חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותו של הסכם ממון

מאת: אלידיני משפחה07/02/2011980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתימה על הסכם ממון מסודר , אשר התבצע אצל עורך דין והוחלט על ידי בית דין משפטי כי אכן צריך ליישמו , מקל בצורה משמעותית על גירושין. שהינו תהליך קשה מאוד נפשית, זהו תהליך מאוד ארוך , שיכול לקחת אפילו שנים עד לקבלת הגט ,לכן גירושין הם מאוד קשים ומתישים ועל מנת טיפה להקל על קושי זה , מאוד מומלץ לבצע הסכם ממון אשר יגדיר במפורש את אופן חלוקת רכוש בין בני הזוג.

סיבות לחשיבותו של ביצוע הסכם ממון:

1)     כאשר ישנו זוג נשוי אשר החליט להתחיל הליך גירושין ,  והם לא יודעים כיצד לבצע  חלוקת רכוש ביניהם , הם צריכים לחתום על  הסכם ממון.

2)     סיבה נוספת שחשוב מאוד בעקבותיה לבצע הסכם ממון הינה , במקרה ואחד מבני הזוג נפטר , אין פה חלוקת רכוש הוגנת , היות וילדיו של הנפטר לא יקבלו דבר מרכושו , אלא הרכוש יהיה שייך באופן אוטומטי לבן הזוג.

3)     אם יש לאחד מבני הזוג הרבה יותר רכוש לעומת השני , בעת ביצוע חתימה על הסכם ממון , בן הזוג בעל יותר הנכס יודע כי אכן הצד השני נישא לו ולא מסיבות כלכליות. לכן הסכם ממון טוב והוגן אשר התבצע באופן רישמי ומסודר עם עורך דין , מונע מצב של חשש וחוסר וודאות בשלב חיי הנישואים או החיים המשותפים ללא נישואים של בני זוג הידועים בציבור.

4)     רוב הרכוש נצבר בשנים של הנישואים הראשונים , אך אם יש מצב שבו זוג התגרש והחליט להתחתן בשנית עם בן זוג אחר , ישנה חשיבות עצומה לעריכת הסכם ממון. על מנת למנוע מבן הזוג החדש לגזול את כל רכושו של בן זוגו. בנוסף לכך הסכם זה מונע וויכוחים ובעיות עם הילדים מבחינת ירושה. היות ואם בן הזוג מת ואין הסכם ממון. באופן אוטומט בן הזוג החדש יירש את רכושו שנצטבר וילדיו לא יקבלו מאומה. לכן הסכם ממון אפילו יישפר את היחסים עם ילדיו של בן הזוג שהתחתנו איתו בשנית , בגלל שלא יהיה קיים החשש כי בן הזוג החדש במקרה של מוות ייקח אליו את כל רכושו.

תמיד טוב לחתום על הסכם ממון מסודר על מנת למנוע וויכוחים וריבים מיותרים בעתיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171468 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171202 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172031 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161817 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211498 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211293 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201608 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181573 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181673 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica