חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אין לי מה ללבוש מאת אטי יעקובסון

מאת: אטי יעקובסוןאופנה20/01/20093301 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין לי מה ללבוש מאת אטי יעקובסון

אופנה, בגדים ולבוש הם הנושאים שמעסיקים אותנו תמיד.אנחנו מתלבטים  מה ללבוש בבוקר  לעבודה, מה ללבוש בערב לאירוע. מי לא מכיר ויודע את אותה התלבטות כל פעם מחדש:עומדת מול ארון הבגדים ולא יודעת מה ללבוש.

 אופנה,בגדים ולבוש. הם הנושאים שמעסיקים אותנו תמיד.אנחנו מתלבטים  מה ללבוש בבוקר  לעבודה, מה ללבוש בערב  לאירוע. למה אנחנו קונות  וקונות ואף פעם אין לנו מה ללבוש?

נתחיל בווידוי אישי.  הכול מתחיל מהראש .

כדי להשיג מראה נהדר נדרשים מכל אישה קצת ידע וקצת השקעה .

עליך ללמוד להיות  שלמה עם עצמך, לאהוב את גופך ולהתלבש באופן המחמיא ביותר כי כך תהפכי בלבושך  כל יתרון מינימאלי להופעה מכסימלית .

הקדישי מחשבה לנושא מה את רוצה לשדר באופן שבו  את מתלבשת ?   הלבוש מהווה כרטיס ביקור לטעם אישי ויכול לחרוץ גורלות ....

הגדירי  את סגנון הלבוש שלך הסגנון יכול להיות נשי, סקסי,  רומנטי, וינטאז' נערי,ספורטיבי ... האם  סגנון הלבוש שלך קשור לעיסוק שלך ,

לפעילויות שלך במשך היום? הכול הולך בתנאי שאת מתחברת אליו , והוא משקף את מי שאת מבפנים .האם את פתוחה לקבל סגנונות  אחרים ולערוך  שינויים  בלבוש ? חשוב להיות טרנדי ואופנתי  אך  אין  להפוך ל"קורבן אופנה " יש לתכנן מלתחה כזו שתהיה גם נוחה וגם אופנתית , תיתן הרגשה טובה וגם תגרור מחמאות.

 סגנון חדש שיחמיא לך  אפשר ליצור בהדרגה
אפשר להתלבש נכון גם אם את לא במידות: 90/60/90 והגובה שלך הוא כמו הגובה של "דינה ברזילי" ( מהשיר)  160 ס"מ .

כדי להשיג את  ה-look הנכון שלבי בין מספר מצומצם של  פריטים קלאסיים לפריטים  טרנדים והוסיפי אקססוריז ללבוש . שרשראות, סיכות , , קשתות ,תיקים, חגורות, נעליים, , כובעים  פריטים שבעצם משלימים את ההופעה !

התאימי את   הסגנון לאירוע אם הסטייל שלך "זרוק" או ספורטיבי - לאירועים רשמיים  עליך  לשנות את ה סטייל . אם  ה -look שאת מעדיפה יוצר  תדמית מחויטת ואלגנטית רצוי שיהיו לך במלתחה כמה פריטים  קז'יואל  שישמשו אותך  לאירועים שכך תתבקשי להופיע .גיבוש סגנון אישי חשוב לנו כי הוא קשור לזהותנו העצמית.

עכשיו הכול תלוי בנו

אנחנו מרגישות נפלא! אנחנו נראות טוב יותר! הביטחון העצמי שלנו עולה !

 

יש לי מה ללבוש.

אופנה נשית בהתאמה אישית

הרצל 44 ראשל"צ   טלפון 03-9507098

http://www.ettyjacobson.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אטי יעקובסון

אופנה נשית בהתאמה אישית

הרצל 44 ראשל"צ   טלפון 03-9507098

http://www.ettyjacobson.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אטי יעקובסון

מאת: אטי יעקובסוןאופנה13/01/094024 צפיות
לפני יציאה לפגישה עסקית מול הארון הפתוח,לפני שבוחרים מה ללבוש עליכן להגדיר מראש מהו אופי המפגש (רשמי, חברתי, עסקי...) ? עם מי אני עומדת להיפגש ? היכן אמורה להתקיים הפגישה כיון שלבגדים שאנו לובשים תפקיד חשוב בבניית תדמיתנו האישית והעסקית, הלקוח מחפש באופן תת הכרתי דברים חיצונים שמשדרים כוח עוצמה ומנהיגות.
כיצד להתלבש לפגישה חשובה ? על איזה פריטים כדאי להקפיד מה אסור ללבוש?
התאמת מגמות האופנה, לסגנון אישי מובהק, שהולם נשות עסקים כשהן יוצאות לפגוש לקוח .


מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162056 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica