חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יחסים פתוחים - בעד ונגד

מאת: איליהזוגיות ואהבה09/03/20111286 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שם הדיון (ולשמו בלבד) אני מקבלת על עצמי את הצד שמצדד ביחסים פתוחים, מנגדאני יודעת שיש רבים המצדדים ביחסים מונוגמים עם סקס עם בן או בת זוג אחדבלבד. במאמר זה הייתי רוצה להביא עוד נקודה למחשבה, אולי היכולת להרחיב מעטאו הרבה לפי רצוננו את הגבולות המיניים שלנו.

ובכן, למה לא בעצם?כמה שנים אפשר כבר לחיות במערכת זוגית, טובה ומעניינת ככל שתהיה בלילהשתעמם מממדי סקס כאלה או אחרים בתוכה. כמה פעמים אפשר לקיים יחסי מין עםאותו פרטנר בלי שבשלב כל שהוא זה יתחיל לשעמם או להיות צפוי מידי? נהוגבמקומתנו לחשוב שזו בגידה לעשות סקס בהסכמה עם אדם אחר שלא שייך למערכתהזוגית, אולם לשיטתי  הבן אדם הזה לא אמור למלא את תפקיד החבר הכי טוב שלי,בעלי או אבי ילדיי. תפקידו הייחודי והיחידי בחיי הוא לגרום לי עונג, אנילא חייבת לו דבר מלבד לשמחו מבחינה מינית ולאחר המפגש שמטרתו ידועה  אניחוזרת קלה יותר אל בעלי, וכמובן בהתאמה כך גם אישי חוזר אלי קל יותר ושמחעל תחושת הכיבוש הנפלאה שנפלה בחלקו.

מתי נהיינו חברה שחייבת להחזיקבכוח את האדם ממולנו , מתי הפכנו להיות הבעלים של אותו אדם, מתי החלטנושאנחנו אלה שצריכים לשלוט גם על הפנטזיות שלו וכאשר הוא או היא לא מספיקמסופקים אתנו הם צריכים להישאר בכל מחיר כי "זה מה יש".
מה יקרה לנוכחברה אם נחזור אפילו במעט  לשנות ה-60 אם נאמין באהבה חופשית בחיבור הפשוטוהמקסים  שבין אדם לאדם ולא דווקא בשייכות. מה הופך אותי לרכוש או לבעלתרכוש. מה עם משיכה פיזית פשוטה וטבעית בין אנשים.
האם אנו לא מתייחסים לאהובינו כרכוש בעשותנו כן? האם כך אנו רוצים שיתייחסו אלינו?
תשובתי לשאלה היא כמובן לא, וזו דעתי בלבד.

אנימרגישה את הרצון  ואת התשוקה לחוות חוויות מסעירות מחוץ לחיי הבטוחיםוהקסומים עם בעלי הנהדר, אב ילדי המדהים עד מאד. אתם באמת חושבים שאחרי עשר
אועשרים  שנות נישואין הוא עדיין יכול לרגש אותי, או להסתכל כפי שאיש חדש מסתכל עלי מסתכל עלי בעיניים מעריצות ומלאות תאווה . אתם באמת חושבים שאניעם כל אהבתי הרבה מאד אליו יכולה להסתכל עליו כמו שאישה חדשה תסתכל עליו,במבט חודר ומלא התרגשות על עצם הגילוי, על עצם החידוש, על עצם הדבר המדהיםשבמשיכה, בפלרטוט ובסקס אחר.
אני רוצה להבהיר כאן נקודה שאולי לא הייתהברורה דייה עד עכשיו. אני מדברת כאן על סקס נטו. על מגע מיני מלא תשוקהושמחה. אני בפירוש לא מדברת על אהבה או מערכת יחסים מחייבת כל שהיא מחוץלקשר הזוגי הקיים.
אני מדברת על היכולת שלנו כיצורים מיניים לחוות את כלקשת הרגשות המיינים שאנו יכולים לחוות, אני חושבת שאנחנו לא צריכים לוותרלעצמנו על התחושות האלה בגלל החברה המתחסדת בה אנו חיים, חברה בה אנשיםשמודים שהם אוהבים סקס ועל אחת כמה וכמה נשים מוקצות מחמת מיאוס.

אני מדברת על חברה פתוחה יותר , קשובה יותר והרבה הרבה יותר סקסית.
איןשום צדיקות או נאמנות בלא להיות נאמן לעצמך, בלא להעשיר את חייך שלך. אםישאלו אתכם היום האם את ממצים את עצמכם? האם אתם עושים כל מה שאתם יכוליםכדי לחיות חיים מלאי סיפוק ושמחה ואתגר? האם  אתם ממלאים אחר מלואהפוטנציאל האנושי שלכם? מה תגידו לי אז.
אני מניחה שרובכם ישר ידברו עלהקרירה שלהם ועל איך שהם לא מוותרים לעצמם שם, ואיך הם ממשיכים ורצים כדילהתקדם ולהרוויח יותר ולהצליח יותר ולמצות את מלוא הפוטנציאל שלהם בתחוםהמקצועי, וכל מה שאני שואלת למה אתם לא מוכנים לעשות את אותו הדבר בסקסבשביל זה יש בחברה מושג כמו יחסים פתוחים לא?
למהאתם לא מוכנים לבדוק את הגבולות שלכם שם, הרי טבעי ביותר להמשך ליותר מבןאדם אחד כל החיים. מה עם ההיא מהמשרד, מה עם ההוא שראית ברמזור? מה היהקורה עם לרגע אחד הייתם פושטים מעליכם את התדמית הרצינית והחשובה, התדמיתשהחברה הדורשנית הזאת הלבישה עליכם והיית ם מתנהגים כמו שאתם באמת רוצים.משחקים את המשחק עד הסוף, נותנים למיניות שלכם דרור בלי לפגוע באף אחד,בהדדיות ובשמחה.
יש בי הצורך לבקש מכם פעם אחת להיות מי שאתם יכוליםלהיות. שיהיה לכם האומץ לבדוק את הגבולות שלכם. לתפוס את בן או בת זוגכםלשיחה אמיתי על מיניות. לשיחה טבעית על איך החיים צריכים להיות. וחשוב לימאד להגיד, זה כלל לא משנה אם אתם מסכימים איתי או לא, כי גם אם אינכםמסכימים איתי אתם בוודאי כבר משועממים מההרגל שהולך איתכם כל כך הרבה שנים.

תשבוותדברו על המיניות שלכם, על סקס, על מה מדליק אתכם , מה מרגש אתכם מה עושהלכם טוב ומה אתם יכולים לעשות אחד למען השני כדי שהאתגר הזה שנקרא נישואיןאו יחסים ארוכי טווח באמת יצליח ויהפוך למקום המרגש והסקסי שהוא יכוללהיות. למרחב הבטוח, המיני והמרגש שהוא מקום המפלט עבורכם. מקום בטוחלתקוות, לגדילה, לפנטזיות פרועות ומרגשות – למקום הכי אנושי ומרגש שיכוללהיות. לבית הראשון שלכם למקדש האהבה שאתם מעצם היותכם זכאים לו כל כך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מגזין פיק אפ לגבר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איליה

מאת: איליההכרויות26/04/111476 צפיות
חוויה באתרי הכרויות ישראלים כתוצאה מפרוייקט של עבודה. עולם שלם נפתח שם, מאחורי שם משתמש וסיסמא עם הרבה מאוד אנשים עם מטרות שונות ומשותפות.

מאת: איליההכרויות11/04/111652 צפיות
תופעת הפיקאפ הפכה בשנים האחרונות לדרך חיים של ממש אצל אנשים רבים. הנוחות והקסם שבאיסוף פרטנרים ממקומות הבילוי הפכה את התופעה לפופולרית ביותר ולגיטימית בקרב ציבור הבליינים.

מאת: איליההכרויות06/04/111374 צפיות
מאמר על פוטנציאל של הכרויות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואיך רשתות חברתוית הפכו לאתרי הכרויות הכי פופולרים בין פנויים ופנויות.

מאת: איליהדייטינג29/03/111541 צפיות
כתבה שמסבירה שסקס בדייט הראשון זו לא מטרה שצריכים לשאוף אליה, וזה יכול לפגוע בהמשך הקשר וביחס כלפי הבחורה עצמה שרק הכרת ולא הספקת לדעת אליך יותר וכבר בונה דעות קדומות עליה.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206474 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204928 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204709 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192809 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182318 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182753 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica