חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת ההפעלה אנרואיד

אפליקציות לאנדרואיד נועדו לשמש את אלו שלא נפל בחלקם לקנות אייפון.

אז איך זה עובד ?

ראשית כל אם אתם מעוניינים להוריד אפליקציות מעניינות לאייפון, תריצו חיפוש בגוגל

ותכנסו תמיד לשלושת האתרים המובילים בביטוי אפליקציות לאייפון.מדוע?

גוגל נותן דירוג טוב אך ורק לאתרים שמתעדכנים מידי יום ולא לאתרים שמתעדכנים אחת לשבוע או לחלופין אחת לחודש וכו'.

את האפליקציות לאנדרואיד תוכל ו להוריד מאתר האייפונר, ניתן להירשם לאתר ולבצע הורדות לבלקברי

או לנוקיה או לHTC.

אז מה זה אנדרואיד בכלל? אנדרואיד זוהי מערכת הפעלה שמותאמת אך ורק למכשירים שאינם אייפון.

זה מעיין פיצוי לבעלי המכשירים שאינם יכולים להוריד אפליקציות לטייפון מהחנות של אפל,אפסטור,החנות הרשמית והמקוונת להורדת אפליקציות שימושיות לטייפון או האייפד או האייפד טאץ.

בכל מקרה באתרים הנ"ל ניתן להוריד אפליקציות לבלקברי ,או אפליקציות לנוקיה בכל מקרה גם בעלי מכשיר ה HTC שלעתי הוא מכשיר מעולה יכולים להוריד אפליקציות לHTC  .

כמעט כל מפתח אפליקציות לאייפון מפתח גם אפליקציות שימושיות לאנדרואיד או משחקים לאנדראיד ,תלוי מהי מידת הכישורים שלו.

ניתן להוריד אפליקציות למכשיר שלכם  אך ורק אם אתם נרשים לאתר הרשמי של אפליקציות אנדרואיד. ללא הרשמה לאתר הנ"ל לא תוכלו להוריד משחקים לאנדרואיד או אפליקציות לאנדרואיד,דבר זה הנו חשוב ביותר בטרם תחשבו לקנות מכשיר התומך במערכת ההפעלה אנדרואיד.

החיסרון של מערכת זו היא שלא כל מפתחי האפליקציות לאייפון והאפליקציות לאייפוד או אפליקציות לאייפד, מפתחים אפליקיה שמותאמת למערכת ההפעלה אנדרואיד וזהוא החיסרון הענק של מערכת ההפעלה הזו, לכן חשוב לדעת בטרם רכישת מכשיר נוקיה או HTC  שתהיו מוגבלים במבחר המשחקים שיהיו לכם במכשיר.

לסיכום בכדי להוריד אפליקציות לאנדרואיד כנסו לאתר האייפונר .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים SEO TANK

מאת: קידום אתרים SEO TANKמשחקי אונליין28/03/111576 צפיות
כולם רוצים את המכשיר הנחשק אייפד 2, מדוע מה רע באייפד 1 ? אני רוצה להזמין את האייפד החדש מארצות הברית,אך הבנתי שזה תהליך מסורבל מידי

מאת: קידום אתרים SEO TANKמשחקי אונליין28/03/111339 צפיות
כולם רוצים את המכשיר הנחשק אייפד 2, מדוע מה רע באייפד 1 ? אני רוצה להזמין את האייפד החדש מארצות הברית,אך הבנתי שזה תהליך מסורבל מידי

מאת: קידום אתרים SEO TANKמשחקי אונליין24/03/111308 צפיות
כולם רוצים את המכשיר הנחשק אייפד 2, מדוע מה רע באייפד 1 ? אני רוצה להזמין את האייפד החדש מארצות הברית,אך הבנתי שזה תהליך מסורבל מידי צריך להיכנס לאי ביי ולחפש שם איזשהו מבצע טוב ואז יש תחרות מי יציע את המחיר הטוב ביותר לאייפד

מאת: קידום אתרים SEO TANKרכב27/02/112340 צפיות
תמיד רציתם לדעת מהי צריכת הדלק של הרכב שלכם, כמה הרכב שותה ,האם הוא חסכוני בדלק האם הרכב מזהם את האוויר הא הרכב ירוק או לא . כל זאת במאמר הבא .

מאת: קידום אתרים SEO TANKרכב27/02/111301 צפיות
תמיד רציתם לדעת מהי צריכת הדלק של הרכב שלכם, כמה הרכב שותה ,האם הוא חסכוני בדלק האם הרכב מזהם את האוויר הא הרכב ירוק או לא .

מאת: קידום אתרים SEO TANKמשחקים באינטרנט26/02/111126 צפיות
כולנו מכירים את המשחק וכמו שאמרתי על המשחק Doodle Jump, המשחק הוא אותו משחק רק העלילה השתנת. אבל סך הכול הגראפיקה מאוד טובה והעלילה כיפית עם כל במוזיקת רקע והמשחק מאוד ממכר. עוד 6 ימים חג הHalloween וכל החברות כבר בהכנה, וחלקם כבר שחררו משחקים/עדכונים חדשים לכב

מאת: קידום אתרים SEO TANKרכב24/02/11978 צפיות
כלל הזהב הוא - לעולם לא לראות מכונית בחושך או בגשם, מזג האוויר יכול להסתיר המון דברים . אתה לעולם לא תראה שריטות, שקעים או חלודה בגשם,או בחושך וחוסר האור פירושו פוטנציאל לבעיות רבות אחרי הקניה של הרכב

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143473 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138282 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138235 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132156 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138222 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica