחירים לא כל כך יקרים היות והנטל מתפרס על פני הרבה אנשים. לסיכום, הוילות להשכרה הם הצימרים החדשים, אמנם קצת יותר יקרים אך עם מגוון אפשרויות הרבה יותר רחב שיכול לספק את כל הצרכים שלכם בחופשה ומפנקת. בסופו של דבר, כל אחד מאיתנו היה רוצה לגור בוילה ולא להשכיר אותה, אך גם האפשרות להרגיש עשיר ליום אחד יכולה להיות משתלמת במיוחד. ומי יודע? אולי יום אחד אנחנו אלה שנשכיר את אותן וילות להשכרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

topvillas.co.il - פורטל הוילות הישראלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת topvillas

מאת: topvillasצימרים06/02/111229 צפיות
אין ספק שאילת היא בירת הנופש של ישראל. באילת קיימים מעל 40 בתי מלון ורוב רובה של העיר בנוי על תעשיית התיירות. אילת מושכת את כל סוגי הנופשים

מאת: topvillasצימרים06/02/11943 צפיות
צפון הארץ הוא ללא ספק איזור מיוחד ויפה. הצפון נחלק לגליל המערבי, הגליל העליון, רמת הגולן והגליל התחתון. בכל אחד מהאיזורים הללו תמצאו שפע של פעילויות ובעיקר הרבה הרבה טבע במלוא תפארתו

מאת: topvillasתיירות ונופש - כללי02/02/111245 צפיות
ישנם הרבה אירועים בחיים שבהם המיקום יכול להיות ההבדל בין אירוע מוצלח שלא ישכח עוד זמן רב לבין עוד אירוע. וילה לאירועים היא בהחלט הפתרון עבור הרבה מאד אירועים ולא בכדי אנו רואים הרבה מאד אירועים הנערכים בוילות מפוארות

מאת: topvillasצימרים31/01/111361 צפיות
וילה ללילה בעצם מיועדת בעיקר לאירועים אשר מציינים אותם בלילה אחד, וזה כולל: מסיבת רווקים או רווקות, צילומי אופנה, ימי גיבוש וימי הולדת.

מאת: topvillasצימרים29/01/111051 צפיות
ישנן הרבה דרכים לחגוג מסיבת רווקים או רווקות אך תמיד כשבאים לתכנן מסיבה כזו עולה שאלת המיקום, האם זה יהיה בבית של אחד האנשים, האם זה יהיה בחוף הים, האם זה באחד מאיזורי הטיולים ושמורות הטבע שישנן בארץ, או אולי אף להשכיר סויטה במלון.

מאת: topvillasצימרים24/01/111230 צפיות
הרבה מהוילות בקיסריה נמצאות בבעלות תושבי חוץ, כלומר יהודים אשר רכשו וילות בקיסריה ובעצם מתגוררים בהן מספר שבועות בשנה כאשר את רוב במנם הם מבלים בחוץ לארץ.

מאת: topvillasצימרים24/01/11865 צפיות
צימרים זה לא תחום חדש, למעשה כבר עשרות שנים שצימרים הם אלטרנטיבה עבור הרבה אנשים הרוצים לבלות את החופשה במקום שקט ורגוע אך יחד עם זאת לא מוכנים להתפשר על איכות.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172098 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171447 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171488 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171507 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161563 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161595 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica