חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלושת המקומות הטובים ביותר לקניות בברצלונה.

מאת: צוות SeeCityקניות 21/03/201113357 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברצלונה היא אחת הערים המושכות והתוססות ביותר לביקור באירופה. כל מטייל שחוזר מהעיר לפחות מביקור אחד נהיה מדריך נסיעות מדופלם ושמח לספר ולחלוק את סיפוריו על העיר המדהימה הזו. ברצלונה למטייל העצמאי מציעה כמעט כל רעיון ופעילות שניתן לחלום עליה החל מאטרקציות ואירועים דרך תרבות עשירה ועד למסלולי קניות בברצלונה עשירים בכל טוב. לפניי כל טיול בעיר מומלץ למטיילים לערוך בדיקה קצרה ולבדוק מה העיר מציעה בתקופת נסיעתם ברצלונה למטייל בקיץ שונה ומציעה אטרקציות שונות מאשר ברצלוה למטייל בחורף. הפעילויות והאטרקציות בעיר משתנות בהתאם למזג האוויר בעיר ולעונות השנה. אחד הדברים שלא משתנים בעיר ללא קשר לתקופה או לעונה הם שלל אופציות של קניות בברצלונה. העיר מציעה מספר ענק של חנויות, ירידים ושווקים הנמצאים במרכזים שונים בכל רחבי העיר. במאמר זה ננסה לעזור במעט ולמפות את חמשת האזורים המוצלחים ביותר למחפשי קניות בברצלונה.

La Rocca Village - למחפשים קניות בברצלונה המתאימות לכל כיס זה המקום לבקר. המרכז נמצא מחוץ למרכז העיר ועל מנת להגיע אליו יש לקחת אוטובוס או רכבת. הנסיעה כרוכה בתשלום אך שווה כל אירו. המתחם הוא מתחם מבצעים ענק בו ניתן למצוא בגדים, צעצועים ופריטים שונים בעד 60% הנחה. בנוסף להנחות אלו למטייל בברצלונה בתקופה ינואר ויוני נערכים במקום סיילים ומבצעים שונים שמוזילים את המחירים אף עוד. לה רוקה וילג' הוא אחד המקומות בעיר ברצלונה למטייל שאסור לפספס.

Passeig de Gracia – אחד הרחובות המפורסמים ביותר בעיר בו תוכלו למצוא את החנויות היקרות ביותר בעיר. על הרחוב המפורסם תמצאו את השמות והמעצבים הגדולים של תעשיית הקניות העולמית וזה מקום למטיילים עם כסף ואפילו רב. זהו אחד האזורים היקרים למחפשי קניות בברצלונה אך ניתן למצוא בו את השמות גדולים ביותר בתחום. אחד המקומות בעיר ברצלונה למטייל שכדאי לבקר ולהתרשם אבל לא מומלץ לקנות.

El Borne – אחד המקומות הטרנדים ביותר בעיר המתאימים במיוחד לצעירים. עם מספר רב של מסעדות, בתי קפה, בוטיקים, חנויות תכשיטים ועוד זה מתחם שמומלץ מאוד לבקר בו. למחפשי קניות בבברצלונה המתחם מתאים לקניות שונות ומגוונות ולאו דווקא למחפשי המבצעים או מוצרים המיינסטרים. זה אחד המתחים בעיר ברצלונה למטייל הצעיר שאסור לפספס.

בברכת תבלו ותיהנו בברצלונה,
צוות אתר SeeCity.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר SeeCity, פסטיבלים, קרנבלים, אטרקציות וארועים בערים מרכזיות בעולם.
עולם של אטרקציות מחכה לכם ב- SeeCity.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות SeeCity

מאת: צוות SeeCityאטרקציות05/06/111709 צפיות
ברצלונה הפכה להיות בשנים האחרונות יעד מועדף על מטיילים ונופשים מאירופה והעולם. ברצלונה, בזכות התרבות הענפה, מיקומה הגיאוגרפי המעולה, חיי הלילה, האתרים ומוסדות העיר ברצלונה היא קיום אחת מ-10 הערים המתויירות ביותר בעולם

מאת: צוות SeeCityתיירות ונופש - כללי02/06/111789 צפיות
טסים לאמסטרדם בתקופה הקרובה? אל תשכחו לקנות את מפת אמסטרדם עוד לפניי נסיעתכם, המפה תעזור לכם למקסם את טיולכם בעיר וליהנות כפליים. אילו מכם שיחזיקו את מפת אמסטרדם ויעזרו בה בטיולם בעיר יופתעו לגלות עולם שלם העולה ממנה.

מאת: צוות SeeCityקניות 15/05/112131 צפיות
מחפשים לעשות מסע קניות בלונדון ולא יודעים היכן להתחיל? לפניכם מספר טיפים ורעיונות למסע קניות בלונדון שלא יאכזב אף מטייל. אתם מוזמנים לקרוא, לבחור ולבנות לכם את מסע הקניות בלונדון המתאים לכם ביותר

מאת: צוות SeeCityטיולים משפחתיים11/05/111955 צפיות
שייט לאורך נהר התמזה היא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר לראות את לונדון, שיוט דרך הלב של העיר ודרך כל האטרקציות המפורסמות ביותר בעיר לונדון. לראות ולחוות את המראות וההדר של לונדון באמצעות שיוט זאת אחת הדרכים הנוחות והרגועות יותר, בכל מזג אוויר, הסירות עם סיפונים עליונים פתוחים ואולמות אירוח מרווחים הצופים על העיר לונדון עם חלונות פנוראמיים זו אחת האטרקציות המוצלחות בעיר לונדון.

מאת: צוות SeeCityטיולים בחו"ל05/05/111238 צפיות
לא משנה אם אתה מבקר בלונדון עבור עסקים או הנאה, הבין אם אתה מעוניין בפרטים על לונדון למטייל או לונדון למטייל העסקי, וגם לא משנה מה התקציב שלך, או האם השהייה בעיר ארוכה או קצרה, אתה בטוח יכול להשיג חדר טוב באחד המלונות הרבים בלונדון.

מאת: צוות SeeCityטיולים משפחתיים11/04/112068 צפיות
התפוח הגדול היא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם. בין אם אתם מחפשים בעיר ניו יורק אטרקציות, אתרים, הופעות או פעילויות בעיר ניו יורק יש הכול ומהכול. בכל תקופת זמן העיר ניו יורק מציעה למברים ומטיילים מספר עצום של פעילויות, מסלולי טיול ואתרי תרבות שכל מה שנשאר למטיילים זה לבחור לאן ללכת ומה לראות. אך כיצד ניתן לשלב מספר כל כך גדול של פעילויות ואתרים בטיול אחד? אילו ניו יורק אטרקציות לשלב בטיול ראשון בעיר ואילו מסלולי טיול בעיר עדיפים?

מאת: צוות SeeCityטיולים משפחתיים18/03/112007 צפיות
לונדון היא אחת העיר הגדולות והמרכזיות באירופה., לונדון ידועה בהיותה חוד החנית של התרבות המודרנית העכשווית של אירופה והעולם. בכדיי לזכות בתואר זה לונדון מובילה את הדרך לשאר אירופה והעולם באמנות, אופנה, בידור, תרבות, ספורט ועוד. העיר לונדון למטייל רצופה באלמנטים מסורתיים מקסימים כגון האוטובוסים האדומים המפורסמים, בניינים ישנים מעוצבים ע"י מיטב האדריכלים והמעצבים של תקופות שונות במהלך חיי העיר

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213727 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205182 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186790 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica