חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארועים עסקיים בסגנון אחר

מאת: nataly28אירועים עסקיים16/02/2011750 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוקלים ברצינות להתחתן? לא מתמצאים בעולם האירועים? זה בדיוק המקום להבין קצת יותר על כלל הדברים הבאמת חשובים לגבי חתונות... אז בואו לעשות היכרות עם התחום של החתונות והאירועים: לוקיישן, עיצוב ארועים ופרחים!

כבר יש אולם ארועים?

החלק הראשון שצריך לעניין אתכם, הוא גן הארועים שבו תינשאו. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, ויכול להיות ביער. רק בתום קביעת המקום בו תחגגו את החתונה, יהיה אפשרי לקבוע ברצינות את תאריך האירוע, סוג הארוע ואף לבחור את כל אותם הפרטים הקטנים שיעזרו להפוך את ערב אירוע לחוויה חיובית. למה לא לערוך את האירוע?

אז איך להחליט על מקום רומנטי לחתונה? צריכים אירועים קטנים בשרון?

אינספור זוגות שמתחתנים מתלבטים בינם לבין עצמם במשך ימים לפני שעושים בחירה, ולא בכדי. אולמות אירועים הינם שונים בכל מיני היבטים; כמות המוזמנים, רמת העיצוב, צורת הגשת המזון ולבסוף המיקום בארץ. עליכם לקבוע מראש איזה ארוע אתם שואפים להרים, זה יקל מאוד עליכם במציאת גן האירועים המושלם…

כאשר אתם באים לאולם ארועים על מנת להתרשם בעצמכם, מומלץ לשים לב לפרטים מסויימים: האם האולם עושה רושם של סטרילי ונק? האם הגודל מתאים לכמות האורחים שלכם? כמה עובדים באמת עובדים במקום? איש לא מעריך אוכל ממוחזר או, למשל, שירות רע... ע"מ להישמר מפני פאשלות במהלך האירוע, תשימו לב שאתם לא שוכחים את השאלות החשובות!

בבחירה הזאת אסור לטעות!

חתונה תעברו רק פעם אחת בחיים (אנו מקווים...), מהסיבה הזו אין אפשרות לטעות. מתים לדעת כיצד צולחים את זה בלי טעויות? רצוי לא להסכים להתפשר על הדברים החשובים לכם! למשל, בהנחה וחלמתם על מיקום חתונה ראוותני, אז אין סיבה לא ללכת על זה…

ועכשיו מה?

בהנחה וכבר מצאתם אולם ארועים - אתם יכולים להתייחס אל הפרטים האחרים. לדוגמה עיצוב פרחים מקצועי... אם איכשהו עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז זה בעצם אמנות לכל דבר. עם עזרה של מומחים המתמחים בעולם העיצוב ונוי, אפשר בקלות להביא לכך שהאירוע הזה יהיה הכי מרשים ומקורי. עם שימוש בשולחנות יפים, רק כדוגמה, ניתן בלי בעיה לשדרג מיידית את מקום החתונה. המוזמנים שיבואו לחתונה יחושו עם כניסתם שיש כאן איזשהו ארוע מדהים והם יהנו כפי שעדיין לא יצא להם אף פעם... לא כדאי?

אחרי שסיימתם לעצב ולקשט, ניתן באמת לסדר את פרטים חשובים…

לרוב האנשים ודאי יצא באיזשהו שלב בחייהם להיות מוזמנים לאיזשהו ארוע. האירועים האלה תמיד נראים בנאליים - בורקסים שמנוניים, אלכוהול זול ופטנטים חרושים. בכדי לתכנן חגיגה מסוג שונה, יש צורך בקצת השקעת משאבים ומקוריות. כך, ידברו על החתונה שהרמתם במשך שנים... לא מצליחים למצוא מקום לכנסים?

איזה אוכל כדאי להגיש?

בשביל רובנו החלק המעניין ביותר זה האוכל שתגישו. ההחלטה על סוג הקיטרינג בהחלט תשפיע על הזיכרון מאותו אירוע, מהסיבה הזו בכלל לא מומלץ להקל ראש בבחירה הזו. אז השתדלו לבחור רק באוכל באמת טוב וצלחות בגודל סביר. אף אחד לא אוהב לצרוך איזשהו אוכל מטוגן בטעם רע או אחד שמוגש בצלחות קטנות. תמיד כדאי לבזבז כמה שקלים בשביל להיות בטוחים שהאוכל שיוגש יהיה מצוין ומספק!

מה עם ארועים עסקיים? דיגיי עדיין לא הצלחתם לבחור?

רק לאחר שהאבסתם את המוזמנים שלכם, רצוי להעסיק אותם, וקיימות המון דרכים למטרה הזאת. עם מה מתחילים? אין אפשרות לדון בחתונה טובה מבלי לציין תקליטנים. לא חושבים להביא תקליטן מומחה? בעזרתו ניתן להקפיץ ולשמח את האורחים במשך האירוע... לכם נותר רק להחליט במהרה על סוג מוסיקה מועדף, ואת השאר יבצעו עבורכם.

בעזרת המידע שנמצא פה, ארגון אירוע מוצלחמעולם לא היה פשוט יותר... לעצות, טיפים ואינפורמציה נוספת - הקליקו על לינק האתר http://www.halenby.co.il/. הפיקו מזה את המיטב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nataly28

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111771 צפיות
מהסיבה הזו, תכנון המסיבה בצורה עליה חלמנו היא משימה לא קלה. במאמר הקצר הנ"ל תוכלו למצוא מספר עצות טובות שיבטיחו לכם אירוע שלא תשכחו.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/111903 צפיות
חלק ניכר מהאנשים עושים מעבר מסיבות משמחות כמו רכישה של מרחב מגורים גדול ומרווח או כשסיימו לבנות את בית החלומות. נכון, מעבר דירה הוא שלב מתיש אך גם אותו תוכלו להעביר ללא מריטת שערות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111820 צפיות
שלב שכדאי להתחיל איתו הוא וידוא שהאולם בו אתם רוצים לחגוג, אליו בכוונתכם ללכת לקבל טעימה ולהתרשם, הוא בעל התעודות הנחוצות להפעלתו של המקום.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111811 צפיות
בטקסט הקרוב נסביר לכם את המגוון הרב של האופציות והעבודות שיהיה עליכם לעשות בשביל האירוע הקרב.

מאת: nataly28בניין ואחזקה - כללי21/09/112558 צפיות
מעבר דירה יכול להיות פרוצדורה מייגעת וארוכה. המאמר הבא רלוונטי מאוד לאלו שמקבלים מפתח בשבוע הקרוב, ובו נכללות כמה נקודות למחשבה על מחירי הובלות.

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי21/09/111833 צפיות
סגנון הארוע ולבסוף לבחור את כל הפרטים הזעירים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לחוויה בלתי נשכחת. למה לא לערוך את הארוע?

מאת: nataly28אירועים וחתונות – כללי20/09/111872 צפיות
יש הגורסים כי פעולת החיתוך היא יותר בריאה מהשארת העורלה. במאמר הזה לא נחפור על שאלת ה"למה", אלא "איך".

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213848 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/196006 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171844 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162003 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162100 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162425 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162375 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica