חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריכות שחיה מחוממות

קטגוריית בריכות שחיה מחוממות כוללת שתי אפשרויות של חימום, שניתן גם לשלב ביניהן - קירוי בריכות שחיה קיימותאו חימומן. בשני המקרים, מדובר בפתרונות ארוכי-טווח וחד-פעמיים. להלן המלצות לשימוש נכון בקירוי בריכות שחיה ובחימומן, על פי הצורך:

קירוי ארוך-טווח של בריכות שחיה

קירוי ארוך-טווח של בריכות שחיה מצריך קבלת אישורים והזמנת מהנדס לכתיבת חוות דעת מקצועית ולשרטוט תוכניות. קירוי מסוג זה יהיה זול יותר, בסופו של דבר, למתכוונים להשתמש בבריכה בכל ימות השנה. בדרך כלל, בריכות שחיה נבנות מראש עם קירוי או בלעדיו, על פי דרישת הלקוח. עם זאת, במהלך השנים נוצרה דרישה מוגברת לשימוש בבריכה הפרטית גם בחורף. לשם כך, נוצר צורך לקרות את הבריכה באמצעות קירות וגג. קירוי יכול להפוך בריכות שחיה פרטיות למוגנות מפני רוח וגשם, אך הוא דורש גם חימום של המים.

חימום בריכות שחיה - השקעה  חד-פעמית

אם מדובר בשימוש חד-פעמי בבריכה, ניתן להזרים אליה מים חמים. לחימום קבוע של מי הבריכה גם בימי החורף, קיימת משאבת חום (מנוע הדומה למנוע של מזגן),המחממת בחורף ומקררת את מי הבריכה בקיץ.  כאשר הטמפרטורה החיצונית מאוד נמוכה ומשאבת החום אינה יעילה, קיימת אופציה לתוספת גופי חימום פנימיים.

מומלץ מאוד לכסות את הבריכה בעת חימום בכדי למנוע אידוי ואיבוד חום.

חימום ארוך-טווח של בריכות שחיה יעיל מאוד אך גם  יקר ולכן משתמשים בו בעיקר לבריכות ציבוריות או אנשים פרטיים בעלי מעמד סוציו-אקונומי גבוה

בשל עלות כלכלית גבוהה רוב האנשים הפרטיים יעדיפו לבקר בבריכה הציבורית בימי החורף ולשלם עשרות בודדות של שקלים במקום להוציא אלפי שקלים, מה גם שהחורף במדינתנו קצר מאוד.  . 

לסיכום, בריכות שחיה מחוממות

בריכות שחיה ניתן לקרות ולחמם - הכל על פי רצונו ויכולתו הכלכלית של הלקוח. אפשר להזמין שירותי קירוי וחימום חד-פעמיים או לבנות קירות וגג סביב הבריכה ולחמם את מימיה בקביעות, באמצעות מערכת צינורות להזרמת מים חמים. שיקולי הכדאיות יובילו אתכם לבחירת הפתרון הנכון.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הידרה

כל הציוד הדרוש לבריכות שחיה: מסננים,רובוטים,כימיקלים ועוד,ממיטב החברות והיצרנים בחו"ל.

חנות וירטואלית לרכישה דרך האינטרנט

http://www.hydrashop.co.il

אתר החברה

http://www.hydra.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הידרה- כל הציוד לבריכות שחיה

משאבות סינון מים מותאמות לכל בריכה, על פי גודלה ועל פי ייעודה. התקנת משאבות בבריכת בטון בנויה בעובי ובגודל המקובל בשוק שונה לחלוטין מהתקנת משאבות בבריכה קטנה. כיצד תבחרו את המשאבה המתאימה לבריכה שלכם?

מאת: הידרה- כל הציוד לבריכות שחיהשיפוצים09/09/091638 צפיות
בריכה על הגג הפכה לטרנד בשנות התשעים של המאה העשרים. כל אחד רצה בריכה וג'קוזי על הגג. גרים בבניין משותף רכשו בריכה, הציבו אותה על הגג ופתחו מועדון חברים סגור. טרנד בריכה על הגג הפך לבעיית הדורשת התמודדות לא קלה. בניינים בני עשר קומות ויותר נאלצו למנות ועד ולשכור מציל. מה צריך לעשות, אם כן, כדי לבנות בריכה על הגג?

חלומות על בריכות שחייה פרטיות מצריכים מאתנו לא יותר מאשר שקיעה בהזיות. אם התחלתם כבר להתעניין במחירי בריכות שחייה באינטרנט - אתם מכורים. זה רק עניין של זמן עד שתמצאו את הבריכה שלכם. אם החלטתם להקים בריכה פרטית, קחו בחשבון גם את הציוד הנלווה.

בשנים האחרונות בריכות עומדות ובנויות החלו להציף את השוק, משום שכל אחד רוצה לצנן את גופו בבריכה ביום חם. מה ההבדל בין בריכות עומדות ובין בריכות בנויות?

מאת: הידרה- כל הציוד לבריכות שחיהשיפוצים09/09/091194 צפיות
כיום, הצבת בריכה בחצר הבית איננה נחשבת עוד למותרות. התרחבות החור באוזון גרמה להתחממות גלובלית של כדור הארץ. החורפים קרים והקיצים מהבילים וחמים מאוד. בשעות הבוקר ואחר הצהרים, מתקשים הילדים לצאת ולשחק בחוץ. הצבת בריכה בחצר הבית פותרת את הילדים מהחום הגדול. הצילו עצמכם ממפלצת השעמום, , והקימו בריכה בחצר.

עיצוב שטחי חוץ בבית הוא צעד מתבקש בעיצוב הבית. כיום, ישנה מגמה להשקיע בעיצוב חללי החוץ לא פחות מאשר בעיצוב הפנים של הבית. את רוב פעילויות הפנאי אנו עושים בחצר, בגינה, בגג או בשטחי חוץ נוספים. בריכות שחיה הן פשוטות להתקנה וניתן לשים אותם כמעט בכל מקום. חלל בריכת השחיה חשוב לא פחות והשקעה מינימלית יכולה לספק לכם חצר או גג כמו בבית מלון.

בריכות שחיה פרטיות דורשות טיפול שוטף ושימוש בציוד הנכון. במאמר שלפניכם מוצגים טיפים ועצות לשמירה על בריכות שחיה ופתרון לבעיות השונות שעשויות להיווצר.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232693 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223335 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212896 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211357 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211236 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201410 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201141 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica