חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברצלונה העיר שיש בה הכול.

מאת: צוות SeeCityאטרקציות07/03/20111512 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתכוונים לצאת לחופשה בחו"ל ומחפשים רעיונות לאן לטוס? הרשו לנו להמליץ לכם על בירת קטלוניה והעיר השנייה בגודלה בספרד הרי היא ברצלונה. אם אתם מחפשים יעד תיירותי באירופה המציע חוויות ואטרקציות לכל המשפחה, לזוגות, לצעירים ומבוגרים ברצלונה היא היעד בשבילכם. בכתבה הבאה ננסה לתת מספר טיפים קצרים למחפשים ברצלונה המלצות ורעיונות מה לעשות בברצלונה.

לשוהים בעיר המרהיבה הזאת אחד הדברים שאסור לפספס ולרוב ניתן לראות בכל פינה בעיר הוא השפעת "אבי האדריכלות" של העיר ברצלונה הרי הוא "אנטוניו גאודי". גאודי ידוע בברצלונה כאבי האדריכלות המרהיבה של העיר ומבנים המעוצבים על ידו ניתן לראות בפינות שונות ורבות ברחבי העיר. אולי אחד האתרים המפורסמים ביותר בברצלונה שנבנו ע"י גאודי היא "קתדראלת Sagrada Familia". פרויקט חייו של אנטוניו גאודי אשר מעולם לא ראה את השלמתו הוא אתר של אדריכלות מרהיבה ויופי אשר משאיר את המטיילים במקום עם פה פעור וטעם לעוד. בנוסף לאוהבי העיצוב והחזון העיצוב של גאודי מומלץ לבקר בפארק גואל ובקתדראלת הזוהר.

לחובבי המוזיאונים ברצלונה היא חנות ממתקים. עם מספר עצום של מוזיאונים בכל רחבי העיר ניתן לראות ותפוס מייצגים ותערוכות שונות כמעט בכל תחום אומנות קיים. אל תשכחו את מוזיאון פיקסו המציג את מיטב יצירותיו של האמן המפורסם בנוסף לתערוכות משתנות.

לצעירים, משחות עם ילדים ומטיילים בכלל המעוניינים בקצת שלווה ושמש מומלץ לבקר באחד מעשרות החופים הלבנים והמקסימים בברצלונה. חופי הים של העיר ידועים כאחד מיעדי התיירות המומלצים בעיר ולמחפשי אטרקציות החופים הגובלים במרכז העיר הם היעד עבורם. למחפשי שלווה ושקט מומלץ לתפוס מקום בחופי הגובלים בצידיי העיר המרוחקים במעט ממרכז העיר שם ניתן לתפוס שקט ושלווה על מיטת שיזוף עם בירה קרירה ביד.

כל אותם מטיילים המחפשים קניות בברצלונה, חיי לילה תוססים, מסעדות ובארים אנו ממליצים לשים פעמיכם לעבר אזור הנמל בעיר. אזור הנמל הוא יעד שאסור לפספס בטיול העיר והוא מציע שלל מסעדות בכל שעות היום, חיי לילה תוססים בברצלונה שלא נופלים משום עיר תיירותית אחרת ואזור קניות וחנויות מרשים אשר מציע ממיטב השמות, המעצבים והמוצרים.

בברכת תבלו ותיהנו בברצלונה,
צוות אתר SeeCity.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר SeeCity, פסטיבלים, קרנבלים, אטרקציות וארועים בערים מרכזיות בעולם.
עולם של אטרקציות מחכה לכם ב- SeeCity.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות SeeCity

מאת: צוות SeeCityאטרקציות05/06/111709 צפיות
ברצלונה הפכה להיות בשנים האחרונות יעד מועדף על מטיילים ונופשים מאירופה והעולם. ברצלונה, בזכות התרבות הענפה, מיקומה הגיאוגרפי המעולה, חיי הלילה, האתרים ומוסדות העיר ברצלונה היא קיום אחת מ-10 הערים המתויירות ביותר בעולם

מאת: צוות SeeCityתיירות ונופש - כללי02/06/111789 צפיות
טסים לאמסטרדם בתקופה הקרובה? אל תשכחו לקנות את מפת אמסטרדם עוד לפניי נסיעתכם, המפה תעזור לכם למקסם את טיולכם בעיר וליהנות כפליים. אילו מכם שיחזיקו את מפת אמסטרדם ויעזרו בה בטיולם בעיר יופתעו לגלות עולם שלם העולה ממנה.

מאת: צוות SeeCityקניות 15/05/112131 צפיות
מחפשים לעשות מסע קניות בלונדון ולא יודעים היכן להתחיל? לפניכם מספר טיפים ורעיונות למסע קניות בלונדון שלא יאכזב אף מטייל. אתם מוזמנים לקרוא, לבחור ולבנות לכם את מסע הקניות בלונדון המתאים לכם ביותר

מאת: צוות SeeCityטיולים משפחתיים11/05/111954 צפיות
שייט לאורך נהר התמזה היא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר לראות את לונדון, שיוט דרך הלב של העיר ודרך כל האטרקציות המפורסמות ביותר בעיר לונדון. לראות ולחוות את המראות וההדר של לונדון באמצעות שיוט זאת אחת הדרכים הנוחות והרגועות יותר, בכל מזג אוויר, הסירות עם סיפונים עליונים פתוחים ואולמות אירוח מרווחים הצופים על העיר לונדון עם חלונות פנוראמיים זו אחת האטרקציות המוצלחות בעיר לונדון.

מאת: צוות SeeCityטיולים בחו"ל05/05/111236 צפיות
לא משנה אם אתה מבקר בלונדון עבור עסקים או הנאה, הבין אם אתה מעוניין בפרטים על לונדון למטייל או לונדון למטייל העסקי, וגם לא משנה מה התקציב שלך, או האם השהייה בעיר ארוכה או קצרה, אתה בטוח יכול להשיג חדר טוב באחד המלונות הרבים בלונדון.

מאת: צוות SeeCityטיולים משפחתיים11/04/112067 צפיות
התפוח הגדול היא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם. בין אם אתם מחפשים בעיר ניו יורק אטרקציות, אתרים, הופעות או פעילויות בעיר ניו יורק יש הכול ומהכול. בכל תקופת זמן העיר ניו יורק מציעה למברים ומטיילים מספר עצום של פעילויות, מסלולי טיול ואתרי תרבות שכל מה שנשאר למטיילים זה לבחור לאן ללכת ומה לראות. אך כיצד ניתן לשלב מספר כל כך גדול של פעילויות ואתרים בטיול אחד? אילו ניו יורק אטרקציות לשלב בטיול ראשון בעיר ואילו מסלולי טיול בעיר עדיפים?

מאת: צוות SeeCityקניות 21/03/1113337 צפיות
ברצלונה היא אחת הערים המושכות והתוססות ביותר לביקור באירופה. כל מטייל שחוזר מהעיר לפחות מביקור אחד נהיה מדריך נסיעות מדופלם ושמח לספר ולחלוק את סיפוריו על העיר המדהימה הזו. ברצלונה למטייל העצמאי מציעה כמעט כל רעיון ופעילות שניתן לחלום עליה החל מאטרקציות ואירועים דרך תרבות עשירה ועד למסלולי קניות בברצלונה עשירים בכל טוב.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195634 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192504 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181988 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171451 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica