חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בחו"ל - העבודה המועדפת על הישראלים

רוב הישראלים אשר טסים למצוא עבודה בחו"ל או שכבר אירגנו לעצמם משרה נחשקת בדוכנים בקניונים, מתכוונים להשתלב בתעשיית הכסף הישראלית בחו"ל שמציעה עבודות רוכלות בקניונים בארצות הברית, מדינות מסוימות באירופה ואפילו אוסטרליה. הערכות זהירות מדברות על כחמישים אלף ישראלים, שנוהרים בתקופה זו, שבה ההכנות לקניות בחג המולד צוברות תאוצה, למרות המשבר הכלכלי הקשה.


מוכרים בקניונים


רוב רובה של תעשיית הכסף הישראלית בחו"ל נמצא ב"עגלות". לא מדובר כאמור בעגלות אלא מדובר בדוכנים מעוצבים הנמצאים במעברי ופרוזדורי הקניונים. במעברים טמון פוטנציאל כספי לא קטן ולעתים אף גדול יותר מאשר ברוב חנויות הקניון. כאן בעצם טמון סוד ההצלחה של העגלות, כי כמו כל המצאה או סטארט אפ טוב, התגובה של כולם היא "איך לא חשבו על זה קודם?".

כאמור, בתקופה הזו של השנה הרכבת האווירית נמצאת בשיאה, וצעירים רבים לוקחים טיסות לניו יורק, למדינות אירופה או לאוסטרליה. מי שנשאר מאחור קורא להם "משוגעים"- טסים לעבוד בארץ זרה, ברוב המקרים ללא אשרת עבודה וללא משכורת קבועה. ישנם כאלה שמגיעים למצב של שהיית יתר, ובכך מעמדם מול הרשויות דומה לזה של שב"חים (שוהים בלתי חוקיים) בישראל. 

מאידך, מי שטס לעבוד בחו"ל קורא לזה "לעשות מכה ולברוח", קרי, להצליח לממן את הטיול הגדול למזרח, דרום אמריקה או כל חלום אחר, וחושב שדווקא מי שנשאר בארץ ועובד חצי שנה בשביל 4,000 שקלים, כשהוא מחכה למענק העבודה המועדפת, הוא המשוגע. לכך צריך להוסיך את העובדה שכשאתה נוסע לעבוד בארה"ב, למשל, טיסה לניו יורק כבר משולמת לך - וכל מה שנשאר לך זה להרוויח את הכסף לטיול, לפני שתוכל להמשיך דרומה, ליעדים אקזוטיים כמו מקסיקו, גואטמלה, קוסטה ריקה, ברזיל, ארגנטינה ועוד...

מוכרת

אז כנראה שעבודות הרוכלות בחו"ל הן באמת העבודה המועדפת של שנות האלפיים. אל עבודה בחו"ל מגיעים צעירים מכל מגזרי האוכלוסייה: תיכוניסטים לפני צבא, אנשים שהתחמקו משירות צבאי, משוחררים טריים, צעירים בדרך לטיול הגדול במזרח או בדרום אמריקה. כולם עוצרים לכמה חודשים כדי לעבוד בעגלות ולהגשים את חלומם. 

גם בקרב הסטודנטים, יש שמגיעים בקיץ לתקופות שבין חודש לחודשיים, וחוסכים סכום כסף המספיק למימון כל שנת הלימודים. כך קורה, שכל החולמים לעשות כסף מתנקזים אל העגלות, כדי "לעשות את המכה".
נראה שבאמת מדובר בעבודה מועדפת, העבודה המועדפת על צעירי ישראל.


 



תגיות המאמר: עבודה בחו"ל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131220 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121250 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129157 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121253 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091502 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091445 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092078 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222957 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222833 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187407 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187568 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187518 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188055 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179644 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica