חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור קייטרינג למסיבת רווקים\ת או כל אירוע משפחתי עיסקי או חברי.

עד לפני כמה זמן שהיינו צריכים להפיק אירוע משפחתי או חברי כגון מסיבת יום הולדת או מסיבת רווקים אפילו ברית מילה בחיק המשפחה,היינו צריכים להכין את האוכל בעצמנו ולהיעזר בשכנים וחברים אשר יעזרו ויכינו את היום המיוחל, או שנאלצנו להתפשר על אוכל תעשייתי אשר לא התאים למבנה האירוע או לאורחיו.

נכון להיום ישנם מגוון אופציות אשר נותנות מענה כולל לכל סוגי האירועים ולא צריך להתפשר על מרכיבי המזון,זמני אספקה,איכות ומבחר האוכל,וכמובן הפרזנטציה.

במידה ואנו חוגגים מסיבת רווקים\יום הולדת או אירוע משפחתי,אנו בונים בעצם את אופי האירוע לפי האוכל שאנו מגישים, נניח שאם נגיש סטייקים לשולחן החברים ישבו סביב השולחן ולא יהיו פעילים יותר מאשר לפרוס את הסטייק ולהסתכל מעבר לכתף איזה תוספות יש?....זה לא אופי האירוע שאנו רוצים במסיבת רווקים, או במסיבת יום הולדת, אנו נרצה את חברינו פעילים ושיקחו חלק מהאירוע ויעשו שמייח, לכן האוכל והכיבוד שנרצה להזמין לאירועים מסוג זה יהיו יותר קלילים כגון: כריכונים, טורטיות, ברוסקטות, קישים אישיים....וכמובן גם מנת סוכר להמשך פעילותם בדמות כוסות קינוח,עוגות בחושות ופרוסות לאישי,עוגיות, טראפלס, כדורי שוקולד וכו'.

הרעיון הוא לתת יותר זמן לפעילות ותוכן האירוע ושהאירוע לא יתרכז סביב האוכל אלא יהיה שם עם נוכחות וייתן מעוף ויצירתיות לשמייח את הערב

אנו נרצה שחברינו יאכלו קודם עם העיניים ואח"כ עם האצבעות, שהמנות יהיו אישיות,בלי צורך בהתעסקות של לפרוס ולחלק. וגם כאן המבחר הוא גדול.

איך לבחור?

כמובן שתמיד הכי טוב זה מהיכרות אישית או מחברים קרובים, התקשר\י וברר\י, במידה ולא תמיד אפשר להיות הראשון מבין החברים אשר ינסה משהו חדש.

ואני מניח שאם הגעת למאמר הזה תהייה לך גישה לאינפורמציה זמינה ונגישה, עשה סקר שוק.

כנס\י לגוגל תקיש "מגשי אירוח לאירועים" ותיכנסו לעולם אשר ייתן לכם הרבה אפשרויות.

ההצעה שלי היא לבחור 3 אתרים אשר תקינים, ברורים ואינפורמטיביים הן ומבחינת מרכיבי המנות,מספר היחידות\משקל,מחירים מובנים, זמני אספקה* (לבחור חברה שתשלח לכם הכי קרוב לזמן האירוע), להתקשר ולקבל הצעות מחיר כתובות ומפורטות.

Lemon3.co.il

לקבל החלטה מהחברה שתישמע ותיראה הכי אמינה ובאה לקראתנו הכי הרבה.

שיהיה במזל טוב

נתראה בשמחות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

lemon3.co.il

שירותי קייטרינג ומגשי אירוח למסיבות רווקים, מסיבות משפחתיות, כנסים,ימי הולדת,מסיבות אירוסין, ישיבות משרדיות, ימי כיף, טיולים,ערבי חברה,אירועי קוקטייל,ערבי גיבוש,קידום מכירות,אירועי השקה,אירועים עיסקיים וכו'

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודי כהן

מאת: אודי כהןמתכוני בשר08/05/112308 צפיות
מדריך לבישול וצליית בשר בשיטת המנגל או הגריל, מכוון שכל אחד אוהב את בשרו עשוי וצלוי ברמה שונה, הרכבתי במיוחד עבורכם את טבלת הזמן, וסוגי בשרים מומלצים על האש.

מאת: אודי כהןמתכונים ואוכל - כללי28/04/112354 צפיות
החלטם לארח חברים, ובמקרה, אלו חברים שאוהבים בשר...אבל לנשנש... מתכון לטורטיה בשר, שהחברים ואתם, פשוט תתמכרו, לטעמים ,לאופן האכילה, וליקוק האצבעות. אפשר להכין במחבת ווק בבית, והרעיון הוא כמו הקפצת ירקות או נודלס.

מאת: אודי כהןמתכוני בשר28/04/113016 צפיות
רוטב הטריאקי אהוב במיוחד על הישראלים, ולרוב אנחנו אוכלים פטריות מוקפצות ברוטב טריאקי. הבאתי לכם מתכון, קל להכנה, שישדרג לכם את נתח הבשר, ויתן לו עסיסיות וארומה נהדרת. אפשר להשתמש ברוטב לכל נתח אחר כולל עוף, לאכול עם אורז או ציפס או מוקפץ...בקצור, אתם תחליטו.

מאת: אודי כהןמתכוני בשר28/04/113818 צפיות
רוטב יין אדום ובצלים, קל מאוד להכנה, מתאים לכל סוגי הבשר האדום, וסטייקים בפרט. מתכון מיוחד ליום העצמאות, ולכל השנה.

מאת: אודי כהןמתכוני בשר28/04/112289 צפיות
צלעות בנוסח טנדורי קלות ופשוטות הכנה, מתאים למי שאוהב בשר מטובל. כעיקרון אוכלים את הצלעות הטנדורי, ברוטב יוגורט, אתן לכם את המתכון..אתם תחליטו אם מתאים לכם. אפשר להמיר את הצלעות כבש, בכל נתח אחר שאתם מעדיפים ואוהבים, אפילו עוף.

מאת: אודי כהןמתכונים ואוכל - כללי26/04/111492 צפיות
צלעות כבש או בקר ברוטב רטטוי, הרוטב שיעצים כל צלע ונתח בשר.

מאת: אודי כהןמתכונים ואוכל - כללי26/04/111483 צפיות
מתכון קצת מתחכם להכנת סלמון, טעים וקל הכנה...ירענן וישדרג את מנת הסלמון המוכרת שלכם.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195741 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175469 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152214 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151892 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152586 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica