חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכבים תפעוליים חשמליים

מאת: אוריתעשייה21/02/20111889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכב תפעולי חשמלי

רבים חולמים על היום בו יוכלו להצטרף לעשירון העליון ולהיות חופשיים מדאגות: על היום שבו יגורו בווילה מפוארת בקיסריה, ייסעו במכונית יוקרתית ויעבירו את זמנם הפנוי במשחקי גולף במגרשי הגולף הירוקים של קיסריה. כחובב מכוניות מושבע, גם אני חולם על היום בו אגיע למגרש הגולף בקיסריה. אבל לא בהכרח כדי לשחק גולף, אלא יותר בשביל שאוכל סוף סוף לנהוג על רכבים תפעוליים חשמליים.

רכב תפעולי חשמלי עבור מגרשי גולף

מגרשי גולף משתרעים על פני אלפי דונמים של מדשאות מוריקות, גבעות, עמקים ושבילים רבים. כל מי שמשחק גולף, גם אם הוא שחקן מתחיל, נדרש לגמוע עשרות קילומטרים כדי להשלים משחק אחד. ואם הוא שחקן גולף מקצועי, המצליח לחבוט בכדור למרחקים ארוכים במיוחד, המרחקים שעליו לעבור גדלים שבעתיים.

לכן, הדרך היחידה לשחק גולף מבלי לבזבז את מרבית הזמן והכוחות הפיזיים היא באמצעות שימוש ע"י רכבים תפעוליים חשמלי. רכב זה הוא מעין מכונית חשמלית פתוחה, ובה מושבים ל- 2 - 6 נוסעים (בהתאם לסוג הרכב), ובדרך כלל גם תא מטען פתוח עבור מקלות הגולף ושאר הציוד האישי של השחקנים. המכונית החשמלית אינה מונעת על בנזין, אלא על מצבר שנטען לחשמל.

רכב תפעולי חשמלי מיועד בדיוק למקומות כמו מגרשי גולף, בהם אין אפשרות לנהוג במכונית רגילה. רכב תפעולי חשמלי הוא כלי התחבורה האידיאלי לנהיגה במקומות שבהם הולכי רגל ורכבים חולקים דרכים ושבילים משותפים, שכן מדובר ברכב שלא מסוגל להגיע למהירויות נסיעה גבוהות. מכיוון שאין לו מנוע, נסיעתו של הרכב התפעולי החשמלי היא שקטה יותר – תכונה אידיאלית עבור נסיעה במגרשי גולף פסטורליים.

רכב תפעולי חשמלי – לשחק גולף בלי להזיע

לגולף יש תדמית של ספורט "נקי" במיוחד. בעיני רבים, הוא כלל לא נחשב כפעילות ספורטיבית, שכן לא מעלים בו את הדופק. לשימוש ברכב תפעולי חשמלי יש תרומה נכבדת למוניטין הזה. ממילא, חבטות בכדור גולף אינן דורשות מאמץ פיזי גדול במיוחד. אם תוסיפו לכך את העובדה ששחקני הגולף נעים על פני המגרש באמצעות מכונית חשמלית, ואפילו לא הולכים מגומה לגומה, הרי שתגלו שאפשר לשחק גולף מבלי להתאמץ כלל וכלל.

אין ספק שהרבה יותר קל, מהיר ונוח להתנייד ממקום למקום במגרש הגולף באמצעות רכב תפעולי חשמלי. אולם בכך משחק הגולף נשאר "ספורט ללא מאמץ גופני". אולי זו הסיבה שהגולף הפך לספורט הרשמי של אנשי העשירון העליון, שלא רוצים להתאמץ, להזיע או להתעייף יתר על המידה. ייתכן גם שאנשי העשירון העליון מנצלים את משחקי הגולף לאו דווקא כדי לשמור על כושר גופני, אלא בעיקר כדי לטפח קשרים עסקיים, לסגור עסקאות ולנצל את שעות הפנאי לטובת נטוורקינג.

רכב תפעולי חשמלי מחוץ למגרש הגולף

פרט לשימוש הנפוץ בו במגרשי גולף, הרכב התפעולי החשמלי משמש גם ככלי תחבורה במקומות אחרים בהם אי אפשר לנהוג ברכב רגיל, כמו: טרמינלים, פארקים וגנים ציבוריים, שדות תעופה, אולפני צילומים ועוד. בכל אחד ממקומות אלו יתרונותיה של המכונית החשמלית באים לידי ביטוי מקסימלי.

 



תגיות המאמר: רכב תפעולי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161770 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161653 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161364 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161904 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22963 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211204 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175152 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica