חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחשבים ניידים

מחשבים ניידים הם בעלי שני יתרונות בולטים לעומת המחשבים הנייחים: ראשית, הם ניתנים לנשיאה לכל מקום, ושנית הם חופשיים ונטולי כבלים ולכן המשתמש לא צריך להסתבך עם חיבורים וחוטים מיותרים.

מחשבים ניידים מתאימים לאנשים אשר אורח חייהם מחייב נשיאת מחשב ממקום למקום. ככל שצורך זה גובר, כך הולך ועולה הצורך לבחור מחשבים ניידים שמשקלם קל יותר.

מחשבים ניידים קלים מתאימים לאנשים המרבים בנסיעות במהלך עבודתם וגם במהלך שעות הפנאי שלהם. יכולים אלו להיות אנשי עסקים, אנשי שירות, אנשים הנוהגים לנסוע ללקוחות במסגרת עבודתם כמו אנשי מכירות, רואי חשבון ועורכי דין. עוד אוכלוסייה העשויה להזדקק למחשבים אלו הם סטודנטים או אנשים המשלבים לימודים ועבודה ומשתמשים באותם מחשבים ניידים הן ללימודים והן לעבודה ואז צריכים לשאת מחשבים ניידים ממוסד הלימודים לעבודה וההפך. על אחת כמה וכמה זקוקים אלו למחשבים ניידים אם הם משתמשים בהם במהלך ההרצאות – עבור סיכומי שיעור וגם ממשיכים להכניס אליהם תכנים בספריית האוניברסיטה, בעבודות ותרגילים שהםם מכינים בבית או במוסד הלימודים וכדומה.

מחשבים ניידים קלים מצטיינים לא רק במשקל קל יחסית העשוי לנוע בין קילוגרם אחד לשניים, אלא גם ביכולות גבוהות של מעבד, מסך גדול יחסית עם תצוגה בהירה וברורה, רזולוציה טובה ומקלדת נוחה. באופן זה , למרות המחיר הגבוה יחסית, מקבל המשתמש לידיו מחשב שהוא גם איכותי ובעל ביצועים גבוהים וגם קומפקטי ונוח לנשיאה. יש לזכור שאיכות המעבד עשויה לקבוע במידה רבה את עלות מחשבים ניידים – ככל שאיכותו גבוהה יותר כך עולה מחיר המחשב. בדגמים החדשים של מחשבים ניידים ניתן למצוא מעבדים שהם גם מהירים וגם חסכוניים באנרגיה. זאת לעומת מחשבים ניידים מדגמים מיושנים יותר בהם החסרון של מעבדים בעלי מהירות גבוהה היה צריכה גבוהה של חשמל.

קיימים דגמים של מחשבים ניידים קלים שהם אפילו בגודל ספר או מחשבים ניידים מתקפלים. אלו עשויים להיות שימושיים ביותר עבור אלו שיכולת הנשיאה וקלות המחשב חיוניות במיוחד לפעילותם היומיומית.

קיימים מחשבים נישאים שהם יותר כבדים שיתאימו פחות לנשיאה מתמדת אך מאפשרים תיפקודים מעניינים כמו צפייה בטלויזיה ובדי.וי.די.

 



תגיות המאמר: מחשבים ניידים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131797 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131845 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131651 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132100 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131551 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131690 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131690 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143486 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138296 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138247 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138186 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138184 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132166 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138239 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica