חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תופעת פיקאפ בישראל

מאת: איליההכרויות11/04/20111650 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תופעת הפיקאפ הפכה בשנים האחרונות לדרך חיים של ממש אצל אנשים רבים. הנוחות והקסם שבאיסוף פרטנרים ממקומות הבילוי הפכה את התופעה לפופולרית ביותר ולגיטימית בקרב ציבור הבליינים.

הדעות בנוגע להתנהלות זו חלוקות ומגוונות. לשם הדיון אציג את שני הקצוות הקיצוניים ביותר של דרך חיים זו.

הדעה שבעד, מצדדת בהתנהלות חופשית ובלתי מחייבת. הרוב המכריע של הנוקטים בגישה זו יהיו בשלב של חייהם בו אין הם מחפשים מחויבות או רומנים ארוכי טווח.

ה"פיקאפרים" מאמינים כי אין טוב מלצאת לבלות לבד ולחזור ביחד.
אחוז ניכר מהאנשים הבוחרים להתנהל בצורה זו העידו כי הם כן מאמינים בהיכרות מוצלחת, זוגיות ואהבה. יחד עם זאת, רבים מהם הם לא רואים סטירה בין איסוף קבוע של פרטנרים מתחלפים לבין האפשרות שימצאו אהבה בין שלל בני/בנות הזוג שלהם לרגע.

מצד שני קיימת הדעה כי תרבות הפיאקפ היא בלתי הולמת.

בסקר שנערך בין מאות נשאלים בנוגע לתרבות הפיקאפ, הצד שאינו תומך בהתנהלות זו טען כי דרך זו אינה בריאה משום בחינה.
הרוב המכריע בקרב הנשאלים שענה כי אינו תומך ו/או מצדד בדרך חיים זו, היו כצפוי נשים. רק כ- 15% מתוך מתנגדים לתרבות הפיקאפ  היו גברים.

טיעונים רבים הועלו בנוגע מדוע תרבות פיקאפ אינה ראויה. הטענה המרכזית היתה  כי לא יתכן למצוא מערכת יחסים אמיתית וקשר של ממש כאשר "קופצים ממיטה למיטה" להגדרת אחת הנשאלות.

לסיכום: תרבות הפיקאפ היא למעשה מתירנות מינית ולגיטימציה לחופש בתחום זה.
בסופו של דבר ההבדלים והדעות בין תומכי תרבות הפיקאפ לבין מתנגדיה היא למעשה השלב שאותו אינדיבידואל חווה באותו זמן בחייו.
בשלב זה או אחר למרבית האנשים יש תקופות חסודות מצד אחד, ותקופות פיקאפ לוהטות מצד שני.
ישנה הסכמה כמעט מוחלטת בין שני הצדדים בנוגע לשאלה "האם יש עתיד לקשר כזה?" והתשובה הגורפת הייתה חד משמעית לא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מגזין פיק אפ לגבר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איליה

מאת: איליההכרויות26/04/111473 צפיות
חוויה באתרי הכרויות ישראלים כתוצאה מפרוייקט של עבודה. עולם שלם נפתח שם, מאחורי שם משתמש וסיסמא עם הרבה מאוד אנשים עם מטרות שונות ומשותפות.

מאת: איליההכרויות06/04/111371 צפיות
מאמר על פוטנציאל של הכרויות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואיך רשתות חברתוית הפכו לאתרי הכרויות הכי פופולרים בין פנויים ופנויות.

מאת: איליהדייטינג29/03/111541 צפיות
כתבה שמסבירה שסקס בדייט הראשון זו לא מטרה שצריכים לשאוף אליה, וזה יכול לפגוע בהמשך הקשר וביחס כלפי הבחורה עצמה שרק הכרת ולא הספקת לדעת אליך יותר וכבר בונה דעות קדומות עליה.

מאת: איליהזוגיות ואהבה09/03/111285 צפיות
יחסים פתוחים היו מאז ומעולם סוגיה כבדת משקל בנוף הזוגי. אני מוצאת את עצמי בעקבות פגישות עם אנשים שונים מתחבטת בסוגיה יחסים פתוחים בעד ונגד.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202813 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202804 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193547 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172182 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163092 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153021 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153169 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica