חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בנק מזרחי טפחות - סקירת בנקים

מאת: בנקים - בנק אינפובנקאות01/07/20092338 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בנק מזרחי טפחות הינו אחד הבנקים המרכזיים והחשובים ביותר בשוק הבנקאות הישראלי בכלל ובענף המשכנתאות בפרט. במהלך שנות פעילותו חתרה הנהלת הבנק ליצירת מענה מושלם לכל הצרכים הבנקאיים והפיננסיים של לקוחותיו מתוך הידיעה כי אין לקוח אחד דומה למשנהו.

מבחינת מזרחי טפחות כל לקוח הוא ייחודי ולכן בכדי לשרת אותו בצורה הטובה ביותר יש להתאים עבורו חבילת שירותים אישית הנובעת מצרכיו, מגבלותיו ושאיפותיו הפרטיות והעסקיות.

בנק מזרחי טפחות לצעירים

אף פעם לא מוקדם מידי להתחיל לנהל את הפעולות הבנקאיות שלך בבנק איכותי ואמין שמתנהל בקצב שלך. בנק מזרחי טפחות יעזור לכם לחסוך לטיול שלפני צבא, לקבל אין ספור הטבות לכל המקומות הכי חמים, הנחות לכל הדברים שאתם רוצים לקנות ומבצעים משתלמים במיוחד להופעות לוהטות, הצגות ועוד כל זאת תוך יצירת מסגרת בנקאית שתשמור עליכם ותעזור לכם לבנות עתיד כלכלי ורוד כבר מעכשיו.

בנק מזרחי טפחות לסטודנטים

פותחי חשבון סטודנט בבנק מזרחי טפחות נהנים משירותים ייחודיים כמו אוברדראפט בלי רבית, סיוע במימון הלימודים, אפשרויות לקבלת הלוואות בתנאים מועדפים, כרטיס "סטודנט חופשי" המעמיד לרשות הסטודנטים מסגרת אשראי של עד 60,000 ₪ למשך 3 שנים כולל מדיניות החזר גמישה. בנוסף מציע הבנק גם הטבות רבות בתחום המט"ח וניירות הערך. ואפשרות תמידית להתייעץ עם הצוות המקצועי של הבנק שישמח לעזור לכם.

בנק מזרחי טפחות לחיילים

חיילים וחילות בסדיר כמו גם בנות השירות הלאומי זכאים למגוון הטבות ושירותים המיועדים אך ורק להם, מרגע הפקדת המשכורת הצבאית הראשונה בבנק תוכלו לקבל מענק של עד 500 ₪ ללא תנאים כמו גם פטור מלא מעמלות פעולה בערוץ ישיר ובפעולת דלפק לאורך כל תקופת השירות.
בנוסף תוכלו לקבל עד 10 פנקסי צ'קים ללא תשלום וכרטיס אשראי מיוחד לחיילים המקנה בין היתר גם הנחות להופעות, פסטיבלים שונים ועוד.

פתיחת חשבון חיילים של בנק מזרחי טפחות מאפשרת לכם גם לקחת הלוואות נוחות במיוחד בזמן השירות או  בעת השחרור בכדי שתוכלו להגשים את כל החלומות שלכם בקלות.

בנק מזרחי טפחות לעסקים

בנק מזרחי טפחות מציע לעסקים קטנים וגדולים מספר רב של שירותים והטבות המותאמים באופן פרטי לכל עסק ועסק.
לקוח עסקי בבנק זוכה לשירות צמוד מבנקאי אישי שלמד להכיר את העסק המדובר, בנקאי שידע להתאים לכם פתרונות עסקיים יצירתיים ואמינים במידת הצורך ולספק לכם  את כל המידע הדרוש. בנוסך כל חשבון עסקי זוכה לליווי קבוע של צוות מומחים פיננסי, קבלת סקירות שוטפות על מצב השוק, קבלת הלוואות בתנאים מועדפים, קבלת עדכונים בנוגע לכנסים מקצועיים עם טובי המוחות הפיננסיים בארץ, ניהול עסקאות פורקס ועוד. קיימות הטבות מיוחדות למגזרים כגון עורכי דין, רואי חשבון.

כאמור בנק מזרחי טפחות נמצא כאן בכדי לענות לכל צורך באופן פרטני ובצורה הטובה ביותר עבור כל לקוח ולקוח. לאחר פגישת הכירות עם בנקאי מוסמך ומקצועי תוכלו לבחור את המסלול שמתאים לכם בתנאים שנוחים לכם ולהצטרף למשפחה ההולכת וגדלה של לקוחות בנק מזרחי טפחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר בנק אינפו הוקם במטרה להוות כח צרכני - לקוחות בנקים - אפשר לעמוד מול הבנק שלכם ולנצח! בשיתוף השקעות, יעוץ עסקי .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בנקים - בנק אינפו

מאת: בנקים - בנק אינפומשכנתא03/03/11974 צפיות
סקירה קצרה של מסלולי משכנתא שונים ללקוחות פרטיים בבנקים המסחריים בישראל. סקירת ההבדלים בין סוגי ריבית והצמדה וההשפעות שלהם על מחיר המשכנתא לאורך שנים.

מאת: בנקים - בנק אינפוליסינג והשכרת רכב03/03/111370 צפיות
סקירת הרכבים הפופולריים והמבטיחים של שנת 2011 בעולם הליסינג והשכרת הרכב. ליסינג כידוע הוא אפשרות להחכרת רכב הזמינה הן עבור חברות וארגונים והן עבור לקוחות פרטיים, באמצעות ליסינג פרטי.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161765 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138944 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132001 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131866 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128583 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128643 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128779 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica