חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

12הכללים החשובים ביותר בהזמנת מתקנים מתנפחים חלק 1:

מאת: מיקי דואקמסיבות27/02/20111177 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

12 הכללים החשובים ביותר בהזמנת מתקנים מתנפחים חלק 1:

השכרת מתקנים מתנפחים הפכה להיות משהו רגיל ומקובל במסיבות.אין ספק שהדבר מעשיר את האירוע,נותן לו יופי,נפח וכמובן הנאה לא נורמלית לילדים ולרוב גם שקט להורים..מניסיוני בתחום כבר שנים רבות ריכזתי את 13 הכללים החשובים ביותר בהשכרת מתקנים מתנפחים.

1.כמו כל דבר בחיים נסו קודם כל לקבל המלצות ממקור ראשון על המפעיל-עוד לפני השיחה.חשוב מאוד שהמפעיל לא יתגלח על "הזקן, שלכם אלא כבר עבר את ה"טירונות" שלו במקום אחר ואליכם כבר יגיע משופשף וכמה שיותר,יותר טוב.

2. אין לכם המלצות? רק מס' טלפון? התקשרו והתרשמו מהשיחה:נסו לזהות בקול אם המפעיל "מורח, אתכם בתשובות או עונה בישירות,עם בטחון עצמי וללא היסוסים.

תבחנו את מידת ההתלהבות-חשוב!! ממש לא מתאים לי באופן אישי ,ובטח גם לכם,לעשות עסקים עם בעל עסק ש"נרדם" בטלפון.

מניסיוני כמו שהאדם נשמע כך תיראה גם עבודתו.נסו לזהות נמרצות,התלהבות ושמחה.בעל מקצוע טוב זה בעל מקצוע שאוהב את העבודה שלו.ה"הרדומים,הם אלה שכבר שחוקים בעבודתם ונשארים בתחום רק כי הם לא יכולים להחליף מקצוע אחרי כל כך הרבה שנים בתחום.

תסמכו על האינטואיציה הראשונית שלכם.לרוב זה עובד.

3. בקשו את כתובת האתר.נסו להתרשם מהשפה הכתובה באתר,תמונות מתקנים מתנפחים,רצוי שיהיה באתר גם וידאו של מתקנים מתנפחים,כך שתראו ממש כמו במציאות איך המתקן המתנפח נראה.מזוויות מסוימות של צילום מתקנים מסוימים עשויים להיראות ענקיים ובפועל הם יהיו חצי ממה שחשבתם.

החלק הבא יובא בהמשך-עד אז כנסו לאתרנו ב www.5balonim.com

או חפשו אותנו בגוגל ובפייסבוק-חמישה בלונים-מתקנים מתנפחים והפקת אירועים לילדים.

מיקי דואק 052-2205454

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו מיקי דואק-הבעלים של חברת המתקנים המתנפחים "חמישה בלונים" העוסקת במכירת מתקנים מתנפחים,השכרת מתקנים מתנפחים והפקת אירועים.

אתר הבית- www.5balonim.com

צרו קשר לכל שאלה,תגובה ולייעוץ חינם-052-2205454

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקי דואק

מאת: מיקי דואקהפקות אירועים29/01/12961 צפיות
מתקנים מתנפחים להשכרה לימי הולדת,לברית או לכל מסיבה אחרת,הפכו לפריט חובה בכל אירוע שכזה,אם אתם רוצים שהילדים יופעלו בהנאה רבה. מהם הדגשים לאירוע מוצלח? מיקי דואק בעל חברת חמישה בלונים-מתקנים מתנפחים ממליץ מניסיונו.שווה קריאה.

מאת: מיקי דואקהפקת אירועים05/04/111678 צפיות
השכרת מתקנים מתנפחים הפכה להיות חלק מכל אירוע.מיקי דואק-מנכ"ל חב' חמישה בלונים-מתקנים מתנפחים והפקת אירועים,ריכז עבורכם את 6 הטיפים החשובים ביותר,כבר בשיחת הטלפון הראשונה.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193500 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181552 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162243 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162000 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152211 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152005 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144039 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica