חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטול ושינוי הסכם גירושין או הסכם ממון

מאת: אלידיני משפחה07/02/20111010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר הוחלט על התחלת הליך גירושין, שבו רוצים לקיימו ללא כל פשרות, מבלי לצאת "פרייאר",  קיים הצורך לחתימת הסכם גירושיו בין בני הזוג שמתגרשים.

כאשר הוחלט להתחיל הליך גירושין , צריך לדאוג לבצע חתימת הסכם גירושין , יש לשים לב כי הוא כולל בו את הנושאים של: הסדרי ראיה, מזונות ילדים, מועד הגט, חלוקת רכוש, מזונות אישה וכדומה.

ישנם מקרים חריגים אשר בהם ישנה האפשרות של ביטול הסכם גירושין. ניתן לבטל הסכם גירושין עקב פנייה למערכות שיפוטיות. בטענה כי ההסכם לא פייר כלפי אחד הצדדים , היות ועשקו אותו יתר על המידה , או כאשר הייתה כפייה , או כאשר נוצר מצב שבו ההליך המשפטי היה פגום. מתחיל הליך של ביטול הסכם גירושין. הליך זה מתבצע בעזרת עורך דין ונקבע ובבית דין משפטי נקבע באופן סופי, האם בוטל הסכם הגירושין הקיים או שלא.

גם כאשר חותמים על הסכם ממון, אשר את הסכם הממון עושים זוג לפני הנישואים או ידועים בציבור, בהסכם הממון רשום במפורש מה שייך ולמי.

ניתן לשנות את הסכם הממון שנכתב וכבר נחתם, על מנת לעשות זאת צריך לחתום מחדש על הסכם ממון. וכמובן  שחובה לאשרו מחדש בבית המשפט לענייני משפחה או אצל נוטריון. ובכך יהיה להסכם הממון תוקף משפטי וחובה יהיה לממשו בעת הצורך.

הסכם ממון מדבר על אופן חלוקת הרכוש בין בני הזוג לארח פרידתם. והסכם גירושין מדבר בעיקרו על נושאים אחרים כמו: כיצד ימשיכו להתנהל העניינים בין בני הזוג , איזה חינוך יקבלו הילדים, אצל מי הם יהיו וכמה שעות אצל כל אחד מבני הזוג , מהו סכום המזונות שהאב ייתן להם וכדומה.

לכן חובה להקפיד בהליך גירושין לחתום על מספר חוזים בבית המשפט כמו: הסכם גירושין ובנוסף לכך גם הסכם ממון.

כאשר מבצעים כראוי הסכמים אילו ישנה הקלה בהליך הגירושין, אשר זהו תהליך קשה מאוד נפשית. לזוג המתגרש , למשפחתו הקרובה , וכמובן הקושי הרבה לילדים.

כאשר ההורים רואים כיצד ילדיהם  סובלים כל כך מהליך הגירושין, הם מעדיפים לבצע הסכם גירושין ואפילו הסכם ממון על מנת, להקל במעט על סבלם של כולם מן הליך זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171466 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171202 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172031 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161817 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211494 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211287 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201604 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182000 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181568 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181668 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171789 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica