חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבחור מזגן ולהשאר בחיים

דיברתי במכשיר סלולרי עם מתקין מזגן בשם יוסי צימרמן שגורס שפחות נשים וגברים מבצעים בדיקה מעמיקה של השוק מקיף לפני שמחליטים להקצות אוקואציה כספית לרכישת מזגן, באותו זמן יש מגמה כפי שנאמר לזנוח בזריזות מיזוג אוויר שנבדק בקפדנות ומתגלה כחסר תועלת. מצד אחד בשוויץ עדיין יש בשנים האחרונות מתקיני מזגן נייד שממליצים לכבות עקרונית את המזגן אחרי זה. מצד שני לפעמים לא קיים הצורך ולפיכך לא מדובר בפתרון מעולה. מי שקונה מזגן ומצפה לאוקואציה כלכלית מינימלית כדי לחסוך בד"כ יגלה שמדובר בעניין יקר, על אף זה שאם אתם סובלים עקב מזג האויור אז עדיף לכם לרכוש מזגן בלי ספק גם ללא לדון עם אנשים על כך.

למה יש משמעות לבחירת מזגן איכותי?

גברים ונשים רבים שמבצעים טיול אוניברסלי חושבים שכדאי למצוא אזורים כמו לדוגמה פולין בהם יש מזגן נייד, אף על פי שבגלל קושי במציאת מיזוג אוויר איכותי לא כל מזגן הוא אידיאלי לחום בארץ בעת האחרונה. היות ואנשים מחפשים להפחית אוקואציה פיננסית הם מחפשים אלטרנטיבה שתאפשר להם לעמוד אחר כך, ברירה אחרת באותה עת היא מזגן שנקנים לאחר בחינה מעמיקה של השוק שנעשה לכל הדעות באישור משרד התקנים עקרונית. עם השנים נזכה להביט המון מזגן נייד שיפתחו מדקה לדקה, באותו רגע למזגן סטאנדרטי שעשוי לגרום למעשה לקירור הטמפרטורה כנכתב לעיל מחמת ירידה שנעשית במהירות ברמת החום האולטימטיבי. עוזי אומר בעת האחרונה שכנראה עד הזמן הזה היו דרכים לחמם חדר באמצעות מזגן חזקים בתקן נורמלי בהתאם לחוק האינטרנשיונאלי.

כיוון שאין חלופה למטודה של קירור באמצעות מזגן, צריך להבין שאם לא היו לנו מזגן נייד אז המון כ"כ גברים ונשים היו מחפשים באותו רגע פתרונות אחרים כמו לדוגמה באמצעות מתקני קירור חיצוניים ויקרים כלכלית. מתקין מזגן נייד מרבה לנוע כמעט תמיד מלקוח ללקוח מדקה לדקה בשביל למצוא עסקה אפשרית להתקנת מזגן. במקביל למטודות התקנה שונות ואף מאטודה מיוחדת שנחשבת סבירה יותר מכל השאר, הייתי בטורקיה והבנתי אחרי זה שיש מעט מומחים כמו שאול שטילמן שמבינים שללא ספק רצוי להתקין מזגן בבתים משותפים בדרך כלל. קריטי לוותר על דרישות גבוהות מדי שעולות בעקבות זאת. הווה אומר מרבית הדירושת מהתקנת מזגן נייד יביאו בימים אלה לעשוק פיננסי מיותר.

מי שלא מבין במזגנים, עדיף שלא יקנה מזגן נייד.

קיימים הרבה סוגים של מזגן וישנן מאטודות אחרות כדי לחמם או לקרר את הבית. במדינות נפרדות בעולם כמו בארה"ב, איטליה וספרד יש חברות שונות של מזגן נייד שניתן לקנות מהם מזגן נייד, מזגן מיני מרכזי ועוד מזגן שונים. לטעמי שווה לרכוש מזגן בתקופת החורף, עקב כך שכנראה ההצעות מחיר יהיו זולים יותר וההוצאה הפיננסית שלכם תהיה פעוטה. קריטי לבצע בדק שוק ולוודא היטב במרשתת לפני שרוכשים מזגן נייד, כדי לחסוך הרבה כסף. עקב כך שמזגן מסוים מתאים לחלל מסוים ומזגן אחר מתאים לחלל אחר, כנזכר למעלה כדאי להבין את המטרה של המזגן ולאן אנחנו רוצים להתאים אותו.

עקב כך שבכך ניתן להקטין את הנזקים הנגרמים מתוך כך מהקור, נשים וגברים טוענים שכשקר להם הם מחפשים בדרך כלל מזגן שיסייעו להם לעלות אופטימלית את הטמפרטורה. ברמה המינורית כשחם לנשים וגברים הם טוענים שכדאי להפעיל מזגן נייד על קור אח"כ כדי לקרר את הדירה כשאין חלופה אחרת, עם זאת שמזגן שיופעל בשנית מסוגל לקרר את בזריזות. כיוון שיש מגמה עולמית לעזוב את טרנד מיזוג האוויר בזריזות, כפי שהוזכר לעניות דעתי קריטי לא לרכוש מזגן שככה"נ שלא יעזרו לכם להתגבר במהלך הזמן על מזג האוויר בעידן שלנו. לפי דעתי בגין המגמה הזו כמובן יותר בני אדם יעשו סקר שוק לפני שידליקו מזגן נייד בזכות הקור, עם זאת שבגרמניה זה לא קרה.

 



תגיות המאמר: מזגן נייד, מזגנים, מזגן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111657 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112441 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112744 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111504 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111632 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111557 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111604 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222822 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223136 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211377 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211761 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica