חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוגה צחוק לגוף ולנשמה

מאת: penglהומור וסטנד-אפ08/03/20111279 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלמה צחוק - יוגה צחוק

מעונייניםבחוויה משמחת ומצחיקה? רוצים ליצור קשרים חברתיים נוספים עם אנשים? אז הגיע הזמן שלכם לצאת מהדכאון ולהרשם לסדנת הצחוק של שלמה צחוק. בסדנת הצחוק תתגלגלו מצחוק ותחושו הרגשה פנימית נהדרת.
הצחוק טוב מאוד לבריאות הנפשית והגופנית כאחד. סדנאות צחוק החלו להתפתח בהודו ולאחר מכן התפשטו בכל העולם.

שחרור עם הצחוק

הצחוק גורם לשיחרור רב בקרב משתתפי סדנת הצחוק וכיום משתתפים רבים הפכו את הצחוק לחלק בלתי נפרד מחייהם. מדריכי סדנת הצחוק עברו הכשרה מיוחדת שמאפשרת למשתתפי הסדנה לצחוק בכל הזדמנות במהלך הסדנה. התפתחות הצחוק בעולם המערבי יצרה שינוי גדול מאוד גם מבחינת יצירת קשרים חברתיים.

השפעת הצחוק בקרב חולים

הצחוק מוסיף רבות למצב הנפשי ותורם להסתכלות אופטימית יותר בחיים. טיפול בעזרת הצחוק נחשב ליעיל גם בבתי חולים והשפעתו גרמה לזירוז ההחלמה בקרב חולים רבים. סדנאות צחוק המשולבות עם יוגה צחוק מאפשרים למשתתפי הסדנה בכל מפגש לתרגל באופן קבוע עם עצמם ולצחוק בכל הזדמנות קיימת.

הצחוק כחלק מאיתנו

חשוב לציין שסדנת צחוק יוצרת אצל משתתפים רבים ציפיה למפגש הבא של הסדנה כיוון שהיא ממש ממכרת. אולי בהתחלה זה קצת מרגיש מוזר להגיע לסדנת צחוק עם משתתפים שלא מכירים ולהתחיל לצחוק, אך עם הזמן הצחוק הופך לחלק ממשתתפיהסדנה. חשוב לצחוק בקבוצות כיוון שהצחוק מדבק ולכן קל יותר לצחוק כאשר משתתפים בסדנת צחוק עם משתתפים רבים.

חשיבה אופטימית

אחת מהדרכים הקלות ביותר לצחוק היא היזכרות באירוע מצחיק שקרה לנו בעבר. כאשר נזכרים באירוע מצחיק באופן אוטומטי קל יותר לצחוק ולהשתלב בתוך סדנאות צחוק. סדנת צחוק נחשבת לחוויה חברתית שמטרתה ליצור הרגשה פנימית טובה יותר. מחקר מקיף שנערך הוכיח ששמחת חיים שמקורה בצחוק וכמו כן חשיבה אופטימית מוסיפים לתוחלת החיים של האדם.

יוגה צחוק

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131178 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131193 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131263 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131418 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131350 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131255 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131344 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא הומור וסטנד-אפ

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ04/04/162263 צפיות
שפה וסלנג, משתנים בכל כמה שנים ואנו עדים לביטויים שונים שמשתמשים בהם אנשים צעירים במיוחד. אדם שהוא סטנדאפיסט, ילקט את כולם ויעשה מהם מטעמים כאשר הוא כותב ויוצר מערכון קורע מצחוק. עד לפני כמה שנים, סטנדאפיסטים, היו מעין מספרי סיפורים מצחיקים.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ20/01/162291 צפיות
אנו, בני האדם, אוהבים לצחוק. הומור הינו בטבע שלנו וחיים ללא הומור או צחוק, הם אינם חיים מלאים. ישנם אנשים מסוימים, אשר נולדו להצחיק והם אלה שמופיעים במועדוני סטנד אפ ומופיעים מול אנשים המשלמים בכדי לצחוק.

מאת: ירון בוניהומור וסטנד-אפ22/02/152285 צפיות
אחד הקומיקאים הגדולים והמשובחים שבהם -הוא אדי מרפי , שהיה ממש אליל לפני 10-15 שנה, מה הסוד שלו לרתק קהל ?...

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ09/02/152022 צפיות
אנחנו חיים בתקופה קצת לחוצה. אנחנו קמים בכל בוקר לעבודה, רצים להספיק כדי לבלות קצת עם הילדים, לעמוד בהתחייבויות, ובתוך כל זה לפעמים אנחנו גם נוטים לשכוח את עצמנו, ועוד יותר – שוכחים פשוט ליהנות מהחיים. לכן חשוב שנשבור את השגרה מפעם לפעם, ויש דרכים רבות ומהנות לעשות זאת. אחת מהן היא מופע קומי, עם סטנדאפיסט שיודע לשלוף פאנצ'ים בזה אחר זה, להצחיק את הקהל ולסחוף אותנו איתו לשעה או שעה וחצי של הומור וכיף. שהרי הומור הוא התרפיה הטובה ביותר ומגיע לנו לפעמים פשוט לצחוק.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ23/11/142055 צפיות
קוסם היה מאז ומתמיד אדם שייחסו לו מעשים על טבעיים. הוא הקסים אנשים, המונים התגודדו סביבו, העריצו אותו ובו זמנית פחדו ממנו ולא המרו את פיו. בתרבויות פרימיטיביות ועתיקות מילא הקוסם תפקיד חשוב בגישור בין העולם הזה לעולם האלים, בין הגלוי לבין הנסתר והפחד הקמאי ששלט ביד רמה בחיי האנשים הוא זה שנתן לגיטימציה למעשי הקסמים.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ24/04/145941 צפיות
תחום הבידור הקל הוא תחום רחב המכיל אפשרויות רבות ומגוונות הגורמות לאנשים לצחוק וליהנות במסגרת אירועים שונים. הופעות של ריקוד ושירה, מעשי קסם ולהטוטים, ריקודי בטן וקריאה בקלפים, מופע חשפנות של גברים או נשים, חידונים ושעשועונים נושאי פרסים,

מאת: מיכאלהומור וסטנד-אפ05/10/131872 צפיות
ללא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica