חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי קוסמטיקה

מוצרי קוסמטיקה

כל מוצרי קוסמטיקה כיום של חברות שמכבדות את עצמן נמצאות עומדות בתקנים מחמירים של אמינות ואיכות. קוסמטיקה הם מוצרים שמפארים את ארון הבגדים של האישה או את ארון האמבטיה שלה. אצל כל אישה תמצא על השידה מוצרי קוסמטיקה שונים החל ממסקרה, אודם, שיפתון, איפור עיניים, פודרה, לקים בצבעים שונים וכן פצירה על כל מקרה. כיום חברות הקוסמטיקה מוכרות בקופסאות קטנות מין מזוודת מוצרי קוסמטיקה, זה כבר נהפך לטריינד שיווקי עד שציבורהנשים מחליט ללכת על מוצר אחר.
הצערת העור והפיכת עורך לצעיר ב- 10 שנים אלו הבטחות של חברות שמוכרות מוצרי קוסמטיקה, נשים רבות קונות את הרעיונות הללו ארוזות במשחות. התעשייה של מוצרי קוסמטיקה היא תעשייה ענקית עם חברות רבות שפזורות בשוק. כל מפעל קוסמטי כיום שמחשיב את עצמו מחזיק ברשותו מעבדת מחקר בתחום הקוסמטיקה ומפרסם את הישגיהם של המדענים שעובדים ברשותו בכל רגע נתון, כל מוצר חדש שמופק במעבדה זוכה לפרסום תקשורתי רב.
מוצרי קוסמטיקה הפכו כיום אצל האישה למוצרים חיוניים כמעט כמו לחם וחלב. מוצרי קוסמטיקה חיוניים ובסיסיים לכל אישה. כל אישה עושה שימוש בסקאלה של מוצרי קוסמטיקה במצבים שונים למשל אירועים משפחתיים או אירועים שונים כמו יצאה לבילוי, או יציאה לעבודה, או יציאה לנופש, כל סוג זוכה לסדרת מוצרי האיפור שלו. גם עונות השנה הם סיבה למסיבה ולכל עונה יש את מוצרי האיפור שלה. מוצרי קוסמטיקה כמו כל מוצר מתאימים לאחד או לאחת ואילו לשני או לשנייה הם לא מתאימים. הכל תלוי כמובן בסוג העור יבש או רגיל, שחום או בהיר. לכל סוג עור יש את מוצרי הקוסמטיקה השונים המיוחדים שלו. כל אחד או אחת לפי טעמו או טעמה.
גברים רבים כיום בעידן המודרני עושים שימוש במוצרי קוסמטיקה שונים. קיים ענף שלם של מוצרי קוסמטיקה לגברים. מוצרי קוסמטיקה לגברים מתחילים משמפו, או סבונים וכן אפטר שייפים או בשמים. יש גם סכיני גילוח וכן מי קולון לפיזור על העור לאחר הגילוח, משחות להרגעת העור לאחר גילוח, משחות להגנת העור מפני השמש, קרמים להגנה משיזוף העור בשמש, קרמים להלבנת העור וכן קרמים נגד מחלות עור. כיום בעידן המודרני זה איננו מחזה שכיח לראות את הגבר מורח מסכה על פניו על מנת לנקות את העור מהשחורים כפי שהם מכונים, הנקודות השחורות על הפנים, וכן מורח משחה להרגעת העור לאחר הגילוח או עושה שימוש בקצף ג''לי בעל ערך קוסמטי רב. מוצרי קוסמטיקה הם מחויבי המציאות כיום ואין מי שלא מבין את זה או מפקפק בכך. 
יש לציין כי מוצרי קוסמטיקה הם בעלי ערך רפואי רב וגם מעניקים תחושה טובה, יש להם בעיקר ערך רפואי מניעתי. למשל יציאה לשמש ללא קרם הגנה בין אם מדובר באישה או בגבר איננה מומלצת על ידי הרופאים. מריחת קרם להגנה מהשמש היא בעלת ערך רפואי ומונעת מחלות רבות כמו סרטן למשל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתוך פורטל הקוסמטיקה

http://www.cosmetika.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתן גילעד

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091049 צפיות
ניתוח אף ניתוח אף הוא ניתוח כירורגי מומלץ במיוחד לסובלים ממחלות שקורות בדרכי הנשימה כמו ברונכיטיס, או בעיות של נחירות בגלל תעלות אף סתומות. תעלות אף סתומות הם סיבה טובה לעריכת ניתוחי קוסמטיקה. ניתוח אף הפך היות לבד מההיבט הרפואי למשהו אסטטי שנועד ליצור אף יפה יותר אצל הגבר או האישה במקרה של אף עקום או אף עם גבנונית.

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091061 צפיות
קוזמטיקאיות מקצוע קוסמטיקאיות נחשב כיום כמקצוע מכניס ביותר במיוחד במגזר הנשי. נשים רבות עושות שימוש במוצרי איפור למיניהם עשרים וארבע שעות סביב השעון. אצל חלקם של הנשים השימוש במוצרי איפור נעשה בזמן הנסיעה, ברמזור, בשירותים הציבוריים, מול חלון הראווה, לפני דלת הכניסה לעבודה, באמצע הארוחה במסעדה. בכל מקום הם מתאפרות לקראת משהו שהם מקוות שיבוא אם המשהו הזה בא זה שייך למאמר אחר. בעקרון האיפור סובב סביב האישה בכל שעה משעות היממה ולכן רכישת ידע מקצועי בנושא איפור הפך למקצוע מבוקש הנלמד במכללות לאיפור ולספרות. נשים רבות לומדות את המקצוע ונהפכות למומחיות בענף קוסמטיקה ומוכשרות עם תעודות, רבות מהן פותחות לאחר מכן עסק עצמאי אם זה סלון לתספורות או סלון יופי, או חנות שבה הם מציעות פדיקור או מדיקור לציפורניים יפות יותר, מעוצבות בעיצובים שונים.

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091112 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר הסרת משקפיים בלייזר הוא תהליך שגילתה הרפואה המודרנית במאה ה- 20 . בכלל הרפואה במאה ה- 20 התקדמה מאז תרופות הסבתא למיניהם. ההתחדשות והחידושים הטכנולוגיים כיום מאפשרים לנו לכמת את החידושים הטכנולוגיים ולבצע הסבה לחלקם מתחום לתחום למשל מהתחום הצבאי לתחום הרפואי והתעשייתי, תחום המזון והייצור לחדר הניתוח.

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091149 צפיות
הסרת שיער בלייזר הסרת שיער בלייזר נחשב לתחום השייך לרפואה אסטטית על כל גווניה ושלוחותיה הרבים. קוסמטיקה בתחום הסרת שיער בלייזר היא תחום פופולארי בקרב בני נוער ומתבגרים כאשר האידיאל של מראה הגוף החלק בפרסומות השונות על מרקעי הטלוויזיה ובתי הקולנוע מעניק למראה החלק מראה אידיאלי. חלק מהעניין של הסרת שיער בלייזר הוא להיות מקובל ופופולארי ולא להתבייש כאשר אתה נמצא בים או בבריכה עם הסביבה החברתית שלך.

מאת: איתן גילעדשיער31/05/091075 צפיות
הסרת שיער לצמיתות הסרת שיער לצמיתות זו שיטה שהתפתחה בעקבות חוסר ההצלחה של שיטות אחרות בתחום שהבטיחו הסרת שיער בלי עירבון להצלחת התהליך. חוסר ההצלחה בתחום זה הביא אנשים ונשים רבים לחזרה לשיטות פרימיטיביות כמו שימוש במשחות של הסרת שיער, גילוח המקום או הסרת שיער בשעווה, כי אם אין ערובה להסרת שיער לצמיתות למה לשלם פי עשר על דבר שלא מבטיח תוצאה מוצלחת, מתמטיקה פשוטה ביותר. כאן צמח לו תחום הסרת שיער לצמיתות, תחום שהבטיח הצלחה שיטתית מובטחת בכל הקשור למראה עור חלק ולמראה עור רענן ומבריק. אחת השיטות היעילות לשם השגת תוצאה זאת של הסרת שיער לצמיתות היא הסרת שיער בלייזר.

מאת: איתן גילעדשיער31/05/091056 צפיות
השתלות שיער השתלות שיער הם פתרון נוח ומיידי להתקרחות הראש. מראה שיער מלא מעיד על הריאות אצל הגבר ונשיות מודגשת אצל האישה. השיער פופולארי כיום ומוצג בפרסומות שם נראית הדוגמן או הדוגמנית עתירת השיער שחופפת את שיערה בשמפו מיוחד לניעת קשקשים, שמפו בנוסחה קלאסית שליו נכתב "יעיל בשימוש יומיומי להסרה ומניעה של קשקשים מעור הקרקפת".

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091131 צפיות
לייזר לייזר משמש כיום מחוץ לשימושיו הרפואיים לשם שימושים רבים ושונים כמו שימושים בתעשיית המתכת לחיתוך מדויק או לעבודה מדויקת על מכשירים טכנולוגיים עדינים, ייצור של מוצרים שונים עתירי טכנולוגיה, וכן למוצרים צבאיים שם מקורו למעשה. טכנולוגיית קוסמטיקה בלייזר היא טכנולוגיה מודרנית יעילה ביותר בשל רמת הדיוק של קרן הלייזר.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185562 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183980 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184128 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184251 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172303 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica