חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

iPhone– מכשיר אליפות

מאת: נטליצרכנות29/01/2011779 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

iPhone – מכשיר אליפות

גם אם נטמון את הראש בחול, וגם אם נסתיר את העיניים שלנו עם כפות הידיים אנחנו חייבים להודות - כולנו מכורים לתופעה הזו כבר מספר שנים לא מבוטל – התמכרות למכשירים סלולריים למיניהם. גולת הכותרת בקרב מכשירי הסלולר, היא מכשיר ה-iPhone מבית היוצר של חברת 'אפל' האיכותית. מה הופך את המכשיר למיוחד כל כך הסוחף אחריו עולם שלם?

מכשיר זה הוא בעצם שילוב מוצלח של מכשיר טלפון סלולרי (הייעוד המקורי של המכשיר) עם מחשב כף יד – וזאת, בעיצוב מיוחד ונקי . מדי תקופה, מרעננת חברת 'אפל' את הגרסא של המכשיר ומוציאה לשוק מכשיר חדש מעוצב יותר ומתקדם יותר מקודמיו. בכל הנפקה כזו של מכשיר חדש, יוצאים מליוני אנשים ברחבי העולם וממתינים בתורות ארוכים מספור כדי להיות הראשונים שירכשו את המכשיר החדש בארצם. הביקוש למכשיר אדיר, ושיווקו הפך עולמי ברגע אחד. השילוב של מסך מגע איכותי רגיש ואסתטי עם מכשיר מתקדם מבחינה טכנולוגית, המכיל עולם אינסופי של תכנים, הוא שילוב מנצח. מכשיר ה- Iphoneמצוייד במסך מגע מיוחד הפוטר את המשתמש מהצורך במקשים מסורבלים רגילים ומכיל שלל אפשרויות שימוש בתוכן אפליקציות, דבר שהופך אותו לשימושי ביותר עבור כל אחד ואחת מאיתנו.

למה iPhone ולא מכשיר אחר?

לכל אותם ספקנים שבינינו אשר אינם מבינים את ההתרגשות הקיימת סביב מכשיר ה- iPhone יש לומר כי זוהי תופעה מרשימה שמתברר כי אינה בת חלוף. היא כאן כדי להישאר. עבור כל אותם אלו שרכשו כבר את המכשיר, על גרסאותיו השונות - ניתן לומר כי הצטרפו למועדון העצום של המכורים . השימוש באפליקציות השונות הניתנות להורדה למכשיר ה- Iphoneפותח פתח לעולם עצום ומגוון של תוכן ומהוות פריצת דרך בהסתכלות על החיים. בעקבות כך, חברות רבות החלו להבין את הפוטנציאל הגלום במכשיר המיוחד הזה, והחלו לפתח אפליקציות (יישומים) רלוונטיים להן העשוים לקדמן בקרב משתמשי המכשיר.

המכשיר עצמו אינו מגיע עם אפליקציות מיוחדות. למעט היישומים הבסיסיים שלו כטלפון סלולרי, ניתן באמצעותו דואר אלקטרוני, אפשר לגלוש באמצעותו ברשת האינטרנט וכמובן – אפשר לצפות בסרטים או לשמוע קטעי מוזיקה. מעבר לכך, השימוש שניתן לבצע במכשיר באמצעות האפליקציות השונות הניתנות להורדה למכשיר עצמו - הוא רב גוני ועצום במיוחד.

מכשיר ה-iPhone הביא לעולמם של אנשים רבים כל כך ברחבי העולם כולו, מסתבר, משב רוח רענן ושינה את החוקים באוקיינוס הסלולרי מן הקצה אל הקצה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ntg

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי

מאת: נטליצרכנות12/02/11875 צפיות
כולנו מחוברים היום ומכורים לטכנולוגיה הסלולרית, בדרך זו או אחרת. מכשיר האייפון משנה את העולם ואת תפיסת הראייה של האפשרויות הסלולריות. על כך – במאמר הבא.

מאת: נטליצרכנות09/02/111315 צפיות
האייפון, במסגרת ההשתלטות על חיינו, מציע לנו גם אפיקציות לקיצור התור בבנק או יותר נכון, אפליקציות לניהול חשבון הבנק שיחסכו מאיתנו את הצורך לבקר בבנק על כל המשתמש מכך. עוד על אפליקציות אייפון במאמר שלפניך.

מאת: נטליצרכנות07/02/11961 צפיות
בעידן של היום, האינפורמציה זמינה הרבה יותר ורמת התקשורת שלנו גבוהה מתמיד. עם מכשיר האייפון, תוכלו להישאר בקשר עם העולם בכל רגע נתון, מבלי לזוז מהספה.

מאת: נטליצרכנות02/02/111007 צפיות
כל העולם משתגע מהמהפכה שיצר מכשיר האייפון המופלא, ורק לכם עדיין אין כזה מכשיר? כאן תמצאו את כל הסיבות לרכישת מכשיר כזה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214246 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204383 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205285 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica