חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

778תז הבמה-ביקורת-ממלכת התווים-מוזיאון תא

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה23/02/2011919 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

778ממלכת התווים-תז' הבמה הישרלית-מוזיאוןתא צילומים-אלי ליאוןתזמורת הבמה הישראלית הופיעה הבקר בקונצרט בשם"ממלכתהתוים".זהו קונצרט המציג מחזה מוסיקלי מאת לאה נאור עפ'י רעיון של עדית שכטמן שגםנצחה על הקונצרט,שרה והנחתה. השתתפו השחקנים הגר ריש,אנדרי סבין והאיורים היו של הדסלוי. זה היה קונצרט שהסביר מונחים של הוראות ביצוע מוסיקה,הוראותהניתנות למבצע והמורות לו כיצד לנגן אותה והמופיעות בגוף התוים בסימניםשונים.כרגיל בסדרה זו גם הפעם שמענו וראינו תיאטרון מלא צליליםקלאסיים. בין השאר שמענו יצירות מאת גריג,ברהמס,שוברט,מוצרט,בטהובןואח'. יצאנו למסע מרתק אל עולם המוסיקה כדי לחפש תוים שנעלמו ואינםמאפשרים קיום קונצרט. תוך כדי החיפוש פגשנו מלכה,מלך,נסיכים וכו'פגשנו את המלכה פיאנו(שקט)הרוצה שקט.היא עדינה, אוהבת מוסיקהשקטה.היא עייפה ונרדמת.מגיע המלך פורטה(חזק) האוהב דווקא מוסיקה בעוצמה רבה,מוסיקהסוערת.הופיעה פרמטה(הפסקה קצרה במוסיקה)האוהבת למשוך צליל וליצור אתנחתות בתוךהמנגינה.ראינו את הנסיך סטקטו(קופצני)האוהב מוסיקה המנוגנת בנגינה קצרה קופצניתושובבה ואת הנסיך לגטו האוהב מוסיקה מתמשכת,זורמת וחולמנית.המוסיקה שהוא אוהב היתהרכה ותו מחובר לתו.בלגטו המנגינה חלקה מחוברת צליל המשלבת תנועות רחבות.הנסיך היהשקט וענו. גב' קצבוניה היתה אחראית על הקצב ועל המשקל .תוך כדי הסיפור מוסברים המונחים שבמוסיקה ומושמעים קטעימוסיקה קלאסית המאפינים את המושגים. הקונצרט היה בו מוסיקהאינסטרומנטלית,זימרה,סיפור,ליצנות,קוסמות,ריקוד,איורים ועוד. הושמעה מוסיקה קלאסית מוכרת ערבה לאוזן המקרבת את הילדיםלמוסיקה הקלאסית. הקונצרט היה מעולה,גרם הנאה רבה לילדים.היה בו מהפדגוגיהבהסברים המוסיקליים שהוגשו בצורה קלה,מענינת שקל היה לזכור אותם כי הם פעלו לא רקבשמיעה אלא גם בצורה ויזואלית ובהקשר לדבר שמענין ומסקרן את הילד.בנוסף שותפו גםהילדים בנעשה .הקונצרט ענין את הילדים ולא רק אותם אלא כל אחד המתחיל אתצעדיו הראשונים במוסיקה ורוצה לדעת יותר עליה ועל מונחיה .הוא ריתק אותם, לימד אותםמונחים מוסיקליים וגרם להם הנאה רבה.לראות או לא לראות:קונצרט מעולה והמומלץ בחום רב.לא רקקונצרט זה אלא כל הסידרה. נכתב על ידי elybikoret-אלי ליאון ,19/2/2011 15:08 הרוצה לראות תמונות מההצגותמוזמן להכנס לאתרי www.elybikoret.022.co.il אני מזמין אתכם להכנס לאתרי החדשבו ריכזתי ביקורות שכתבתי מ1.6.10 והתפרסמו באתרי אינטרנט שונים בכל שטחיהאמנות,חיבורים שכתב פרופ'יוסי גמזו וחומר אחר.
ביקורות שהתפרסמו לפני 1.6.10אפשר לראות רק באתר שבו פורסמו
הכתובת www.elybikoret.022.co.il

 



תגיות המאמר: ELYBIKORET


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי ליאון-elybikoret

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/131362 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretספרות09/01/13961 צפיות
ספר שירה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה26/04/121286 צפיות
10 שירים מצויינים בביצועו בלווי קלידים וגיטרה

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121472 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretמוסיקה19/04/121253 צפיות
להקת פופ ודיסקו משנות ה80

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי27/12/111320 צפיות
קולקטיב הבארוק הישראלי

מאת: אלי ליאון-elybikoretאומנות - כללי23/12/111249 צפיות
אלברט כהן שר שירי מחזמרים

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204822 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205296 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205302 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195945 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193576 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193530 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193810 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica