חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עם התפתחות הטכנולוגיה והקידמה, כך הביקוש לטיפולי השיניים גדל

מאת: medaבריאות השן16/02/2011791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בימיינו כל יום יוצא ממתק חדש, כגון: סוגי סוכריות בכל מיני ווארציות, סוגי ביסלי שונים, מסטיקים מכל הסוגים והטעמים, שוקולדים בלי סוף, ג'לים מרהיבים וכו'.
עקב כל החומרים המזיקים וכמות הסוכר המופרזת רופא שיניים מקבל בלי סוף פניות מנשים, גברים, ילדים וכן, גם מתינוקות.

המצאות רופא שיניים בכל מקום
למזלינו כיום, יש רופאי שיניים לרוב ובלי סוף.
בכל שכונה אפילו קטנה מאוד יש לפחות רופא שיניים אחד הנותן מענה למתלוננים,
מתפקידו של רופא שיניים להזהיר את המטופליו להפחית בסוכר ובממתקים, ולהקפיד מאוד על צחצוח השיניים בצורה הנכונה, כמובן, שהם עושים זאת, אך המטופל ובמיוחד המטופל הישראלי יוצא מדלת רופא שיניים עם החלטות שכל יום יצחצח שיניים ויפסיק לאכול ממתקים אך תמיד, כמעט אחרי שבוע שוכח את כל הקבלות ושוב מתחיל לאכול ממתקים ולהזניח את צחצוח השיניים.

ההבדל בין ה מטופלים הישראלים לבין המטופלים בארצות הברית ואירופה
בארצות הבריתוברוב הארצות באירופה כבר מגיל קטן מאוד מקפידים עלצחצוח השיניים וטיפוח הפה, כל ילד בן שנתיים יודע מה זה משחה ומה זה מברשת ובכל בוקר וערב מצחצח את שיניו, לכן, במקומות אלה בהחלט יש פחות בהרבה בעיות שיניים, אך, גם במקומות אלה יש פניות רבות לרופא שיניים ולא חסרה לרופא שיניים עבודה,
תמיד יש שיניים חלשות שגם אם מאוד מקפידים עליהם ומטפחים אותם הן מקבלות חורים בקלות ונושרות, במיוחד בארצות הברית שכלל לא מקפידים על תזונה טובה ונכונה...

ההשתדלות של אגודות רופאי שיניים בעולם
לכן באגודת רופאי השיניים עושים בלי סוף מאמצים להמציא תכשירים ומשחות המטפלים בשיניים לקויות כדי למנוע ריקבון או תלישה של שיניים..

סקרים מראים
אך עם כל מאמצו של רופא שיניים ממוצע להזהיר את מטופליו.
סקרים מראים כילמרות שכל רופא שיניים ממוצע מזהיר את מטופליו ומסביר לו את הסיכון באכילת דברים לא טובים, לפחות 90% מהפעמים שמגיעים לרופא השיניים מטופלים, אך ורק 20% מהם מיישמים את מה שרופא השניים שלהם אומר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת meda

מאת: medaבית חכם02/06/11714 צפיות
לא מעט פעמים יצא לנו לפגוש תיירים אירופאים בחודשי הקיץ החמים ותמיד שמענו תיירים אלה אומרים, איך הישראלים יכולים לחיות בארץ כל כך חמה???

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201588 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181668 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181778 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181589 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171504 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171504 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171379 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica