חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בלונים לאירועים – הדרך לעיצוב האירוע שלכם

מאת: רחלי פריהפקות אירועים02/02/20111132 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


יש אירוע בפתח? מזל טוב, שיהיו תמיד שמחות. עכשיו, כחלק מההכנות לאירוע המרגש, אתם צריכים, מן הסתם, לחשוב גם על דרך לעיצוב האירוע שלכם. דרך מקורית, מרגשת וכמובן – יפה, היא עיצוב בבלונים לאירועים.

בלונים לאירועים – הקונספט

כולם יודעים כמה עליזות ועליצות מוסיפים בלונים, לכל מקום בו הם נמצאים. הם צבעוניים, ניתן ליצור מהם צורות שונות ומשונות, והכי חשוב – הם גורמים לכולם, מילד ועד זקן, לחייך. אם זאת המטרה גם שלכם – בלונים לאירועים הם הפתרון בשבילכם.

בלונים לאירועים הם בלונים שחלקם רגילים וחלקם מאוד לא. ולמה אנחנו מתכוונים? ישנם אירועים שעבורם מתאימים בלונים בתפזורת, ישנם אירועים שעבורם מתאימים בלונים המאוגדים לזר מרהיב, וישנם אירועים שעבורם מתאימים בלונים המעוצבים בצורות מסוימות, המותאמות לנושא האירוע. הנה לפניכם מספר דוגמאות:

בלונים בתפזורת

נניח, שלחברה שלכם יש יום הולדת, ואתם רוצים להפתיע אותה. תארו לכם מצב, שבו היא נכנסת לחדר שלה, ומגלה שכל החדר שלה עמוס בבלונים בכל הגדלים, הצורות והצבעים. או אז תוכלו אתם להיכנס ולהפתיע, ואנחנו בטוחים שזו תהיה חגיגת יום הולדת שלא תישכח במהירה (אם בכלל). הרעיון של קישוט החדר בבלונים מתאים, כמובן, גם לאירועים נוספים, כגון הצעת נישואין או סתם כדי לומר שאוהבים.

בלונים לאירועים – זרי בלונים

בלונים לאירועים בדמות זרי בלונים מוסיפים אווירה שמחה ועליזה לכל אירוע. זרי בלונים מתאימים למגוון רחב של אירועים, כגון ימי הולדת, חגיגות בר מצווה ובת מצווה, בריתות, כנסים ועוד. ניתן להזמין זר בלונים אחד, עבור בעל/ת השמחה, שאנחנו בטוחים שישמחו לקבל אותו במתנה. כאשר עורכים אירוע באולם אירועים, ניתן לקשט באמצעות זרי בלונים את קירות האולם, את הכניסה אליו וכל מקום אחר שניתן להציב בו זר.

בלונים בכל צורה ובכל צבע

טוב, אז כבשה אולי לא, אבל בהחלט שניתן ליצור מבלונים כל מיני חיות וחפצים. כך, למשל, במסיבת ברית או בריתה, אפשר ליצור מבלונים מוצצים ענקיים שייתלו על התקרה, ולהוסיף נופך תינוקי וקסום לאווירה. במסיבת יום הולדת לילדים קצת יותר גדולים, אפשר לעשות שימוש בבלוני דיסני למיניהם, שתמיד-תמיד ילדים אוהבים, ובמסיבת בר מצווה או בת מצווה אפשר לעצב שער כניסה יפהפה העשוי כולו מבלונים.

הפרחת בלונים

הפרחת בלונים היא דרך להפוך את האירוע שלכם לכזה שלא יישכח. תארו לעצמכם שבשלב מסוים באירוע המוני בלונים בשלל צבעים מופרחים אל חלל האוויר, וכל האורחים עומדים נפעמים מול האירוע. אנחנו בטוחים שמחזה כזה ישובב את נפשות כולם, ויהווה את גולת הכותרת של האירוע.

לסיכום...

אין ספק כי שימוש בעיצוב בלונים לאירועים מוסיף הרבה מאוד שמחה לכל אירוע. אנחנו בטוחים שאם תבחרו בעיצוב בבלונים, ידברו על האירוע שלכם הרבה אחרי שיסתיים. שיהיה במזל!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121301 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112133 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195881 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/192998 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182279 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181471 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181567 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181592 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181712 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica