חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החסרונות והיתרונות של להיות טכנאי מחשבים

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/20189088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תוכנות זדוניות, וירוסים, מסך הכחול של המוות - איומים אלה ועוד בעלי המחשבים מכירים מספיק היטב מהשימוש במחשבים שלהם, אבל לא מספיק לדעת אותם בכדי להיות מסוגל לתקן אותם כאשר משהו משתבש. אם יש לך ידע וניסיון לשמר ולתקן מחשבים , אתה יכול להתחיל לעבוד כטכנאי מחשבים.

לפי נתונים של לשכת התעסוקה טכנאי מחשבים בחיפה מקבל בממוצע קצת יותר מ 200 ש"ח לשעה ב -2018 - וזה אם הם עבדו בחנויות לתיקון. אתה יכול בקלות לחייב את הלקוחות בבית, ואפילו להתמודד קצת יותר אם אתה מוכן להרים ולספק את המחשב הנייד.
אבל להפוך את התחביב לתוך עבודה במשרה מלאה עדיין דורש מאמץ.

יתרונות של להיות טכנאי מחשבים

אם יש לך את הידע, ישנם יתרונות רבים  שיעזרו לך לפתוח עסק לתיקון המחשב,:

זה שירות יציב, לפי דרישה. מחשבים אישיים לא הולכים לשום מקום. אנשים בכל הגילאים והשלבים יש מחשבים הם מסתמכים על בידור, בנקאות, חיבור עם אחרים ועוד.

למרבה הצער, יש גם איום מתמיד של וירוסים ונושאים אחרים, במיוחד עבור אלה המשתמשים במחשב שלהם כדי להיכנס לאינטרנט. זה יוצר מאגר יציב של לקוחות.

לוח זמנים גמיש. אתה יכול לעבוד בזמן שלך. בעוד תצטרך להתאים את לוח הזמנים שלך כדי לענות על צרכי הלקוחות, אם אתה עושה תיקונים במחשב בביתם, שום דבר לא יעצור אותך מלקפל את הכביסה שלך ב 3 לפנות בוקר.

יכול להתחיל במשרה חלקית. טכנאי מחשבים ניתן להתחיל סביב עבודה מסורתית או חובות אחרות.

תקורה שלך צריך להיות זניח, במיוחד אם אתה עובד מחוץ לבית שלך. אבל אתה רוצה לוודא שיש לך תוכנה חופשית או בעלות נמוכה עם יכולת אבחון כי אתה מבוטח או מלוכדות נגד תקלות.

החסרונות של הבית עסקים תיקון מחשבים

אמנם יש יתרונות רבים בכדי להתחיל בית העסק תיקון שירות, יש כמה חסרונות, כגון:

משיכת לקוחות יכול להיות אתגר בהתחלה, בין אם אתה קורא לקוחות פוטנציאליים, touting מיומנויות תיקון המחשב שלך בירידים טק, או חלוקת פליירים על עסקים קטנים מגורים. צפו להצלחה רבה יותר אם אתם משווקים לבעלי מחשבים מאשר לעסקים. הם לא יכולים לשלם הרבה, אבל הם בדרך כלל פחות מהסס לשכור מישהו שאינו מזוהה עם חברה מאז הם רק רוצים בעיות המחשב שלהם נפתרה במהירות ובכישרון.

התחרות של תלבושות גדולות כמו Best Geek Squad Squad יכול להיות נוקשה, במיוחד בהתחלה. העבודה דורשת שיווק תכופים ומתמשכים, אבל אתה יכול לבנות מילה מפה לאוזן חזקה עם הזמן.

תיקונים מורכבים יותר ומסובכים יחייבו השקעה בכלים, בחומרה, בתוכנות ובאספקה, אך ניתן לבצע קבלנות משנה בעזרת טכנאי תשתיות תקשורת או לחייב קצת יותר כדי לתקן בעיות חמורות.

ירידה במחיר של מחשבים. בהתאם לבעיה של המחשב, אנשים מסוימים בוחרים לקנות אחד חדש במקום לתקן את אחד יש להם. אחת הדרכים לקזז מגמה זו היא גם להציע מחשב הגדרת, במיוחד להציל את הנתונים מהמחשב הישן ולהעביר אותו אחד חדש.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech.com שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל קידום אתרים אורגני בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nir

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: nirקידום אתרים23/12/213383 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213506 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213093 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213445 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213454 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213384 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195884 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183053 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181953 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171656 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171763 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171773 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

מאת: רוני הכהןמחשבים וטכנולגיה - כללי27/11/171959 צפיות
מה קורה כאשר האיכות משפיעה על השימוש ונדרש תיקון טאבלט מקצועי? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica