חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנת צחוק מעולה

מאת: penglאימון אישי10/04/20131256 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

יוגה צחוק

צחוק מאז ומתמיד היה טוב לבריאות שלנו גם מבחינה נפשית וגם מבחינה פיזית. סדנת צחוק בשילוב עם יוגה צחוק דוגלות בשחרור הנפש וביצירת איכות חיים טובה יותר. לא משנה היכן אתם נמצאים כרגע בחייכם ומה עבר עליכם תמיד זכרו שיש תקווה. אנשים במצבים הקשים ביותר בחייהם הצליחו להתגבר על המכשולים שלהם באמצעות הצחוק.

יוגה צחוק

רוגע נפשי

אופטימיות ותקווה מחזקים אנשים רבים וגורמים להם לא להתמקד באירועים כואבים של העבר אלא להמשיך קדימה. התקווה התמידית המצויה אצל האנשים יוצרת אצלם שאיפה להצליח יותר בחיים. סדנת צחוק המשולבת עם יוגה צחוק יוצרת רוגע נפשי ורוגע גופני. מהבחינה הנפשית נוצרת רגיעה מסויימת כיוון שהצחוק יוצר רוגע אצל אנשים רבים מעבר לכך הצחוק יוצר גם תורם מבחינה גופנית.

סדנת צחוק

חיזוק מערכת החיסון

מערכת החיסון מתחזקת כשצוחקים ומעבר לכך גם זרימת הדם מתבצעת ביתר קלות. מדריכי יוגה צחוק דוגלים בגישה חיובית תמידית. מחקר שנערך בקרב אנשים שתוחלת החיים היתה גבוהה גילה שהרוב המוחלט של האנשים שהאריכו חיים אהבו לצחוק ושמרו על אופטימיות. האהבה לצחוק בעצם גורמת לאנשים רבים להשתחרר ממועקות רבות.

שמחת חיים בעזרת הצחוק

המוטו לשמחת חיים היא דווקא לא להתמקד בעבר הכואב אלא להתבונן לעבר העתיד האופטימי. שמחת חיים חשובה מאוד בכל הקשור לאורך חיים תקין. יוגה צחוק יוצרת ציפייה ותקווה אצל לקוחות רבים ולכן לקוחות רבים מעוניינים להשתתף בה. מדריכי סדנאות צחוק רבים נותנים השראה למשתתפי הסדנה ומעודדים אותם לצחוק.

שילוב סדנאות באירועים

ככל שצוחקים יותר כך טוב יותר ומעבר לכך יש לציין שסדנאות צחוק רבות מועברות למגזרים שונים ולגילאים שונים. חלוקת סדנאות צחוק לפי גיל או לפי מגזר גורמת להזדהות בקרב המשתתפים ולפתיחות עבורם. סדנאות יוגה צחוק המשולבות עם אירועים חגיגיים יוצרות חוויה מצויינת עבור משתתפים רבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131179 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131193 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131263 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131420 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131353 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131345 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאת: penglבניין ואחזקה - כללי24/03/131259 צפיות
התקנת שערים חשמליים ומחסומים ונתינת שירותים בתחום הנפחות. המאמר מכיל מידע רב ללקוחות רבים חברות בנייה, אדריכלים והמגזר הפרטי. כמו חשיבות התקנת דלתות מתרוממות להגנת הבתים ותפקידו המרכזי ביחד עם הסורג.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213636 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205267 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174131 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173535 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica