חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אייפון – ואתם בפסגה

מאת: נטליצרכנות02/02/20111010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אייפון – ואתם בפסגה

חברת 'אפל' הביאה לעולם את בשורת מכשיר האייפון, לפני מספר שנים ומאז, עולם הסלולר שוקק החיים מצליח להגיע בכל פעם מחדש, לשיאים חדשים. כל מי שמתהדר במכשיר אייפון, ואין חשיבות לגרסא של המכשיר בה הוא אוחז, יספר לכם בשמחה עד כמה המכשיר מהווה חלק אינטגראלי ומהותי מחייו וכמה הם שונים ממה שהיו, באופן משמעותי, לפני רכישת המכשיר וההתמכרות אליו. אין ספק, המכשיר- ממכר. תשאלו את מליוני האנשים ברחבי העולם כולו, הכרוכים אחר המכשיר בצורה מדהימה ומעוררת התפעלות. כל מי שאוחז בידיו את מכשיר האייפון, מתמכר מיד וצולל לעולם של תכנים מדהימים ושפע של מידע שלא ידעתם בכלל על קיומו.

העולם הסלולרי מתחדש תדיר במכשירים חדשים, בהתאם להתפתחות המואצת של הטכנולוגיה העדכנית הסובבת את עולמנו. מכשירים ישנים מפנים מקומם לטובת מכשירים חדשים ומתקדמים, והללו , מהווים פריצת דרך חדשה – עד לשלב הבא של הפיתוח. בתוך כל זאת, היה ונותר מכשיר האייפון , המכשיר האיכותי והמתוחכם מסוגו בשוק ה'סמארטפונים' הסלולרי. מכשיר זה, הוא בפועל, שילוב של מחשב כף יד (על פי גודל המסך) ביחד עם מכשיר טלפון סלולרי מתוחכם. האפשרויות שהוא נותן למשתמשים בו, מביאות את חוויית השימוש בו לשיאים חדשים עבור כל מי שנוגע במכשיר. מסך המגע האיכותי והחד, הרזולוציה המשובחת, שלל אפליקציות מגוונות ואינסופיות מכל תחום אפשרי שרק עולה על הדעת – כל אלה, הופכים את המכשיר למכשיר כמותו לא הכרתם. מדובר במכשיר ייחודי, איכותי, בעל עיצוב אסתטי שלא יאכזב אף אחד ואחת מכם. היכולות אליו מגיע המכשיר, הופכות את השימוש בו לחווייה מיוחדת במינה, כמותה לא הכרתם ואודותיה - אפילו לא העזתם לחלום.

האפליקציות, אותן מציע המכשיר להורדה באמצעות האינטרנט, מהוות את חוד החנית של המכשיר ומשדרגות אותו למימדים אחרים. באמצעות האפליקציות השונות, תוכלו לבצע השקעות בבנק, למשל, גם אם שנתכם נודדת בשלוש לפנות בוקר וזאת-מבלי להעיר את מנהל הבנק או את הפקיד המטפל בכם. כיצד זה קורה? את האפליקציה הרלוונטית לכם (שיכולה להיות שירות הזמנת מוניות ארצי, קניות באמצעות היישום או סתם משחק משעשע עבור הילדים) אתם מורידים מאתר האינטרנט המספק לכם את אותו יישום רלוונטי, הישר אל מכשיר האייפון המתוחכם שברשותכם. מרגע שהתקנתם את האפליקציות המדוברות, כל שנותר לכם הוא ללחוץ על האייקון שבמכשיר האייפון שלכם והנה אתם כבר שם. תוכלו להזמין פיצה בכל שעה ובכל מקום, תוכלו לקרוא ספר בזמן שאתם ממתינים בתור לרופא, תוכלו לשחק במשחקים האהובים עליכם וכדומה. כמובן, שתוכלו גם להשתמש ביישומים הבסיסיים של מכשיר האייפון כדי להאזין למוסיקה, לקרוא את הדואר האלקטרוני שלכם או לצפות בסרט נחמד. במכשיר האייפון, אין ספק שהשמיים הם הגבול וכעת – המכשיר נמצא בידיכם והעולם כולו אצלכם בכף היד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ntg

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי

מאת: נטליצרכנות12/02/11878 צפיות
כולנו מחוברים היום ומכורים לטכנולוגיה הסלולרית, בדרך זו או אחרת. מכשיר האייפון משנה את העולם ואת תפיסת הראייה של האפשרויות הסלולריות. על כך – במאמר הבא.

מאת: נטליצרכנות09/02/111319 צפיות
האייפון, במסגרת ההשתלטות על חיינו, מציע לנו גם אפיקציות לקיצור התור בבנק או יותר נכון, אפליקציות לניהול חשבון הבנק שיחסכו מאיתנו את הצורך לבקר בבנק על כל המשתמש מכך. עוד על אפליקציות אייפון במאמר שלפניך.

מאת: נטליצרכנות07/02/11965 צפיות
בעידן של היום, האינפורמציה זמינה הרבה יותר ורמת התקשורת שלנו גבוהה מתמיד. עם מכשיר האייפון, תוכלו להישאר בקשר עם העולם בכל רגע נתון, מבלי לזוז מהספה.

מאת: נטליצרכנות29/01/11784 צפיות
כולנו נחשפנו לרעש והמהומה סביב מכשיר ה- Iphone על גרסאותיו השונות. המכשיר נמצא סביבנו זמן רב ויחד עם זאת מצליח לחדש ולהמציא רעיונות חדשים ומקוריים. המאמר הבא מפרט את יתרונותיו של המכשיר.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214278 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204415 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205317 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194183 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193409 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182926 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica