חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור כונן תקליטורים?

כונן תקליטורים הינו כונן הנמצא בכל מחשב בשנים האחרונות. בדרך כלל הכונן אינו מושך תשומת לב מיוחדת כאשר מרכיבים את המפרט למחשב החדש. יחד עם זאת כדאי לדעת מספר דברים על כונני התקליטורים טרם בחירתו של אחד.

הכוננים הקיימים היום בשוק הם כונני קומבו. כוננים אלה יודעים לבצע קריאה וכתיבה גם לתקליטורים רגילים וגם לתקליטורי DVD . תקליטורים אלה נושאים את הכיתוב DVD-RW . כוננים אלה מאפשרים גם כתיבה רב פעמית על המדיה המתאימה. מחירים של כוננים אלה הם מחירים זולים ונעים סביב ה  - 100-150 שקלים.

סוג נוסף של כוננים הם כוננים חיצוניים. כוננים אלה מאפשרים חיבור פשוט למחשב מבחוץ. חיבור מתבצע באמצעות יציאת USB  במחשב. ישנם מספר יתרונות לכוננים אלה. יתרון ראשון הוא בכך שהכוננים ניידים. ניתן להעביר את הכונן בין מחשבים שונים ללא כונן תקליטורים. יתרון נוסף הוא שכונן זה יכול להחליף את הכונן התקול, או חסרונו של כונן כזה במחשב הנייד. יתרון נוסף הוא בכך שיכול להיווצר מצב שהמחשב שלנו עמוס ואין לנו מקום במחשב לכונן הפנימי. במקרה כזה כונן חיצוני הוא הפתרון. כוננים כאלה הם כוננים יקרים יותר ועלותם היא סביב ה – 250-350 שקלים.

סוג אחרון של כוננים הוא כוננים המסוגלים לקרוא תקליטורים שנוצרו בטכנולוגיית Blu-Ray. טכנולוגיה זו שייכת לחברת Sony . זוהי טכנולוגיה חדשה לצריבה. החברה משווקת את הטכנולוגיה כטכנולוגיית העתיד. כמובן שכל הסרטים שיוצאים מבית Sony נצרבים בטכנולוגיה זו. אנשים שרוצים שהכונן שלהם יתמוך בטכנולוגיה זו יצטרכו לשלם עבורו סכום הנע בין 400-500 שקלים.

לסיכום, רוב הכוננים הבסיסיים יספקו את צרכים של כל אחד מאיתנו. כוננים יקרים יותר באים לענות על צרכים של קבוצות אוכלוסייה מצומצמות יחסית. העצה שבכל זאת ניתן לתת כאן, היא שכדאי להוסיף כמה עשרות בודדות של שקלים ולרכוש כונן מחברה ידועה. הסיבה לכך היא שכוננים של חברות עלומות יכולים לסבול מאי קריאה של כל הפורמטים, תקלות במהלך הצריבה וכדומה. תופעות כאלה הן תופעות מעצבנות ויכולות לגרור החלפה של הכונן.

אם יש צורך להחליף את הכונן חשוב להתייעץ עם טכנאי מחשבים, ברוב המקרים עדיף שהכונן יוחלף על ידי טכנאי מחשבים על מנת למנוע תקלות אפשריות של רכיבים אחרים. טכנאי מחשבים מקצועי ובעל ניסיון יוכל להחליף בקלות כונן פגום.

 



תגיות המאמר: מחשבים, טכנאי, תקליטורים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי זוהר

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195926 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189133 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183064 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181968 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171672 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171773 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171783 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica