חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימר בגליל

מאת: silvertravelצימרים15/02/2011900 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מבחר של רעיונות לבחירה מוצלחת של צימר בצפון

כאשר אנחנו מחפשים פסק זמן מ"סיר הלחץ" של חיינו, צימר בצפון יכול להיות רעיון מעולה.
בשנים האחרונות התרבו אתרי האינטרנט המציעים צימר בצפון וגם מספר הצימרים גדל משמעותית מה שמקשה עלינו מאוד את החיפוש.
לכן, נכון לנסות ולמקד את החיפוש בפרטים נוספים כגון: "צימר בצפון לזוגות", או "צימר בצפון למשפחות", "צימר בצפון עם קירבה לאטרקציות"
מסעדות איכותיות וכדומה.
מאוד חשוב לנסות לברר עם חברים ולקבל המלצות על צימרים בצפון שבהם ביקרו ולשאול פרטים גם לגבי איכות הצימר, גם לגבי בעלי המקום וכמובן שחשוב לברר את רמת הניקיון גם בתוך הצימר וגם במתחם שסביב הצימר. חשוב לשאול גם על הסגנון, העיצוב, גודל הצימר ואיכות האבזור שבו.

בחירת אתר אינטרנט מתאים בחפשנו צימר בצפון

בגלל ריבוי אתרי האינטרנט במיוחד בנושא התיירות הכפרית ובמיוחד בחיפוש אחר צימר בצפון רצוי לבדוק את אתרי האינטרנט עוד לפני הירידה לרמה הפרטנית של בחירת הצימר. יש לבדוק שהפורטל אינו סוג של "ספר טלפונים" או סופרמרקט ענק, עדיפים אתרי נישה כגון אתר למספר קטן של צימרים מסוג ספציפי, כגון: " צימרים יוקרתיים", "צימרים לזוגות", צימרים עם בריכה" וכדומה.
במבט כללי על האתר שבו אנו גולשים, חשוב שיתאפשר לנו לבצע חיתוכים לפי תתי קטגוריות, כגון: צימר בצפון לזוגות בלבד, גיי פרנדלי, וצימר שמקבל בעלי חיים.
בצורה זו אנו מצמצמים את תוצאות החיפוש למספר קטן יותר של צימרים בצפון שיתאימו לנו בדיוק.
דוגמה נוספת שמצמצמת את המבחר יכולה להיות כך: צימר בצפון, לזוגות בלבד עם ג'קוזי-ספא, במבנה  אבן היסטורי.
גם בחיתוכי קטגוריות כמו בדוגמה זו תגלו שיש מספר קטן של צימרים שעונים לכם על הדרישות האלו. אתרי האינטרנט המאפשרים חיתוכי קטגוריות מהסוג הזה הם, למשל: אתר "הפסגה", אתר "מפה, אתר "בורדו" ועוד.

המלצה לצימר בצפון:

פינה-בלב, אחוזת אירוח יוקרתית בלב ראש פינה העתיקה הינה בחירה איכותית של צימר בצפון המשלב הדר מאופק, אווירה רומנטית, איכות ודגש רב על הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל בין הסטנדרטי לבין היוצא מן הכלל. המבנה ההיסטורי המשוחזר הממוקם בלב אחוזת האיכרים העתיקה והמשוחזרת מוסיף נופך של חיבור להסטוריה של ההתיישבות היהודית המתחדשת בגליל, מבחר גדול של טיפולי ספא המוצעים לאורחים בפינה-בלב, בנוסף לג'קוזי-ספא הגדול ובריכת המעיינות הממוקמת בלב הבוסתן, משלימים את החוויה הבריאותית והאסתטית שמציע המקום.
בנוסף לארוחות הבוקר המיוחדות  והאסתטיות להפליא המוגשות לאורחים, ניתן לקבל מבעלי הצימר, אביב וקובי, המלצות לטיולים מגוונים, בהתאמה אישית לכל אורח על פי טעמו.

מחפשים צימר בצפון?

בדיקה נוספת מכיוון אחר:
חשוב להתרשם ולתת את הדעת על התרשמותנו בחפשנו צימר בצפון משיחת הטלפון עם בעלי הצימר. ניתן לגלות לא מעט על האנשים איתם אנחנו מדברים, על מידת אדיבותם על הטבעיות בה הם קשובים ומבינים אירוח ושירות. תשאלו את עצמכם, האם האנשים בצד השני של הטלפון נחמדים, מסבירי פנים נעימים לשיחה והאם באמת הייתי רוצה להתארח אצלם, רחוק מהבית בצימר בצפון.

מילות סיום

היכולת להבדיל בין צימר בצפון העונה על דרישותינו והמהווה חוויה  מדהימה של נופש אמיתי ושווה וחופשה שמשאירה "טעם של עוד!"  לבין "נפילה" לצימר בצפון שעדיף היה שלא נעזוב את עירנו וביתנו בעבורו! יכול זו לגמרי בידינו אם נבחן בראש פתוח, אך ביקורתי,  נוכל לנפות את הצימרים הפחות טובים ובסופו של תהליך להזמין צימר בצפון שיהיה חוויה מעולה של רשמים, רומנטיקה, אסתטיקה, יוקרה וסטייל  -   אז, צאו לדרך !!  ובעזרת חלק מרעיונות אלו תמצאו לכם את  ה! צימר בצפון. ושתהיה לכם חופשה מדהימה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת silvertravel

מאת: silvertravelבתי מלון20/07/11929 צפיות
Bayerns Hauptstadt München ist Zentrum von Kultur, Erholung und Business. Packen Sie Ihren Koffer für eine aufregende Stadt mit fesselnder Geschichte, herausragenden Einkaufsmöglihkeiten, einer einzigartigen Kultur und reizvoller Küche. Erleben Sie das aufregende Nachtleben oder das welteweit bekannte Oktoberfest.

מאת: silvertravelבתי מלון20/07/11897 צפיות
Frankfurt ist eines der am Meisten besuchten Orte in Deutschland. Als kommerzielles Drehkreuz wird Frankfurt von Kaufleuten, Geschäftsführer und Touristen gleichermaßen besucht. Dadurch ist jedes Frankfurt Hotel an die Bedürfnisse verschiedenster Besucher der aufregenden Stadt angepasst.

מאת: silvertravelבתי מלון20/07/11907 צפיות
Keine andere Stadt ist momentan so begehrt wie Berlin als eines von Europas Topdestinationen für Städte- und Geschäftsreisende. Die eindrucksvolle Geschichte bietet zahlreiche authentische Sehenswürdigkeiten.

מאת: silvertravelתיירות ונופש - כללי20/07/11996 צפיות
Berlin is the place to be. It is among the top European destinations for business and city trips. No other city has such a remarkable history with so many authentic historic sights. Shopping possibilities and entertainment spots offer unique programs and choices.

מאת: silvertravelבתי מלון20/07/11977 צפיות
Frankfurt is one of the most visited places in Germany. Being a commercial hub, Frankfurt is visited by traders, business executives and tourists alike. Frankfurt hotel therefore, caters to the needs of almost all who visits this amazing city.

מאת: silvertravelבתי מלון18/07/11793 צפיות
Bavaria’s capital Munich is a center of culture, fun and business. Pack your bags for a vacation in a fun filled place that offers intriguing history, amazing shopping possibilities, unique culture and delightful cuisine.

מאת: silvertravelבתי מלון05/05/111180 צפיות
חופשה באזור הצפון, אזור שופע מרחבים ונופים מרחבים, שטחים פתוחים וירוקים, גבעות, וואדיות ויערות באופק.יכול להסתמן כאחד הרעיונות המוצלחים לנופש משחרר וניקיון מכף רגל ועד ראש. מאמר זה - מאמר שלישי בסדרת מאמרים על המלונות בצפון וסביבתם. על מנת ליצור עבורכם מידע רחב שיעזור לכם לבחור בסוג החופשה המתאימה ביותר. צפון ישראל מחולק לארבעה אזורים: רמת הגולן, גליל מערבי, גליל עליון, הכנרת וגליל תחתון. מאמר זה מוקדש לאזור הגליל המערבי וסגולותיו.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica