חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונות אריזה במפעלים מתקדמים

מאת: אוריתעשייה31/01/2011958 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכונות אריזה

מפעלי ייצור הולכים ועוזבים את התודעה שלנו ומפנים את מקומם למשרדי יוקרה ולחברות הייטק. יחד עם זאת, מפעלים הם חלק בלתי נפרד של כל חברה יצרנית, ובסופו של דבר הניסיון מלמד שסין לא מקבלת את הייצור של כל פרט ופרט שבו אנו משתמשים. ככלל, ניתן לומר שככל שהמוצר "טכנולוגי" וחדיש יותר, כן יש לו יותר סיכוי להיות מיוצר בארץ המקור שלו, או בכלל במערב. אולי הדוגמה הבולטת ביותר היא הייצור של אינטל. לחברה זו קיימת מדיניות המונעת מהחברה להעביר ייצור של המוצרים החדישים ביותר לסין, זאת מחשש להעתקה, ולכן המעבדים החדישים ביותר מיוצרים תמיד במדינות מערב.

תפקידן של מכונות האריזה במפעלים טכנולוגיים

ככל שרמת הייצור של המוצר מדויקת יותר ועדינה יותר, כן המוצר הופך להיות רגיש אפילו לאבק. הדרך הטובה ביותר להגן על מוצרים כגון מעבדים וחלקיהם מפני אבק וזיהומים הרסניים אחרים היא אריזה איכותית. מסיבה זו במפעלי הייטק מכונות אריזה בעלי חשיבות עליונה. המכונה צריכה להיות לא רק יעילה ולעמוד בקצב עבודה מסוים, אלא גם להיות סטרילית לחלוטין ולספק את אותה הסטריליות גם למוצר הארוז. למעשה, חלקים של מעבדים יכולים לעבור כמה וכמה אריזות לפני שימצאו את מקומן במוצר הסופי שלהם. הסיבה לכך נובעת מכך שהייצור בעולם הגלובלי מתחלק למפעלים שונים שיכולים להיות ממוקמים גם במדינות שונות ומרוחקות.

עמידותן של מכונות אריזה בייצור של טכנולוגיות גבוהות

במרבית המקרים, כשמדברים על ייצור בטכנולוגיה גבוהה, מדברים על מכונות ייצור מאוד מורכבות שהדלקתן עלולה לקחת יממה שלמה. מסיבה זו, במרבית מפעלי ההייטק הייצור מתבצע סביב השעון, ולכן גם המכונות הנלוות למכונות הייצור הראשיות צריכות לעמוד בהספק הגבוה שנקבע. מכאן שמכונות אריזה במפעלים מסוג זה צריכות להיות עמידות במיוחד ולהחזיק מעמד ללא הפסקות תכופות בעבודה, כמו במרבית מפעלי הייצור. מסיבה זו מכונות אריזה לחברות הייטק הן מכונות מיוחדות המסוגלות לספק קצב עבודה גבוה ולעבוד סביב השעון.

חשיבות האריזה של תוצרת מפעל הייטק

כולנו לבטח זוכרים את ההפגנות הגדולות שהיו בירושלים כנגד חברת אינטל שהפעילה את המפעל גם בשבת. מעניין לגלות שמפעל זה אחראי בעיקר על אריזה איכותית של המוצר. עובדה זו מדגישה לנו פעם נוספת עד כמה חשובה האריזה של מוצר. כלומר, המוצר עובר אריזה ראשונית במפעל הייצור ואז עובר לאריזה נוספת במפעל בירושלים לצורך קבלת איכות אריזה טובה יותר שתבטיח הגעה בטוחה של המוצר ליעד שלו.

מכונות אריזה הן למעשה חלק בלתי נפרד מתהליך הייצור המודרני, הן שומרות ומגינות על המוצר מכל האתגרים העומדים בפניו: שבירה, לחות, רטיבות ועוד. למכונות אריזה בחברת הייטק יש אתגר חשוב נוסף וזה לשמור על המוצר במצב נקי במיוחד כדי למנוע ממנו להינזק אפילו מאבק.

 



תגיות המאמר: מכונות אריזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161782 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161660 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161370 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161912 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163887 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161678 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22968 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211209 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211146 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191774 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181814 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181313 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175199 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica