חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הספא של הכלב שלכם - מספרת כלבים ניידת

מאת: אוריחיות מחמד15/02/20111712 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מספרת כלבים ניידת

ביקור במספרת כלבים הוא הרבה יותר מבילוי מפנק. עבור כלבים וחתולים רבים, תספורת תקופתית היא צעד הכרחי למען רווחתם ובריאותם. אולם למרבה הצער, מספרות כלבים אינן כה נפוצות, ולא לכל בעל כלב או חתול קל לנסוע קילומטרים רבים אחת לכמה חודשים כדי לספר את חיית המחמד שלהם. לעיתים, חיית המחמד שלנו מפחדת מתספורת, ורק המראה של המספרה עלול לגרום לה לאי-שקט ולחרדה. בדיוק עבור מקרים אלו נועדה מספרת כלבים ניידת.

מספרת כלבים ניידת - אם מוחמד לא בא אל ההר... ההר יבוא אל מוחמד

מספרות כלבים הן עדיין מצרך נדיר במחוזותינו. לא בכל עיר, ובוודאי שלא בישובים קטנים, ניתן למצוא מספרת כלבים מקצועית שבה נוכל לספר את הכלב או החתול שלנו. משמעות הדבר היא שאלפי בעלי כלבים וחתולים נאלצים להרחיק עשרות קילומטרים כדי להגיע למספרת כלבים. לא לכולם יש את הזמן או את הרכב כדי לעשות זאת אחת לכמה חודשים. אנשים אלו יכולים להיעזר בשירותיה של מספרת כלבים ניידת.

מספרת כלבים ניידת מאובזרת ומצוידת בכל מה שיש במספרת כלבים רגילה. את המספרה הניידת מפעיל צוות ספרי כלבים וחתולים מקצועי ומיומן, בדיוק כמו מספרת כלבים נייחת. כך שבמקום לטרוח ולהגיע אל המספרה בכוחות עצמכם, מספרת כלבים ניידת תגיע אליכם.

מספרת כלבים ניידת תעניק לכלבכם או לחתולכם בדיוק את אותם שירותים שהיו מקבלים לו הייתם מגיעים למספרה הנייחת: סירוק והתרת קשרים, חפיפת הפרווה, תספורת בהתאם לגזע, גזיזת ציפורניים, ניקוי אוזניים ושיניים, שימון הפרווה, טיפול נגד פרעושים ועוד.

מי מפחד ממספרת כלבים?

מסתבר שבעיני כלבים וחתולים רבים, ביקור במספרת כלבים הוא לא בהכרח פינוק. ישנם כלבים וחתולים שלא מאפשרים לאף אדם זר לגעת בהם, בוודאי אם אותו אדם זר מחזיק בידו מכונת תספורת מזמזמת. כלבים וחתולים אלו נתקפים בחרדה למן הרגע שבו כף רגלם דורכת במספרת הכלבים. אי השקט שלהם והפחד שבו הם נתונים מקשה מאוד על הספר לספר אותם, ולעיתים אף מעמיד אותו וגם את הכלב עצמו בסכנת פציעה.

אלא שעבור כלבים וחתולים רבים, תספורת תקופתית היא הכרח ולא מותרות. תספורת מקלה על עומס החום של כלבים בעלי פרווה ארוכה ומונעת את התייבשותם בקיץ. עבור חתולים, התספורת מונעת את נשירת הפרווה, אותה הם עלולים לבלוע ולהתמודד עם כדורי פרווה שתקועים בגרונם. כלבים וחתולים שכאלו, חייבים תספורת, ולכן יש למצוא כל דרך אפשרית כדי להרגיעם ולגרום להם להסתפר.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מספרת כלבים ניידת. כשהכלב או החתול נמצאים בסביבתם המוכרת, בביתם, לצד החפצים והאנשים המוכרים להם, מפלס החרדה שלהם יורד בעשרות מונים. מספרת כלבים ניידת פוטרת אותם מהצורך להתמודד עם מקום חדש ומאיים, עם משטחי תספורת קרים ועם עוד הרבה כלבים וחתולים מסביב. כשהספר/ית מגיעים עם כל הציוד שלהם לביתו של הכלב / החתול באמצעות מספרת כלבים ניידת, התספורת עוברת בקלות רבה יותר וללא סיכונים לחיית המחמד,לבעליה או לספר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161782 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161660 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161370 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161912 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163887 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161678 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810474 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175300 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176188 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162013 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163205 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167805 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167929 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica