חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופות רושמות כעוזרות מנכ"ל

מאת: שושי לוי ניהול30/01/2011856 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנה אמרה אחת מתחום הניהול בתקופתנו : 'אם היום אתה לא מחר אתה היסטוריה'. בעשור וקצת האחרון התפרץ לחיינו האינטרנט, ושינה את העולם, זאת הייתה מהפכה, ששינתה את הדרך שבה אנחנו מתקשרים,ושאנחנו עושים עסקים. אחד מהשינויים שקרו זוכים לפחות פרסום מהטלפונים החכמים, אך מסייעים למנהלי בתי עסק בצורה שקשה לדמיין. אלו הן קופות רושמות שהיום, חכמות יותר מתמיד. השורות הבאות מיועדות לכל בעל עסק שרוצה לרוץ עם הקדמה. הפעם, מכשיר הריצה יהיה על מסוע הקופות הרושמות החכמות.

קופות רושמות אינטרנטיות

גם הקופות התקדמו לעידן האינטרנט. כך לדוגמא הקופות הרושמות האינטרנטיות, Cameleon Web POS, של frsvision , הן העוזרות הצמודות המוצלחות ביותר של כל מנהל. למען האמת, חוץ מקפה, הן עושות כמעט הכול.

כך לדוגמא, הקופה הרושמת האינטרנטית מסייעת בניהול יום יומי בזכות יכולתה להפיק דו"חות ניהוליים ותפעוליים בקלות, לנהל ולבקר תזרים מזומנים, לנהול רכש וגבייה, ואפשרות מפתיעה להעביר מידע ישירות לרואה החשבון של העסק. גם בתחום משאבי האנוש הקופה מסייעת, כל עובד יכול להצהיר על כניסה או יציאה ממשמרת בקופה הרושמת.

לשמור על לקוחות נאמנים

לקוחות מרוצים יהיו לקוחות נאמנים לבית העסק. אחד מהדברים שיגרמו ללקוח לרצות ולשוב אליך הוא תחושת שייכות. בעזרת הקופה הרושמת האינטרנטית תוכל לנהל מועדון לקוחות בצורה יעילה ופשוטה. להכיר את הרגלי הקנייה של הלקוחות שלך ולהתאים להם את המבצעים הנכונים עבורם.

דבר נוסף, בעת הצורך תוכל להפיק ללקוחות שלך שוברי החלפה, זיכוי או מתנה בדרך מהירה ונוחה, מבלי לעכב אותם ליד הקופה. ובנוסף, הקופה מאפשרת לנהל חוב של לקוח.

קופה לכל מלצר

קופה רושמת חכמה יכולה לסייע לכל מנהל מסעדה להפוך את העסק למקום רווחי יותר ולהוריד מעליו לחצים רבים. כך לדוגמא: קופה רושמת עם פיתוחים כמו מערכת Cameleon Pro של frsvision, יכולה בקלות להפיק דו"חות שונים גם מהבק אופיס.

פעמים רבות יושבים במסעדה קבוצות של אנשים שלא משלמים יחד, ורוצים לפצל את החשבון בעיקר כאשר הם משלמים באשראי. הקופה הרושמת כיום מאפשרת לעשות זאת בפשטות, שכול מלצר יכול ליישם. בכלל, מערכת ה- Cameleon Pro כל כך פשוטה להבנה שאין צורך בטכנולוג שיעמוד לפקח ליד הקופה.

אך אחד החידושים שיקפיצו את השירות שלך צעדים רבים קדימה הוא המסוף הידני. כך, כל מלצר או מלצרית יכולים לקבל הזמנה ולסגור חשבון דרך מסוף נייד, דבר שיזרז את השירות, יחסוך זמן יקר של מלצרית בזמנים של לחץ, ויעלה את שביעות הרצון של הלקוחות.

לסיכום, קופות רושמות אינטרנטיות הן חכמות יותר, יעילות יותר ויכולות לסייע לך לשפר את ניהול בית העסק שלך.קשה להאמין מה ניתן לעשות בקופה רושמת אחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שושי לוי

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201483 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201593 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201611 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201325 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201284 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201140 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201039 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica