חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינה בלב - צימר בצפון

מאת: silvertravelצימרים14/02/2011859 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימר בגליל
טיפים לבחירה נכונה של צימרים בגליל – צימרים רומנטים
מחפשים צימר יוקרתי?
רוצים חווית אירוח ייחודית?
מחפשים לשלב אירוח יוקרתי, אוכל איכותי, טיפולי ספא מפנקים, ואווירה רומנטית? בקיצור, אתם מחפשים צימר בגליל ושיהיה צימר רומנטי.
כדי למצוא צימר בגליל ולהגיע למקום ברמה גבוהה, לצימר איכותי בגליל, חשוב לנסות ולחפש המלצות, לברר אצל חברים, המלצות ניתן למצוא באתר האינטרנט "מפה" או באתרים אחרים המאפשרים לאורחים לכתוב משובים ולדרג את הצימרים ברשת.ברור לכל שהמלצה ממכרים או חברים שניתן לסמוך על דעתם זו הדרך הטובה ביותר.
לנסות ולהתרשם מאיכות אתר האינטרנט של אותו צימר בגליל אותו אתם בודקים. האים באמת הצימר רומנטי, יוקרתי , והאים אנו אכן מזמינים בסופו של חיפוש את אשר ליבנו חפץ.

פינה בלב - צימר רומנטי בלב ראש פינה העתיקה
אנחנו בפינה-בלב, בראש פינה העתיקה, עושים את כל המאמצים כדי להעניק לאורחינו חווית אירוח מושלמת, ייחודית ואיכותית המשלבת יוקרה, רומנטיקה, איכות בלתי מתפשרת, עיצוב ברמה גבוהה, איבזור מפנק וכמובן אוכל טוב מאוד!
מיקומה של פינה-בלב במושבה ראש פינה, אם המושבות בגליל באחוזה משוחזרת בחלק העתיק של המושבה, מוסיף לאירוח גם ניחוחות של היסטוריה, טבע וחוויה קולינרית ממבחר המסעדות המשובחות באזור.

פינה-בלב זה לא סתם עוד "צימר בגליל", פינה-בלב זו אחוזת אירוח יוקרתית ואיכותית המציעה לאורחיה חווית אירוח מושלמת הכוללת טיפולי ספא מיוחדים (בתיאום מראש) ניתן להזמין את טיפולי הספא הללו ולקבלם על מרפסת נוף ייחודית לצד הג'קוזי-ספא הענק בגן הפסלים. או בפרטיות מוחלטת בסוויטות המפוארות שבמתחם.

פינה-בלב מציעה במהלך אמצע השבוע (ימים א'-ד', לא כולל חגים ויולי-אוגוסט) חבילות ספא מפנקות במסגרת "יום פינוק" אותם ניתן לרכוש כמתנה לכל אירוע לבני משפחה, עובדים מצטיינים או לימי הולדת וכדומה.
חבילות נופש נוספות משלבות טיולי שטח בהתאמה אישית הכוללות ביקור ביקבי בוטיק וארוחות גורמה בטבע. ניתן כמובן לבנות את טיול החלומות יחד עם אחד ממדריכי הטיולים של פינה בלב. סיימתם לטייל בוואדיות ובהרים, אכלתם ארוחה איכותית, אין דבר טוב יותר מלחזור לצימר רומנטי ומפנק בפינה בלב להשלמת החוויה .
בחפשכם אירוח בצימר בצפון חשוב גם להתקשר טלפונית ולהתרשם מהשיחה עם בעלי הצימר. שיחה קצרה יכולה לתת לאורח את האפשרות להתרשם האם המארחים אכן נעימי שיחה, מסבירי פנים, וקשובים לצרכים שלכם.

צימר בגליל: כמה מילים לסיום!!!
בין צימר בגליל איכותי, חוויתי ומדהים לבין צימר בגליל שיכול להיות מפח נפש ואכזבה גדולה מבדילים משתנים רבים שרובם ככולם ביכולתם של האורחים לבחון מראש לברור ולהחליט. להזמין צימר בגליל שהוא "החוויה האולטימטיבית" של איכות, יוקרה, עיצוב וסטייל זו מטלה שטוב אם תיקחו את הזמן ותשומת הלב הנדרשת למשימה.

ועכשיו, אם לקחתם חלק מהרעיונות שנפרסו בפניכם בכתבה זו ויצרתם קשר איתנו "פינה-בלב" - אחוזת בוטיק יוקרתית בראש פינה העתיקה - הגעתם למקום הנכון!
אצלנו בפינה-בלב שמים גדש רב לפרטים הקטנים גם בעיצוב הסוויטות והקניית חוויה רומנטית ואיכותית. אנו נוהגים להמליץ ולעזור בבחירת מסלולי טיול יפים וארוחות גורמה ייחודיות ובפינה בלב תקבלו יחס אישי חם ומלוא תשומת הלב.

הנכם מוזמנים לחווית אירוח יוצאת דופן באחוזה היסטורית בלב המושבה הציורית ראש פינה.

הנכם מוזמנים להגיע למקום שהוא בהחלט לא רק עוד צימר בגליל, אלא למקום שהוא ה צימר בגליל.
 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת silvertravel

מאת: silvertravelבתי מלון20/07/11930 צפיות
Bayerns Hauptstadt München ist Zentrum von Kultur, Erholung und Business. Packen Sie Ihren Koffer für eine aufregende Stadt mit fesselnder Geschichte, herausragenden Einkaufsmöglihkeiten, einer einzigartigen Kultur und reizvoller Küche. Erleben Sie das aufregende Nachtleben oder das welteweit bekannte Oktoberfest.

מאת: silvertravelבתי מלון20/07/11897 צפיות
Frankfurt ist eines der am Meisten besuchten Orte in Deutschland. Als kommerzielles Drehkreuz wird Frankfurt von Kaufleuten, Geschäftsführer und Touristen gleichermaßen besucht. Dadurch ist jedes Frankfurt Hotel an die Bedürfnisse verschiedenster Besucher der aufregenden Stadt angepasst.

מאת: silvertravelבתי מלון20/07/11907 צפיות
Keine andere Stadt ist momentan so begehrt wie Berlin als eines von Europas Topdestinationen für Städte- und Geschäftsreisende. Die eindrucksvolle Geschichte bietet zahlreiche authentische Sehenswürdigkeiten.

מאת: silvertravelתיירות ונופש - כללי20/07/11997 צפיות
Berlin is the place to be. It is among the top European destinations for business and city trips. No other city has such a remarkable history with so many authentic historic sights. Shopping possibilities and entertainment spots offer unique programs and choices.

מאת: silvertravelבתי מלון20/07/11977 צפיות
Frankfurt is one of the most visited places in Germany. Being a commercial hub, Frankfurt is visited by traders, business executives and tourists alike. Frankfurt hotel therefore, caters to the needs of almost all who visits this amazing city.

מאת: silvertravelבתי מלון18/07/11793 צפיות
Bavaria’s capital Munich is a center of culture, fun and business. Pack your bags for a vacation in a fun filled place that offers intriguing history, amazing shopping possibilities, unique culture and delightful cuisine.

מאת: silvertravelבתי מלון05/05/111182 צפיות
חופשה באזור הצפון, אזור שופע מרחבים ונופים מרחבים, שטחים פתוחים וירוקים, גבעות, וואדיות ויערות באופק.יכול להסתמן כאחד הרעיונות המוצלחים לנופש משחרר וניקיון מכף רגל ועד ראש. מאמר זה - מאמר שלישי בסדרת מאמרים על המלונות בצפון וסביבתם. על מנת ליצור עבורכם מידע רחב שיעזור לכם לבחור בסוג החופשה המתאימה ביותר. צפון ישראל מחולק לארבעה אזורים: רמת הגולן, גליל מערבי, גליל עליון, הכנרת וגליל תחתון. מאמר זה מוקדש לאזור הגליל המערבי וסגולותיו.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172098 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171447 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171488 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171507 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161563 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161595 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica