חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורנוגרפיה וחיי סקס חינם ברשת

מה זה הצורך לסקס או פורנו ? טכנולוגית האינטרנט הביאה עמה נגישות מעניינת יוצאת דופן בכל המתייחס לסרטוני סקס פורנוגרפים. בני אדם הרבה אנשים מוצאים עצמם מתמקדים ויושבים דקות רבות ו אין סופיות חופרים באתרים דינמיים וותיקים של סקס בחינם ורואים פורנו בכל הצורות. החשיפה לאתרים קלה, השימוש בטיזרים ושל האיפיון של סקס במצלמות כמובן בקליפים ברשת פשוט הכל נראה לא אמין , האם במקרים של הקליפים של הפורנו הבנות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה הצגה ? ומדוע אנחנו כגולשים ברשת כל כך מכורים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הדד ליין בין זה משפיע עלינו ביום יום מבלי שתדעו. 

התמכרות סקס
פורנוגרפי אינה מוכרת על ידי רופאים כמחלה אלא בעית התנהגות קומפלוסיבית. יש המון דילמות האם בכלל קיימת התמכרות לסקס חינם פורנוגרפי אך בטח שאין מחלוקת שקיימות סוגי השפעות מסוכנות בכל המתייחס לצריכה של סקס פורנוגרפי בבכמות גדולה.
התלות לפורנו היא תלות נפשית שכמובן כוללת תופעות פיזיות שחופפות לסמים.
הנוגדים לצריכה של ההתמכרות חושבים שצריכת סקס בחינם פורנוגרפי מתרכשת בכדי לרוץ הרחק מהתמודדות נפשית עם ריגושים אחרים ולא נוחים וטקטיקה לגרום שהיא תחלים היא ע"י טיפול ברגש המודחק.
סכנה שמצלמות סקס פורנוגרפיים בדרך כלל גורמים:

A -תקלה החיים של בני זוג 

B - אופי תלותי גלישה וצפיה במצלמת סקס בעולם האינטרנט וקיבעון מיותר בישיבה מול המחשב

C -חיסרון אמונה לבין בני הזוג הידידים 

D - אי תשוקה לעשות סקס בין בני הזוג המאורסים 


בנוסף על כך רב של הבעיות השונות הן מתיחסות יותר לזוגות נשואים מאידך הזכרים הרווקים יכולים לבצע כל כל העולה על הדעת והסקס חינם
נהיה בצד השני של מטבע צורה אחרת של בידור עם החברה וגם חיי סקס שכרגע אין ביכולותיכם לדמיין
תמיד הכי כיף להתנסות במעשים קצת ששוברים את החוקים הבסיסיים ולא חשוב מהו גיל הבן אדם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובב אתרי סקס והכי חשוב סקס בחינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמיס אחדר

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215139 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204658 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201168 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201460 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201422 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173098 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173402 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica