חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנת בריכות שחיה

בישראל הולך ועולה מספר בריכות השחייה הפרטיות בשנים האחרונות, בקצב הולך וגובר. בריכות שחיה פרטיות אינן עוד פינוק לעשירים בלבד וכל אחד יכול ליהנות היום מעלייה ברמת איכות החיים ומשדרוג תרבות הפנאי שלו.

מי שאינו בעל גינה פרטית או אינו רוצה לגרוע משטח הגינה, ישמח לדעת שניתן כיום להתקין בריכות שחיה בתוך הבית. בריכת שחיה בתוך הבית מקנה יתרון גדול לחובבי שחיה, הרוצים ליהנות מהבריכה בכל ימות השנה. את הבריכה ניתן לבנות במרתף או בגג ולנועזים מביניכם אפילו בסלון. העלות של בניית בריכות שחיה בבית נמוכה יחסית,  דבר הגורם לאנשים רבים להתקין בריכות בבתיהם, המשמשות לשחייה ולדקורציה.

הקמה של בריכות שחיה על גג הבית היא דרך טובה לניצול השטח ולשדרוג הגג שלכם. למרות זאת, השיטה פחות מקובלת בבתים פרטיים ונפוצה יותר בדירות פנטהאוז. חשוב מאוד לבדוק שהגג יכול לשאת את משקל המים הגבוה (משקל המים הוא טון וחצי למטר מרובע). בנוסף, חשוב מאוד להתייעץ עם מהנדס או איש מקצוע, בגלל החשש מדליפות העלולות להזיק ליסודות הבית.

בנית בריכה בתוך הבית מצריכה אוורור מתאים, בכדי למנוע קילוף צבע מהקירות ורטיבות בקיר. ניתן להתקין בריכות שחיה בקומת המרתף או בחדר כלשהו בבית אך מומלץ להתקינן במרחב פתוח ככל האפשר.  מומלץ להתייעץ עם בני הבית בנוגע למיקום הבריכה ורצוי להרחיקן מחדרי שינה. הרוצים ליעל את שטח הבית יכולים להוסיף גשרים מעל הבריכה, למעבר נוח יותר.

לבעלי גינה פרטית כדאי לשקול בריכת שחייה בחצר הבית. בניית בריכות שחיה בגינות וחצרות מצריכה יישור של מפלס הקרקע, בכדי שיתאים לבריכת השחייה. מומלץ למקם בריכות שחיה באזור בו תהיה שמש ישירה מספר מועט של שעות ביום. חשוב מאוד להצטייד בכיסוי בריכה כדי למנוע לכלוך של המים, ובתאורה חיצונית מתאימה למניעת תקלות בטחותיות. התקנת בריכות שחיה בגינות פרטיות היא פשוטה יחסית אך היא דורשת אחזקה וטיפול שוטף של המים בבריכה, הטיפול אמנם יומיומי אבל קצר ופשוט. הזנחת בריכות שחייה, לעומת זאת, יכולה לגרום לבקטריות וחיידקים במים, העלולים לגרום לתופעות לוואי לא נעימות, בייחוד לילדים.  כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בנוגע לפילטרים, מטהרי מים וכדורי כלור על מנת לשמור על מים נקיים וצלולים ללא חומרים מזיקים.

חשוב- בריכות שחיה  פרטיות בחצר יש לגדר בכדי למנוע גישת ילדים קטנים ללא השגחת מבוגר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הידרה

כל הציוד הדרוש לבריכות שחיה: מסננים,רובוטים,כימיקלים ועוד,ממיטב החברות והיצרנים בחו"ל.

חנות וירטואלית לרכישה דרך האינטרנט

http://www.hydrashop.co.il

אתר החברה

http://www.hydra.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הידרה- כל הציוד לבריכות שחיה

משאבות סינון מים מותאמות לכל בריכה, על פי גודלה ועל פי ייעודה. התקנת משאבות בבריכת בטון בנויה בעובי ובגודל המקובל בשוק שונה לחלוטין מהתקנת משאבות בבריכה קטנה. כיצד תבחרו את המשאבה המתאימה לבריכה שלכם?

מאת: הידרה- כל הציוד לבריכות שחיהשיפוצים09/09/091259 צפיות
קטגוריית בריכות שחיה מחוממות כוללת שתי אפשרויות של חימום, שניתן גם לשלב ביניהן - קירוי בריכות שחיה קיימותאו חימומן. בשני המקרים, מדובר בפתרונות ארוכי-טווח וחד-פעמיים. להלן המלצות לשימוש נכון בקירוי בריכות שחיה ובחימומן, על פי הצורך.

מאת: הידרה- כל הציוד לבריכות שחיהשיפוצים09/09/091637 צפיות
בריכה על הגג הפכה לטרנד בשנות התשעים של המאה העשרים. כל אחד רצה בריכה וג'קוזי על הגג. גרים בבניין משותף רכשו בריכה, הציבו אותה על הגג ופתחו מועדון חברים סגור. טרנד בריכה על הגג הפך לבעיית הדורשת התמודדות לא קלה. בניינים בני עשר קומות ויותר נאלצו למנות ועד ולשכור מציל. מה צריך לעשות, אם כן, כדי לבנות בריכה על הגג?

חלומות על בריכות שחייה פרטיות מצריכים מאתנו לא יותר מאשר שקיעה בהזיות. אם התחלתם כבר להתעניין במחירי בריכות שחייה באינטרנט - אתם מכורים. זה רק עניין של זמן עד שתמצאו את הבריכה שלכם. אם החלטתם להקים בריכה פרטית, קחו בחשבון גם את הציוד הנלווה.

בשנים האחרונות בריכות עומדות ובנויות החלו להציף את השוק, משום שכל אחד רוצה לצנן את גופו בבריכה ביום חם. מה ההבדל בין בריכות עומדות ובין בריכות בנויות?

מאת: הידרה- כל הציוד לבריכות שחיהשיפוצים09/09/091193 צפיות
כיום, הצבת בריכה בחצר הבית איננה נחשבת עוד למותרות. התרחבות החור באוזון גרמה להתחממות גלובלית של כדור הארץ. החורפים קרים והקיצים מהבילים וחמים מאוד. בשעות הבוקר ואחר הצהרים, מתקשים הילדים לצאת ולשחק בחוץ. הצבת בריכה בחצר הבית פותרת את הילדים מהחום הגדול. הצילו עצמכם ממפלצת השעמום, , והקימו בריכה בחצר.

עיצוב שטחי חוץ בבית הוא צעד מתבקש בעיצוב הבית. כיום, ישנה מגמה להשקיע בעיצוב חללי החוץ לא פחות מאשר בעיצוב הפנים של הבית. את רוב פעילויות הפנאי אנו עושים בחצר, בגינה, בגג או בשטחי חוץ נוספים. בריכות שחיה הן פשוטות להתקנה וניתן לשים אותם כמעט בכל מקום. חלל בריכת השחיה חשוב לא פחות והשקעה מינימלית יכולה לספק לכם חצר או גג כמו בבית מלון.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214282 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204419 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205322 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194183 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193410 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193458 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182926 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica