חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול מאורגן ליער ה/שחור - חוויה מהסרטים

מאת: דני אלבזטיולים בחו"ל01/06/20092289 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד מיעדי החופשה הפופולאריים ביותר של תושבי גרמניה, שוויץ וצרפת הינו אזור הנקראהיער השחור ה- SCHWARZWALD נמצא בדרום גרמניה, במפגש הגבולות בין שלוש מדינות אלו.אזור מרהיב זה מושך אליו מדי שנה גם מאות אלפי תיירים ממדינות שונות, ביניהם תייריםרבים מישראל, הבוחרים לבלות בו את חופשתם השנתית, בין חופשה קלאסית, בין חופשהרומנטית ובין חופשה משפחתית ובין סתם עוד טיול מאורגן. הצבע המאפיין את היער השחור,בניגוד לשמו, במרבית עונות השנה הוא ירוק, ואילו בחורף, כשיורד שלג, מתעטף הכלבלבן. הנוף, בכל מקרה, משכר-חושים ועוצר-נשימה, בשני הצבעים, ובכל עת. ה"יער השחור"משתרע על שטח שאורכו כ170- ק"מ, ורוחבו נע בין 20 ק"מ בחלקו הצפוני ו60- ק"מ בחלקוהדרומי. עיקר פרנסתם של התושבים הינו מענף התיירות המפותח.
נופש בגרמניה - היערהשחור הינו מקום אידיאלי לנופש, טיוליםמאורגנים ולבילוי, ומאפשר מגוון רחב של פעילויות מסוגים שונים, בכל עונות השנה,לרבות בתקופת החורף. לא בכדי גרמניה היער השחור הוא מוקד תיירות כה מרכזי וחשובבגרמניה בפרט, ובמערב אירופה בכלל; יש בו המון טבע :הרים, עמקים, יערות-עד, נהרות,מפלים, אגמים, עיירות וכפרים ציוריים. אתרים מלאכותיים וטבעיים של: אתרי ספאומרחצאות, אתרי סקי, ערים עתיקות, צימרים, מסעדות, תושבים חביבים ומסבירי פנים,שלווה ורוגע. במרכז השוורצוואלד, נמצאת העיר פרייבורג, בירת ה"יער השחור". פרייבורגנחשבת לאחת הערים היפות ביותר בגרמניה, וחלומם של רבים מתושבי גרמניה הוא להתגוררבעיר זו, המצטיירת בעיניהם כעיר האידיאלית. עשרות אלפי סטודנטים מכל רחבי גרמניהלומדים באוניברסיטה המפורסמת בפרייבורג, והופכים אותה לעיר תוססת, דינמית וצעירה,אעפ"י שהעיר עצמה היא עתיקה מאד, עם שכיות חמדה ואתרים הסטוריים רבים. טיול מאורגן לגרמניה למשל משלב ביןהסמטאות העתיקות והציוריות, הבניינים המשוחזרים, הקתדרלות הגדולות, השווקיםהססגוניים, מרכזי הקניות, המוני הצעירים הגודשים את בתי הקפה והמסעדות שבעיר, מופעיהתרבות והאירועים הרבים, כמו כן מזג-האויר הנוח, והמיקום המיוחד של העיר - עושה אתשלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131215 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121247 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129152 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121249 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091497 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091441 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092069 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196480 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica