חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכבי הליסינג לשנת 2011

כל מי ששוקל לרכוש רכב חדש בישראל נתקל במכשול המחיר היקר שאינו משקף את ערך הרכב אלא את החלטת המדינה להנהיג מיסוי כבד על רכבים, ובכך ליצור עוד תחום שאנו מפגרים בו מול העולם המערבי.

אך אל דאגה, הראש היהודי פיתח דרך להתמודד גם עם הצרה הזו - ליסינג, כן, זו לא רק שיטת השכרת מכוניות, אלא גם הצורה המקובלת ביותר לרכוש רכב חדש בתנאים נוחים וגמישים, הן לעסקים והן לפרטיים - בשיטת ליסינג פרטי.

איך מתבצעת רכישה דרך ליסינג - למעשה, בעוד שבאפשרות של ליסינג תפעולי תקבלו גם תחזוקה שתיתן לזה אופי של שכירות, הרי שבאופציה של ליסינג מימוני מדובר רק על תשלומים נוחים לרכב חדש. אם כי בבסיס שתי הצורות עומדת מעין הלוואה נוחה ומיוחדת לקניית רכב. ההבדל הבולט מהבחינה הזו הוא שתפעולי מיועד למפונקים, נהיגה באוטו חדש בלי לדאוג לאחזקה, ובסיום החוזה ניתן להתחדש עם רכב אחר. ומימוני מיועד לקניית הרכב לאחר סיום התשלומים החודשיים.

מחיר נמוך - תשלומים נוחים אינם היתרון היחיד של הליסינג, חברות אלו רוכשות מיבואני הרכב כמויות ענק של מכוניות חדשות, וכך משיגות מחירי רצפה אותם הן מציעות ללקוחות העסקיים והפרטיים.

חברות הליסינג מכתיבות את השוק

מאחר ושיטת הליסינג, הפכה להיות האמצעי הנפוץ בישראל להגיע לרכב חדש, עד שכשבעים אחוז מהמכוניות החדשות נמכרות לחברות ליסינג, נוצר מצב שהן אלו שקובעות את הביקוש לסוגי המכוניות השונים שיגיעו מידי שנה לארץ. לא זו בלבד, אלא שאף יצרניות הרכב הגדולות מפתחות מחלקות ליסינג בתוכן.

שינוי מגמות בציי הרכב - כיון שתחום הליסינג הוא זה שמכוון את שוק הרכבים החדשים, נציג כמה מן המגמות הבולטות בו, בעיקר אלו שמצביעות על שינוי תפיסתי כמו אלפא רומיאו עממית, צרפתיות שנדחפות בין קוריאניות ויפניות ועוד.

רכבי הליסינג הפופולאריים בישראל ב-2010

שנת 2010 הצטיינה בכמה גורמים למהפכה בשוק המוסדי, התרחבות בהיצע,  תמחור אגרסיבי של היבואנים, תקנות חדשות לגבי שווי שימוש ליניארי, בהן נקבע גובה שווי השימוש כאחוז קבוע ממחירו של הרכב וכן הכנסת גיוון הן בדגמים מוקטנים יותר והן במבחר הדגמים.

הצרפתים באים - לעומת שנים קודמות בהן שלטו  בשוק הליסינג היפנים והקוריאנים, הרי שלאחרונה נכנסו אליו גם הצרפתים ברכבים כמו רנו שהצליחה מאוד עם דגם הפלואנס. וכן האיטלקים עם פיאט, שהחדירה את הבראבו והכרומה לציי הליסינג.

בנוסף לדגמים הקלאסיים, נרשמה מגמת שוק גם ליוקרתיים יותר, אלפא רומיאו 159 ופולקסווגן ג'טה זכו לענוד לוחיות זיהוי עם סמלי הליסינג. הסיבה לכך נעוצה בתמחור אגרסיבי מצד היבואנים.

פולקסווגן כמו יפניות?! - בצ'מפיון מוטורס החליטו לשנות את דימויה של פולקסווגן בארץ כמכוניות יוקרתיות למנהלים או משפחות, ולכן התאימו גרסה של הדגם 'ג'טה' שתתאים לשוק הליסינג במחיר ידידותי שמתקרב למתחרות מיפן.

רכבי מנהלים - גם לתחום המשפחתיות הגדולות שנקראות אצלנו רכבי מנהלים חדרו דגמים מאירופה, לאחר שבשנים האחרונות הוא נשמר באופן בלעדי ליפניות, בעיקר מאזדה וטויוטה. ב־2010 הופיעה רנו פלואנס שקנתה לה אוהדים רבים, בזכות מרחב גדול יותר ומחיר הגיוני שהתאפשר בעקבות שימוש במחלקה הקוריאנית-רנו סמסונג.

את המשך החדירה לתחום המנהלים מתכננת רנו עם דגם לאטיטיוד שדומה מכמה בחינות לפלואנס, הן מהצד הקוריאני והן מבחינת  הממדים, 4.89 מטרים אורך. והכי חשוב, המחיר שצפוי להיות אטרקטיבית גם בעיני חברות הליסינג.

אלפא רומיאו או מאזדה 6 - אלפא רומיאו הכירה גם היא בשוק ציי הליסינג, והחליטה על גרסה שתהיה ידידותית יותר ורלוונטית במחיר. אלפא ג'ולייטה, זהו הדגם שהוצג בישראל במחיר של 159 אלף ₪. התמחור נותן לג'ולייטה מקום בין מכוניות כמו מאזדה 6, עם עדיפות בגלל המוצא האירופאי המרשים יותר.

הג'ולייטה מגיעה עם מנוע טורבו שמפיק 120 כוחות סוס מנפח של 1.4 ליטר בנזין, וכמיטב המסורת של אלפא רומיאו גם המנוע של  הג'ולייטה יזניק אתכם ל־100 קמ"ש לאחר המתנה של 9.4 שניות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר בנק אינפו הוקם במטרה להוות כח צרכני - לקוחות בנקים - אפשר לעמוד מול הבנק שלכם ולנצח! בשיתוף השקעות, יעוץ עסקי .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בנקים - בנק אינפו

מאת: בנקים - בנק אינפומשכנתא03/03/11973 צפיות
סקירה קצרה של מסלולי משכנתא שונים ללקוחות פרטיים בבנקים המסחריים בישראל. סקירת ההבדלים בין סוגי ריבית והצמדה וההשפעות שלהם על מחיר המשכנתא לאורך שנים.

מאת: בנקים - בנק אינפובנקאות01/07/092338 צפיות
בנק מזרחי טפחות הינו הבנק ברביעי בגודלו במדינה ומציע מגוון שירותים ומוצרים פיננסים ללקוחותיו. רוצים לפתוח חשבון בנק? פרטים נוספים חשובים בתצאו כאן

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205331 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192950 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181344 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181338 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172905 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172382 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162106 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica