חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בעבר היינו זקוקים לעבודות איטום גגות בירושלים.

 

לפני מספר שנים אחת הערים הרטובות והגשומות ביותר הייתה ירושלים היום עד שכל מספר גגות היו זקוקים לעבודות איטום גגות בירושלים. זה כבר לא כך. ניתן לשים לב לכך בקלות. מי שחיי בעבר בירושלים יכול להעיד שבעבר הייתה ירושלים הרבה יותר גשומה. ישנם אנשים רבים שגרים בירושלים ועובדים בפרברים מחוץ לירושלים. ניתן לומר שבפרברים יותר גשום בתקופה אחרונה יותר מבירושלים עצה מה שאירוני למדי. בעיר הקודש זה מתבקש שירדו רוב גשמי ברכה.

למבצעי עבודות איטום גגות בירושלים בוודאי שהייתה יותר פרנסה בעבר. היו הרבה יותר נזילות בגגות ולכן בעלי דירות רבות נזדקקו לעבודות איטום גגות בירושלים. היום, נראה לי שבעלי מקצוע שעוסקים בתחום איטום גגות בירושלים יצטרכו לצאת לעבוד בפרברים במידה והם רוצים להתפרנס בכבוד. זה וודאי כואב לכולם שלא יורדים מספיק משקעים, לא רק למבצעי עבודות איטום.

איטום גגות זה דבר נצרך בחורף.

למה צריך בעצם איטום גגות? לקום בבוקר ולגלות שהכל רטוב, הקירות מתנפחים הריצפה רטובה וחלקלקה ויש כאלה בעלי דירות שמתעוררים באמצע הלילה ומגלים שכל המיטה שלהם רטובה זה לא כל כך נחמד. מה שכן כדאי לדאוג לפני בוא החורף שכל הקירות אטומים ושגג הבית אטום על מנת שלא נגיע למצב הלא נעים הזה.

סוגים שונים של איטום גגות.

כיום קיימים סוגים שונים וצורות שונות של איטום גגות. איטום גגות יכול להתבצע על ידי חומר הזפת מה שנקרא בשפה המקצועית זיפות גגות. דרך זו של זיפות גגות נחשבת לדרך הישנה יותר, למרות שיש גגות שאפשר לאטום אותם רק על ידי זיפות גגות בלבד. דרך חדשה לביצוע איטום גגות והיא על ידי יריעות בטונמיות. דרך זו נחשבת לדרך יקרה יותר אך איכותית יותר יש לציין שלא על כל הגגות ניתן לעשות יריעות בטונמיות.

לסיכום: אם אנשי מקצוע בתחום איטום גגות בירושלים לא יצאו לעבוד בפרברים, סביר להניח שלא יהיה להם מספיק פרנסה. אלא אם כן יתחילו להתפלל חזק חזק שירדו מספיק גשמים בירושלים ואז יהיה להם הרבה גגות לאטום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איטום גגות- האחים אזרד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת האחים אזרד

מאת: האחים אזרדבניין ואחזקה - כללי16/08/11725 צפיות
בשוק ישנן לא מעט שיטות לאיטום גגות: איטום באמצעות זפת, יריעות ביטומניות, חומרים ביטומניים משחתיים, חומרי איטום אקריליים, חומרים פוליאוריטנים, חומרי איטום פולימריים, יריעות PVC ו- EPDM ועוד

מאת: האחים אזרדבניין ואחזקה - כללי22/02/11816 צפיות
ושוב אנחנו בעיצומו של החורף שהתחלנו להרגיש אותו רק בשבועות האחרונים. ושוב אנחנו נזקקים לשירותיו של איש מקצוע בנושא איטום גגות. כמה צריך להתכונן לחורף מראש ולאטום את גגות ביתנו על ידי אנשי מקצוע מוסמכים. שיטה יחסית חדשה שמוכיחה את עצמה היטב, היא שיטת איטום גגות באמצעות יריעות בטונמיות.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222801 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223112 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211371 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211589 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211563 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica