חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עושים במקרה של פשיטת רגל?

מאת: maya807חוק ומנהל30/01/20111016 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכל על עורכי דין! מה עושים במקרה של פשיטת רגל?

אף אדם אינו אוהב להיות בסיטואציה הזו, אך לא מעט פעמים אנחנו רוצים להיוועץ בעורך דין טוב. העניין עשוי להתרחש בעקבות תביעה פלילית ועשוי להיות אפילו בשל רישום פטנט. בכל סיטואציה בהחלט כדאי למצוא עורך דין קרוב!

כל המידע בנושא עניינים משפטיים.

אפשר למצוא לא מעט עורכי דין בארץ, והם באים במגע עם דברים מגוונים מאוד; בקשות מתן צו ירושה, איחוד תיקים, תביעות גירושים וייצוג משפטי. שירותים משפטיים שונים מתקשרים לכל תחום בחיים שלכם, לכן ניתן לנחש שיום אחד תצטרכו עורך דין מנוסה.

מהו תפקידו של הנוטריון? חשקה נפשכם בעוד מידע מועיל אודות נוטריון גבעתיים?

אנשי נוטריונים הם עורכי-דין רגילים לכל דבר בעלי הסמכה להעניק שירותים בעניינים שונים. באילו מקרים אנו צריכים נוטריונים? סתם לדוגמה, אם אתם מנסים להנפיק דרכון בריטי, לפי הפרוטוקול צריך לשלוח הרבה תעודות שונות מתורגמות. לא כל תרגום יכול להתקבל, שהרי אפשר להציג רק תרגום נוטריוני מאושר. דוגמה נוספת, כשאתם רוצים הלוואה מהבנק, ההליך דורש להגיש חותמת נוטריון.

על פי מה לבחור עורכת-דין? איפה אפשר למצוא נוטריון פתח תקווה?

בחיינו יש מספר בחירות חיוניות - מיקום החתונה, האוטו שנקנה ולבסוף, העורך דין שיעזור לנו במידת הצורך.

מתחילים בחיפוש אחר עורך-דין? זה רעיון מוצלח לקבל המלצות מבני משפחה טובים. המלצות שכאלה הן הכי מייצגות, וכך תהיו בטוחים שלא עובדים עליכם.

כאשר אתם באים לפגישה עם משרד של עורכי-דין, צריך לבדוק האם הוא בכלל מתמחה בתחום רלוונטי. לא כל משרדי עורכי הדין מטפלים בכל התחומים המשפטיים. נוטריון רמת גן, סתם דוגמא, זה בכלל לא דיני עבודה. בגלל הסיבה הזאת יש הצדקה גמורה לשאול עללקוחות קודמים ולוודא שאותו משרד עורכי הדין אכן מטפל בעניינים מהסוג הרלוונטי לכם.

לאינפורמציה טובה אודות שירותים משפטיים בארץ, אתם מוזמנים להיכנס לאתר נוטריון תל אביב. קריאה מהנה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת maya807

מאת: maya807משפחה וזוגיות - כללי02/11/111272 צפיות
למי יש זמן לארוז? באפשרותכם למצוא מס' חברות המספקות שירותי אריזה בנוסף להובלה. צוות עבודה יבוא לעסק מס' ימים לפני יום המעבר בכדי לארוז רכושכם.

מאת: maya807בית חכם02/11/111064 צפיות
כל אדם מכיר סיפור על שכן שנשדד בזמן מסויים. לאור ההתפתחות הטכנולוגית, יש המון גילויים ופתרונות אבטחה שלא יצריכו מכם מאמצים גדולים מדי פיסית וגם מבחינה פיננסית.

מאת: maya807בניין ואחזקה - כללי02/11/111294 צפיות
יש כל הזמן הפסקות חשמל? אינכם חשמלאים מוסמכים? חשוב לזכור לא לנסות לתקן באופן עצמי את בעיית החשמל

מאת: maya807לימודים אקדמאיים02/11/111211 צפיות
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על מה שלומדים. יש לעניין סיבה ברורה מאוד, שכן החלטה זו בהחלט תשפיע על חייכם. קיים סיכוי רציני, שסוג התואר שאתם תבחרו

מאת: maya807שיפוצים02/11/111209 צפיות
בזמן שקונים שיש, וודאו שהעלות כוללת גם הובלה, התקנה ואחר

מאת: maya807שיפוצים02/11/111236 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר שסיימתם תיכון - ככה יותר קשה להשלים את הבגרויות. לכן , אנו ממליצים שתתחילו בתהליך הכי מוקדם שאפשר.

מאת: maya807שיפוצים02/11/111877 צפיות
יש קונצונזוס! זכוכית היא חומר מקסים, המלא בתכונות שהופכות אותו לפרקטי ודקורטיבי – חומרי הגלם נמצאים במצבו הטבעי בשפ

מאמרים נוספים בנושא חוק ומנהל

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל20/11/222482 צפיות
קיבלת התראה על קנס מינהלי? בנית ללא היתר? חשוב לדעת את החוק בעניין קנסות מנהליים ,קנס קצוב ובעניין שימוש שלא ע"פ היתר הבנייה. חשוב גם לדעת שעומדים בפנייך מספר אםפשרויות בכדי לצמצם את ה"נזק" ולהמנע מקנס מינהלי. וגם אם קיבלת קנס מינהלי עדיין יש מה לעשות- לא סוף פסוק!

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל22/10/222220 צפיות
הסרת צו למבנה מסוכן קיבלתם בדואר צו הריסה למבנה מסוכן מהרשות המקומית? לקבלת הצעת מחיר מהירה להסרת צו למבנה מסוכן כנראה שהמבנה עבר ביקורת של מהנדס העירייה והוא נחשד כמסוכן לציבור או לדיירים בו. יש מה לעשות! בודקים ומתחילים בתהליך של הסרת צו למבנה מסוכן.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל31/08/222300 צפיות
חריגת בניה הינה מושג שגור המתייחס למה שמוגדר בחוק התכנון והבניה, בסעיף 203, כעבודה ו/או שימוש אסור: + עבודה אסורה מוגדרת בחוק כ ״בנייה או עבודה הטעונה היתר שנעשתה בלא היתר או בניגוד לתנאי היתר״. + שימוש אסור מוגדר כ ״1. שימוש במקרקעין הטעון היתר שנעשה בלא היתר, או בניגוד לתנאי היתר או שימוש במקרקעין בניגוד לתכנית; 2. שימוש בעבודה אסורה״.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל30/05/222664 צפיות
מילון מונחים גולש יקר, האתר של קלינגר רישוי עסקים והתרי בניה מעניק לך מידע כללי עדכני ודינמי , ומידע נקודתי בתחומים ההנדסיים השונים ובהם רשוי ופקוח על הבנייה ותכנון בשילוב מפות גאוגרפיות עדכניות ומדויקות. בחלון זה תוכל לקבל מידע על מונחי יסוד בתחום ההנדסי / גאוגרפי ומידע אודות יכולות המערכת בתחומים שונים. להלן תאור של מספר מונחי יסוד שיקלו עליך את הגלישה

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל30/03/222813 צפיות
עיריית תל אביב-יפו עושה מאמצים רבים לאתר עבירות בנייה, פיצול דירות או שימוש בלתי חוקי בנכסים ולטפל בהן. במקרה בו קיים חשד בנושאים אלו, אנא מלאו טופס תלונה ואנו נבדוק את החשדות ובמקרה הצורך ננקוט בדרכי אכיפה שונות. המחלקה יכולה להמליץ על תביעה משפטית המבוססת על הנתונים המצויים בידנו לצורך הוכחת ביצוע עבירה. לשם כך, חשוב שתתארו את כל פרטי המקרה ותציינו את פרטיכם המלאים (שם מלא, מספר טלפון, דואר אלקטרוני) על מנת שנוכל לעדכן אתכם בסטטוס הטיפול בפנייתכם. הטיפול בפניות למחלקת פיקוח על הבנייה נעשה בכפוף לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל03/08/211711 צפיות
אנו משרד בנימין קלינגר שמחים לבשר כי לאחר מחקרים ו מאמצים רבים רשמית: אושרה "חלופת שקד" לתמ"א 38; "מתווה אופטימלי שגובש לאחר תהליך חשיבה מעמיק" החלופה כוללת בין היתר גם התייחסות ל"קביעת כללים לעניין חבות בהיטל השבחה על תוכניות" – נושא שלא עמד במרכז מסיבת העיתונאים בחודש שעבר, שבה הכריזה השרה שקד על התוכנית פחות מחודש לאחר ההכרזה – אושר התיקון לחוק התכנון והבנייה של שרת הפנים, הוא "חלופת שקד" לתמ"א 38.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומנהל21/06/211804 צפיות
שמים סוף לבירוקרטיה- אז אתם שואלים איך עושים את זה? כל בעל עסק, חברה או תאגיד אשר ניסה לפנות בעבר לרשויות עבור רישיונות, היתרים וכיו"ב, וודאי נתקל בבירוקרטיה העצומה שמשמעותה קשיים רבים בדרך, ובזבוז מיותר של זמן וכסף, ולעתים קרובות אף פנייה למגוון אנשי מקצוע ששירותיהם אינם מצליחים לזרז את התהליך מול הרשויות. כתוצאה מכך, בעלי עסקים שונים נוטים להתייאש ואף לא לפנות מלכתחילה לרשויות, וע"י כך מסתכנים בעבירה על החוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica