חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משרד החינוך - האגף לביטחון, בטיחות ולשעת חירום - חלק 2

מאת: עידן מורהפקת אירועים27/02/2011846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משרד החינוך - האגף לביטחון, בטיחות ולשעת חירום - חלק 2

חוזר מנכ"ל סב6(ב), י"ט בשבט התשס"ב, 1 בפברואר 2002

קישור למאמר המקורי -
http://cms.education.gov.il/EducationCMS/applications/mankal/arc/sb6bk5_1_33.htm

ח) עליו לפקח על פעולות חינוכיות-לימודיות בנושאי בטיחות במוסדות החינוך ולהנחות בהתאם את מנהלי מחלקות החינוך ברשויות, את ממוני הבטיחות הרשותיים וכן את הפיקוח הפדגוגי.

ט) עליו לערוך ביקורים יזומים במוסדות חינוך וברשויות/בבעלויות לבדיקת הטיפול בנושאי בטיחות.

י) עליו להעביר בעיות בעלות חומרה מיוחדת למנהל גף הבטיחות הארצי.

יא) עליו לטפל בנושאים המינהלתיים והארגוניים של הבטיחות והגיהות במוסדות החינוך.

יב) עליו ליזום פעולות להחדרת ידע ותודעה הנוגעים לבטיחות ולגיהות במוסדות החינוך על ידי ארגון ימי עיון והשתלמויות של מנהלי מוסדות, עובדי הוראה ומפקחים.

יג) עליו לטפל בפניותיהם של מנהלי מוסדות, עובדי הוראה ומפקחים.

1.4 נוהל הטיפול בתאונות

1.4.1 כללי

א.בראשית שנת הלימודים תקבע הגננת הסדרים להגשת טיפול רפואי לילדים שייפגעו בתאונות עם המוסדות הרפואיים שבהם התלמידים או הוריהם מבוטחים. אם מוסדות אלה סגורים, יופנו התלמידים לתחנת מגן דויד אדום, למרפאת קופת חולים או לבית חולים.

ב.רשימת מספרי הטלפון של המוסדות הרפואיים תיקבע על לוח המודעות בגן, במקום בולט לעין, וגם ליד הטלפון.

ג.בידי הגננת תימצא רשימת התלמידים, ובה הפרטים האלה:

1)שמות ההורים, מענם ומספר הטלפון שלהם

2)הכתובת ומספר הטלפון של מקום העבודה של ההורים והמוסד הרפואי שבו הם מבוטחים

3)השם, המען ומספר הטלפון של קרוב או שכן, למסירת הודעה כאשר ההורים נעדרים מהבית וממקום העבודה.

1.4.2 טיפול בנפגע

א.כללי

1)הגננת אחראית להגשת הטיפול הרפואי לילד הנפגע.

2)הגננת תודיע להורים על כל מקרה של היפגעות ילדם.

ב.סדרי הטיפול בנפגע

1)במקרה של פציעה קלה יטופל הנפגע בידי הגננת או הסייעת.

2)הוחלט לשלוח את הילד לביתו, ייעשה הדבר רק בליווי מבוגר ולאחר בירור מראש שיש מי שיקבלו בביתו. לא נמצא איש בבית, יש להשאיר הודעה על דלת ביתו ולציין את מקום הימצאו של הילד (אצל שכנים, קרובי משפחה או חברים, בבית הספר וכד').

3)נראה לגננת כי דרוש טיפול רפואי נוסף, יועבר הנפגע במהירות האפשרית למרפאה שהוא מבוטח בה, או למרפאת קופת חולים, או, במידת הצורך, לתחנת מגן דויד אדום או לבית חולים.

4)ילד המועבר לטיפול רפואי ילווה על ידי מבוגר שימתין לו במקום עד גמר הטיפול. המלווה יברר במקום את מצבו של הילד, וידווח על כך מיד לגננת או להורי הילד.

5)הוחלט להחזיר את הילד הנפגע מן המוסד הרפואי לגן הילדים, יעשה זאת המלווה. הוחלט לשלחו לביתו, ילווהו המלווה עד לביתו, וימסור אותו לידי הוריו.

6)הוחלט לאשפז את הילד בבית חולים, ילווהו המלווה לבית החולים, ובמקביל תודיע הגננת על כך להוריו. המלווה יישאר במקום עד שיגיע אחד ההורים (במקרים אלו יחתום ההורה במשרד הקבלה על החשבון, כדי שהחשבון לא יופנה לגננת או לסייעת).

1.4.3 דיווח על תאונה לתלמיד

א.הגדרת תאונה: "תאונה היא אירוע פיזי, חיצוני, גלוי לעין, בלתי צפוי, הגורם להיזק גופני וניתן בו טיפול רפואי."

ב.על כל תאונה כמוגדר לעיל על הגננת לדווח מיד, ולא יאוחר מ-7 ימים לאחר המקרה, בטופס "דו"ח על תאונה" הרשמי של משרד החינוך, בכתב קריא ועם פרטים מדויקים, לממונים השונים המפורטים בטופס הדוח (הדיווח ייעשה גם אם הילד עדיין נעדר מהגן ו/או לא הומצאו אישורים רפואיים).

ג.במקרים של תאונה חמורה, מוות, פציעה קשה והיפגעות בו-זמנית של שני ילדים או יותר יש לדווח מיידית בעל פה למחלקת החינוך או לבעלות, לפיקוח ולאחראי על הבטיחות במחוז. כל זאת נוסף לדיווח הנדרש בכתב.

ד.הטיפול בדוחות תאונה ייעשה למטרות האלה:

1)לבחון אם הייתה התרשלות בקיום הוראות הבטיחות או כללי זהירות סבירים

2)לבדוק את תנאי הבטיחות ואת השפעתם הישירה או העקיפה על גרימת תאונות

3)להסיק מסקנות ולקחים לשם גיבוש המלצות לפעולה מעשית, לאיתור המוקדים להיווצרות התאונה ולמציאת דרכים למניעתה בעתיד.

ה.הדיווח על התאונות מיועד להבטיח, נוסף על האמור למעלה, גם את הדברים האלה:

1)להביא את התאונה לידיעת חברות הביטוח

2)לאפשר טיפול בזכויות הנפגע לפי תקנות הביטוח בחברות הביטוח השונות

3)להביא לידיעת הרשות המקומית או הבעלות את התאונה שקרתה ואת היקף התאונות בכלל

4)לתעד כל מקרה של בירור התאונה במישור המשפטי או בוועדות בירור מטעם משרד החינוך.

ו.על הגננת למסור מדי שנה להורים פרטים הנוגעים לביטוח ולזכאות התלמידים במקרה של תאונה, כמפורט בחוזר מיוחד ז', התשמ"ח, בנושא "ביטוח, נהלים וזכאות", או בחוזר המעודכן לאותה עת.

1.4.4 דיווח על תאונה לעובד הוראה

א.על תאונה לעובד הוראה שנפגע כתוצאה ממפגע בטיחותי, בתחום מוסד החינוך או במסגרת פעילותו מטעם מוסד החינוך, ידווחו מנהל המוסד או הגננת בכתב לממונה על הבטיחות בלשכה המחוזית של משרדנו, נוסף לדיווח לביטוח הלאומי (בהתאם לחוק). הגננת תשאיר בידה העתק של המכתב.

ב.אם הנפגע מועסק על ידי רשות מקומית או על ידי בעלות אחרת, תשלח הגננת העתק של המכתב.

ג.על פי החוק עובד שנפגע בתאונת עבודה ונעדר בשל כך לפחות שלושה ימים מעבודתו חייב להודיע על כך למשרד העבודה והרווחה בטופס המכונה "הודעה על תאונה". יש למלא טופס זה בשני עותקים ולהעבירו למעביד.

המעביד אחראי להעברת עותק אחד של הדוח למשרד העבודה והרווחה, והעותק השני ישמש לצורך בדיקה ובירור של נסיבות התאונה.

2. הוראות בטיחות וגיהות בגני ילדים

2.1 בטיחות בגני ילדים

2.1.1 כללי

א.כללי הבטיחות שלהלן נועדו למנוע אסון ותאונה בגן הילדים, על ידי שמירה על כללי זהירות בפעילויות השונות. אמצעי הזהירות עיקרם עירנות של עובדי הגן לבעיות הבטיחות, לתקינות המבנים והציוד ולהרחקת סכנות ומכשולים מהישג ידם של הילדים.

ב.ככלל, הגננת אחראית לבטיחות הילדים בגן הילדים. שעות העבודה שבהן הגננת נמצאת בגן הילדים הן מ7.55- עד 13.20. עד בוא הגננת ימתינו ההורים עם ילדיהם מחוץ לגן. גן הילדים ייפתח רבע שעה לפני התחלת העבודה, על ידי סייעת הגן, וייסגר מחצית השעה לאחר גמר העבודה. בזמן זה תימצא בגן הסייעת לגננת, והיא תפתח את שער גן הילדים ותנעל אותו. בשעת הפעילות בגן יהיו השערים נעולים, ומפתח השער יימצא במקום בטוח, בולט ונגיש לגננת ולסייעת. אין להשאיר ילדים ללא השגחה בתוך הגן ובחצר. אם כל ילדי הגן שוהים בחצר, תימצאנה הגננת והסייעת ביחד עם הילדים. במקרה שחלק מילדי הגן שוהים בחצר וחלק אחר בתוך הגן, יש לדאוג להשגחה הן בתוך הגן והן בחצר.

ג.עם רישום הילדים לגן תימסר הודעה בכתב להורים על שעות הלימודים בגן ועל כך שהגננת והסייעת אחראיות לשלום הילדים בשעות הלימודים בלבד.

2.1.2הבאת הילדים לגן והחזרתם לביתם

א.הבאת הילדים בבוקר עד לפתח הגן והחזרתם אחרי שעות הלימודים מפתח הגן לביתם הן בתחום אחריותם הבלעדית של ההורים. ההורים לא יקדימו להביא את ילדיהם לגן לפני שעת הפתיחה, ולא יאחרו לקחתם אחרי סיום הלימודים. הודעה להורים בנושא זה תשלח הגננת עם הילדים בתחילת שנת הלימודים. כמו כן יינתן לכך דגש באספת ההורים לקראת פתיחת שנת הלימודים.

ב.לא בא איש מהמשפחה ללוות את הילד לביתו, תמצא הגננת או הסייעת לגננת סידור מתאים לליווי הילד לביתו, וההורים יועמדו על כך שהחזרת הילדים בזמן היא בתחום אחריותם הבלעדית.

ג.ילד לא ילך לביתו בסיום יום הלימודים בלי ליווי של מבוגר או של אח או אחות בוגרים. הילד יכול ללכת לביתו לבדו רק לאחר שהוריו מאשרים זאת במכתב המציין במפורש שהם לוקחים את האחריות על עצמם.

ד.אם הילד חייב לחצות כביש סואן, הוא לא ילך בשום פנים לבדו, בלי ליווי של מבוגר. הגננת תסביר לילדים את הסכנות שבדרכים ואת תפקיד הרמזורים, מעברי החצייה והמדרכות, ותדריך אותם להסתייע במבוגרים לבחירת מקומות משחק מתאימים ולהתנהגות בטוחה בדרכים.

ה.ילדי הגן יתודרכו לעבור במעברי חצייה שניצבות בהם "משמרות זהירות בדרכים".

ו.הסעת ילדים אל הגן ולביתם תיעשה ברכב שגילו אינו עולה על 10 שנים ושאושר להסעת נוסעים על ידי משרד התחבורה.

ז.בכל הסעה של ילדים אל הגן ולביתם יהיה נוכח מבוגר אחראי (יכול להיות הנהג), והוא ידאג להוריד את הילדים מהמכונית ולהביאם אל פתח הכניסה של הגן או של הבית ולמסור את הילד לאדם מבוגר מזוהה בגן או בבית. בשום מקרה אין להסיע ברכב נוסעים מעל למספר המותר הנקוב ברשיון הרכב, ועל הנהג לוודא שכל ילד יושב במושב תקני.

VIII. ברכב פרטי וברכב פרטי דו-שימושי, וכן ברכב מסחרי, חובה לרסן כל ילד היושב במושב הקדמי בהתקן ריסון המתאים למידותיו (מושב בטיחות, מושב מגביה או חגורת בטיחות).

ברכב פרטי וברכב פרטי דו-שימושי משנת הייצור 1983 חלה חובה לרסן ילד עד גיל ארבע היושב במושב האחורי במושב בטיחות תקני. ברכב פרטי וברכב פרטי דו-שימושי משנת הייצור 1987 חובה לרסן את הנוסעים מכל גיל בהתקן תקני בכל המושבים (גם במושב האחורי). יש לרסן בחגורות בטיחות ובהתקנים תקניים כל ילד, בכל גיל.

ט.אין הגננת רשאית לשחרר את הילדים ולשלחם לפני השעה שנקבעה על ידי משרד החינוך. אם קיים הכרח לשחרר את אחד הילדים לפני הזמן הקבוע, יבוא לקחתו ההורה או מי שנשלח על ידו בצירוף מכתב מההורה.

2.1.3 חדר הכיתה

א.חומרים, קוביות, ארגזים וכד' - מקומם בפינות רחוקות מן הפתחים, כדי לאפשר מעבר חופשי.

ב.אין לערום חפצים כבדים לגובה רב. במדפים הגבוהים, מעבר להישג ידו של הילד, יהיו ערוכים אך ורק חפצים קלים ובלתי שבירים.

ג.הכיסאות והשולחנות יהיו בהתאם לתקנים ENV 1729-1 ו1729-2-. תקנים אלה יאומצו על ידי מכון התקנים הישראלי. פרטי ריהוט אחרים יהיו בעלי פינות מעוגלות.

ד.כלים חשמליים, כגון קומקום להרתחת מים, מתקנים לחימום מים באקווריום, מתקני הפעלה לצעצועים - אלה יהיו בעלי בידוד כפול או יוגנו על ידי הארקה (בכבל חשמלי בעל שלושה גידים), ויופעלו על ידי מבוגרים בלבד. לא יימצאו בתחום גן הילדים כלים שאינם שמישים.

ה.כל מתקני החשמל בגן ייבדקו פעם בשנה על ידי חשמלאי מורשה מטעם הרשות המקומית או הבעלות. נתגלה קלקול כלשהו, תפנה הגננת מיד לרשות המקומית או לבעלות בדרישה לבדיקה דחופה ולתיקון. יש להוציא מכלל שימוש כל מתקן שכתוצאה מתקלה השימוש בו עלול להיות מסוכן.

ו.תיקונים במערכת החשמל ייעשו אך ורק על ידי חשמלאי מורשה.

ז.ליד פתח היציאה יוצב מטפה לכיבוי אש המכיל אבקה במשקל 3 ק"ג. המטפה יהיה נגיש ויהיה תלוי באופן שהידית שלו תהיה בגובה 1.50 מ' מעל פני הרצפה. הגננת והסייעת תודרכנה בהפעלת המטפים.

ח.תמונות, קישוטים וכד' - חובה לחברם היטב אל הקיר כדי למנוע סכנת נפילה.

IX. אין לחבר קישוטים כלשהם אל נורות החשמל ואל חוטי הנורות. לצורך זה מומלץ להתקין ווים בתקרה.

י.לא תימצאנה בגן שקיות ניילון העלולות לשמש למשחקי הילדים. שקיות ניילון לשימוש הגננת ולאחסון חומרים תימצאנה מעבר להישג ידם של הילדים, וזאת מחשש שהילדים ילבשו את השקיות על ראשיהם וייחנקו.

יא.אין להתקין בגני ילדים מראות מזכוכית. המראות תהיינה עשויות מחומר לא שביר (פרספקס).

2.1.4 המטבח

א.מבנה וציוד

1)המטבח יופרד מחדר הלימוד, וישמש להכנת אוכל.

2)הכניסה למטבח תותר לילדים בנוכחות מבוגרים.

3)מתקני הבישול והחימום והכבלים החשמליים המזינים אותם יימצאו במקום גבוה, מעבר להישג ידו של הילד.

4)חימום ובישול בגן ייעשו בכיריים חשמליים או בכיריים של גז (אין להשתמש במכשיר גז מיטלטל). מכל הגז יימצא מחוץ לגן, ויהיה מוקף רשת נעולה. מומלץ שמערכת הגז תיבדק פעם בשנה על ידי בעל מקצוע מוסמך.

5)נמצא במטבח מקרר, תהיה בו אפשרות של פתיחה מבפנים.

6)המטבח יהיה מאוורר ונקי. לא תורשה הלנת מאכלים, פרט למאכלים הנמצאים במקרר הגן.

7)יש למנוע שתייה מאותם הספלים, ללא רחיצה, ולמצוא דרכים מתאימות למניעת "שתייה משותפת", כגון שימוש בספלים אישיים, במימיות, בבקבוקים אישיים או בכוסות חד-פעמיות.

8)יש לנקות את השולחנות במי סבון לפני הארוחה ואחריה.

9)אין להשתמש בכיור המטבח ובציוד המטבח אלא לצרכים שהם נועדו להם.

10)כלי האוכל יהיו בארון נעול, ואין להשתמש בהם אלא למטרתם.

ב.עובדי המטבח וטריות המזון

1)הרשות המקומית/הבעלות תדאג, שכל עובדי המטבח, ובכללם עובדי הניקיון ומגישי האוכל, ייבדקו בדיקות רפואיות, לפי התקנות הקיימות לגבי עובדי המזון (בכלל הבדיקות צילום ריאות, בדיקת דם ובדיקת צואה).

2)הרשות המקומית/הבעלות תדאג, שהמזון המוגש לילדים יהיה טרי בכל התנאים, גם כשהוא מובא ממטבח מרכזי או אזורי.

3)אם הגן משתמש בחלב, יש להקפיד שהחלב לא יימצא מחוץ למקרר אלא זמן קצר ביותר.

2.1.5 מחסן חומרי הניקוי

א.כל חומרי הניקוי והחיטוי יוחזקו בארון נפרד ונעול, רצוי מחוץ למטבח ומעבר להישג ידם של הילדים.

ב.מפתח הארון יימצא בידי הגננת ובידי הסייעת בלבד.

ג.אם אין ארון מיוחד לכך בגן, תדאג הגננת, שחומרי הניקוי והחיטוי יימצאו מעבר להישג ידם של הילדים ובנפרד ממזון, וכן שיהיו מאוחסנים באופן שאין חשש נפילה או שפיכה.

נכתב ע"י משרד החינוך - האגף לביטחון, בטיחות ולשעת חירום
מוגש ע"י עידן מור - מתנפחים בטיחותיים להשכרה, מתקנים מתנפחים במגוון גדלים ומזרנים מתנפחים במחירים זולים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה, עידן מור
idan's - אטרקציות לאירועים

בר ממתקים
מפלי שוקולד
בר אקטיבי לילדים
מתנפחים
שולחנות משחק
ג'ימבורי ועוד!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן מור

מאת: עידן מורהפקות אירועים11/11/12994 צפיות
נספח מספר 3 - בדיקה שגרתית מספר הנושא הנבדק הערות 1. בדיקה כי המקום מתאים להתקנת המתקן 2. כל העגינות בטוחות ומחוברות לקרקע כנדרש 3. ציוד משני כמו מזרוני הגנה קיים ומונח במקום 4. אין חורים או קרעים משמעותיים באריג ובתפרים 5. נעשה שימוש במפוח המתאים 6. לחץ האוויר הכולל מספיק כדי להעניק בסיס יציב וקשיח במתקנים מתנפחים (לא קשור לג'ימבורי להשכרה) 7. אין חלקים אלקטרוניים חשופים והכבלים אינם שחוקים וגלויים. 8. אין נזק לפלגים, שקעים ומתגים. 9. צינור הקישור והמפוח מחוברים בחוזקה זה לזה. 10. המפוח ממוקם

מאת: עידן מורהפקות אירועים11/11/121022 צפיות
נוהל הפעלת מתנפחים - מרץ 2008 - משרד החינוך, התרבות והספורט - חלק 10 האגף הבכיר לביטחון, בטיחות ושע"ח יא. אופן ההתקנה 1. השטח המינימלי הנדרש - אורך 15 מטר ורוחב 6 מטר. 2. מספר יתדות עגינה - 6 3. מזרוני מגן - להניח 3 מזרונים באיזור עליה למתקן ו- 4 מזרונים באיזור הנחיתה. (כל מזרון באורך 2 מטר, ברוחב 1 מטר ובעובי 10 ס"מ.

מאת: עידן מורהפקות אירועים11/11/121164 צפיות
חלונות א. שטח החלונות בגן הילדים יהיה לפי התקנות והתקנים המקובלים של המכון לפיתוח מבני חינוך ורווחה. ב. כאשר הסף התחתון של החלון נמצא בגובה מעל 2 מ' מפני הקרקע יהיו החלונות מובטחים מפני כל אפשרות של נפילה חופשית דרכם. החלונות יוגנו מפני נפילה על ידי מניעת הפתיחה של אגף מעל 100 מ"מ (ראה מתקן מגביל פתיחה אוניברסלי של חלונות כאחד מן הפתרונות נגד נפילה דרך חלונות). מפתח מגביל פתיחה יימצא בקופסת ניפוץ אדומה, בידי המורה/הגננת, בארון המפתחות ובידי המנקה של החלונות. כל המפתחות בגן הילדי

מאת: עידן מורהפקות אירועים11/11/12934 צפיות
יא. אופן ההתקנה 1. השטח המינימלי הנדרש - אורך 15 מטר ורוחב 6 מטר. 2. מספר יתדות עגינה - 6 3. מזרוני מגן - להניח 3 מזרונים באיזור עליה למתקן ו- 4 מזרונים באיזור הנחיתה. (כל מזרון באורך 2 מטר, ברוחב 1 מטר ובעובי 10 ס"מ.

מאת: עידן מורבידור ופנאי - כללי11/11/121430 צפיות
הניהול של מתקני משחקים באתרים ציבוריים בעיר הינו בתחום האחריות של אגף שפי"ר בעירייה. מתקני משחקים נמצאים בעיקר בגנים ציבוריים ובגני ילדים.

מאת: עידן מורהפקות אירועים11/11/121017 צפיות
שלום לכולם, שמי עידן מור ואני מנהל את העסק המשפחתי "עידנ'ס" כבר מספר שנים (אבא שלי בחר את שם העסק... אין לי שיגעון גדלות או משהו...). בתחילת הדרך, בין השנים 2002 ל-2007 תפעלתי 3 משחקיות לילדים, אחת בפ"ת ושתיים בר"ג, אחת במרכז אלרם ברח' ביאליק והשניה ב"מרום סנטר", בשכונת מרום נווה.

מאת: עידן מורהפקות אירועים11/11/121146 צפיות
חוגגים אירוע ומעוניינים לשדרג אותו משמעותית? השכרת מכונת פופקורן תעשה בשבילכם את העבודה! השכרת מכונות פופקורן דרכנו יכולה להתקיים בכל ימי השבוע ובהתראה קצרה. במידה ותבצעו השכרת מכונת פופקורן אנו מבטיחים לכם אירוע שלא תשכחו!

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202353 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195892 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191782 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191678 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181679 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica