חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזרון – לא סתם עוד משטח רך...

בעבר נהגו אנשים לחשוב כי מזרון הוא שום דבר מלבד שטח רך עליו אנו ישנים ואין חשיבות אמיתית לחומר ממנו הוא עשוי - קש, עלים, נוצות, או אפילו קרטון. כיום, מחקרים רפואיים בתחום האורתופדיה מוכיחים כי חשיבות רבה קיימת לחומר ממנו עשוי מזרון, לתכנון נכון של מזרון , בחירת מזרון מתאים לכל אחד וכמובן - המערכת השונה שיש בכל מזרון. מזרון טוב יכול להיות בדיוק ההבדל בין יום של עייפות וכאבי גב לבין יום  של ערנות עם גב גמיש ותחושת חיוניות . מזרון איכותי , אם כן, הוא סוד לחיים בריאים יותר וכמובן לשינה עמוקה יותר.

ספות נוער - גם שם מזרון חשוב ?

ספות נוער לרוב נקנות על פי המחיר הזול. אם המחיר יקר - לא קונה. אך גם במקרה זה, חשיבות רבה בתחום ספות נוער היא לנושא המזרון. למרות שמדובר על ספות נוער ולא על מיטה להורים, עדיין חשובה מאוד האיכות של הספה, החומרים ממנה היא בנויה וכו', שכן בגיל ההתבגרות עובר הגוף שינויים התפתחותיים קריטיים. ספות נוער הבנויות בצורה לא נכונה ואף מזיקה יכולות להותיר נזקים על גופו של נער מתבגר. ספות נוער צריכות להיות בעלות מזרון איכותי לא פחות מכל ספה אחרת , חומרים עמידים ואיכותיים .

לימודי רפואה משלימה - האלטרנטיבה לרפואה מערבית

לימודי רפואה משלימה הפכו בשנים האחרונות לאלטרנטיבה אמיתית ללימודי רפואה מערבית. רבבות אנשים מוצאים עצמם מאוכזבים ומתאכזבים מהאפשרויות שמציעה להם הרפואה המערבית - תרופות, ניתוחים , כימיקלים. לימודי רפואה משלימה נותנים למטפל העתידי את הכלים להציע תחליפים בריאים יותר או למעשה משלימים את הליכי הרפואה המערבית, ובכך מציעים למטופל פתרונות שלמים יותר לבריאותו . לימודי רפואה משלימה - החלטה חכמה ובריאה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קופירייטינג פלוס - קופירייטינג וכתיבת מאמרים מקצועיים ושיווקיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קופירייטינג פלוס

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות21/08/141372 צפיות
אם אתם יודעים ליהנות מהחיים אתם בטח יודעים כי המקום אליו הכי כדאי להגיע בשביל לנוח ולאגור כוחות הוא לא אחר מאשר מרכז הספא. בארץ יש המון סוגי ספא שונים ומיוחדים ולכן שווה לבדוק את האפשרות להגיע וליהנות יחד עם החברים.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות21/08/141349 צפיות
כל אחד רוצה להגיע ליום כיף בו יוכל לנוח, להתפנק ולבלות בנעימים, כי רק במרכזי הספא זה המקום הנכון, בו תוכל להשתחרר ולהרגיש רוגע ושלווה כמו שאתה באמת צריך. אם אתם מתכננים ללכת ליום כיף בספא, כדאי לדעת כי יש המון חבילות ספא שוות, שמחכות לכם.

מאת: קופירייטינג פלוסתיירות ונופש - כללי21/08/141248 צפיות
אם אתם מחפשים מקום מהנה וקריר להעביר בו את היום אנו ממליצים לכם להזמין מקום במתחם ספא מהנה וכייפי.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות11/08/141362 צפיות
כאשר בוחרים מקום בו רוצים לבלות יום כיף של שקט והנאה, ישר עולה לראש יום כיף בספא. זהו מקום מספר 1 בארץ בו אתם גם נהנים מעיסוי מפנק והנאה מובטחת וגם הרגשה טובה שתשחרר אתכם מכל הלחצים והדאגות שיש לכם, אז מה יותר טוב מזה.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות11/08/141198 צפיות
מסיבת רווקות נחשבת למסיבה חשובה וייחודית עבור הכלה שמתחתנת ולכן כל בחורה רוצה שהמסיבה שלה תהיה מוצלחת ושווה, כי מסיבת רווקות זה המקום, לשמוח, ליהנות, להשתחרר ולבלות בכיף עם כל החברות הטובות, איתן אתן נהנות לכייף ולהעביר את הזמן בנעימים.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות11/08/149911 צפיות
ברוב אזורי הארץ ניתן למצוא מכונים ובתי מלון המעניקים טיפולים נהדרים המיטיבים עם הגוף שלנו ועם הנפש, טיפולים במיטב המסורת ההוליסטית האלטרנטיבית. אם אתם מחפשים אחר דרך מצוינת להירגע ולצבור כוחות מחודשים, אל תהססו, הזמינו לעצמכם עוד ההיום חבילת טיפולים, והמחירים? בהחלט סבירים ואטרקטיביים.

מאת: קופירייטינג פלוסאטרקציות20/07/141157 צפיות
אנו מזמינים אתכם להסתכל ברשימת מתחמי לופטים שלנו ולבחור את הלופט הטוב ביותר עבורכם ולשלם את המחיר הזול ביותר שתמצאו כיום בשוק.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222809 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223118 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211591 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica