חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת רווקות מוצלחת בתקציב דל

התקציב הוא לרוב פונקציה של מספר המשתתפות וסכום ההשתתפות הכספית שהן נכונות להשתתף בו. ננסה לעשות סדר בדברים. גם בתקציב דל ניתן לערוך מסיבה מדליקה.


תקציב דל אינו מאפשר מסיבה פרטית או מסיבה סגורה, כלומר במקום שסוגר את דלתותיו בפני מי שאינו מוזמן. היתרון של מסיבה פרטית סגורה הוא בכך שמתאפשרת מסיבה שבה משתתפות רק המוזמנות. מסיבה פרטית סגורה מאפשרת אוירה משוחררת לחגיגה משוללת עכבות. לעומת זאת במסיבה דלת תקציב ישנם מקומות בילוי רבים שמאפשרים פעילות מהנה גם בחברת אורחים לא מזומנים. אם בכל זאת חשקה נפשכן במסיבה פרטית שיקחו בה חלק רק המוזמנות, אז האפשרות הטובה ביותר היא לערוך מסיבה בבית אחת המשתתפות או הכלה לעתיד. כך עדיין תישמר האויריה האינטימית. מסיבה שתערך בבית תאפשר גם בעזרת תקציב דל בלבד תוספות ייחודיות. את הייחוד הזה אפשר להשיג בכל מיני דרכים.

אפשר לעשות זאת בעזרת הזמנה של מיסטיקנ/ית או סקסולוג/ית להתארח בערב המסיבה ולהופיע בפני המשתתפות. זהו רעיון נפלא ולא יקר. מה יותר מתאים מזה כשהעתיד בפתח והבלתי ידוע מגרה את הדימיון לשמוע את מה שיש למיסטיקנ/ית לומר? בעניין הזה אפשר לצלול אל תוך הרשת ולמצוא מיסטיקנים וסקסולוגים רבים שמציעים את עצמם. מומלץ לערוך סקר שוק. בגלל ההיצע הגדול גם התעריפים לא גבוהים ומשתנים מאחד לשני בצורה דרסטית. המחירים עשויים לנוע בצורה דרסטית בין מחירים גבוהים מאוד לנמוכים בצורה משמעותית. מומלץ לערוך בדיקה כמה שיותר מקיפה של כמה שיותר מיסטיקנים או סקסולוגים. תוכלי למצוא מיסטיקן שתואם בדיוק את תקציבכן.

אפשרות מעניינת נוספת ולא יקרה היא הרצאה עם הדגמה בנושא של אביזרי מין.  פעמים רבות מציעות את זה חנויות סקס כחלק ממערך שיווקי. באופן כזה חנויות הסקס מציעות את מרכולתן ולעיתים קרובות זוכות בלקחות חדשים והמסיבה מקבלת גוון מפולפל ופרוע. למסיבה כזאת אפשר להזמין גם רקדנית בטן. גם כאן ההיצע גדול, מומלץ לערוך בדיקות לגבי התשלום. רקדנית בטן שמסביבת מגוריכן תחסוך את עלויות ההוצאה, אך מומלץ לבדוק גם רקדניות מסביבה אחרת. רקדנית בטן מאזור הדרום זולה מרקדנית מאזור המרכז. גם חשפן אפשר למצוא במחירים סבירים מבלי לחרוג מהתקציב. ישנם אתרים ברשת שמציעם גם עיון בתמונות החשפנים ובחירה מתוכם. אלבומי החשפנים מגוונים ומותאמים לטעמים רבים. אפשר להזמין חשפן ברמה טובה מקטלוג מרהיב. אם חשקה נפשכן בגבר מסוקס או שדוף. האלבומים מאכלסים גברים במראה רומנטי עדין ומצועף, או גברים במראה קשוח, שרירנים מוצקים, שחרחרים, בלונדינים או ג'ינגי'ם, כולם מחכים שתבחרו בהם.

אם בכל זאת לא עלה הדבר ולא התאפשר לערוך את המסיבה בביתה של אחת הבנות או הכלה, ישנם מקומות בילוי שיספקו את האוירה ולא יצריכו תקציב גדול. אפשר לערוך אותה בפינה מבודדת בגינה ציבורית בשעות הלילה או על שפת הים. כמובן שחלק מההצעות לא יהיו רלוונטיות, אך מאידך, נפתחים בפנייך, על פי המיקום, שלל רעיונות בהתאם. אפשר גם ללכת למועדון חשפנים. באזור המרכז מרוכזים רוב מועדוני החשפנים. צריך לברר מראש שלא מתקיימת שם בדיוק מסיבה סגורה. ואפשר גם ללכת לדיסקוטק או פאב בסביבת מגוריכם.

מסיבת רווקות מוצלחת בתקציב דל אפשרית ביותר. מה שבאמת יקבע את הצלחתה של מסיבת רווקות היא האויריה הטובה.

כותב המאמר מתמחה מהקמת אירועים ובעל חברת השכרת ציוד לאירועים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תמיר אירועים, השכרת ציוד לאירועים ולכל אירוע גדולים וקטנים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמיר השכרת ציוד לאירועים

מאת: תמיר השכרת ציוד לאירועיםהפקות אירועים11/04/11824 צפיות
חברות השכרת ציוד לאירועים מספקות שירותים רבים, ביניהם השכרת ציוד לאוהלים, השכרת ציוד ציוד, השכרת ציוד אירוח כגון: פינות ישיבה, השכרת ציוד הגשה כגון: דלפקי בר ועוד.

מאת: תמיר השכרת ציוד לאירועיםצרכנות07/04/111017 צפיות
חברה להשכרת ציוד לאירועים מציעה מגוון רחב של שירותים. מאמר זה סוקר את האפשרויות הקיימות בתחום.

מאת: תמיר השכרת ציוד לאירועיםהפקות אירועים04/04/111014 צפיות
חברות השכרת ציוד לאירועים מציעות שירותים שונים בתחום השכרת ציוד. זהו תחום המתפרש על שטחים נרחבים, כשאחד השטחים המפותחים בתחום השכרת ציוד לאירועים הוא השכרת אוהלים.

מאת: תמיר השכרת ציוד לאירועיםהפקות אירועים12/03/111010 צפיות
לשלב שעשועים חברתיים במסיבת רווקות זוהי תוספת אקסלוסיבית שתגרום למסיבה שלכן להמריא. תמיד אהבנו לשחק כשהיינו ילדות ועכשיו המשחקים הפכו משעשעים יותר, נועזים יותר ומתוכחמים.

מאת: תמיר השכרת ציוד לאירועיםהפקות אירועים04/03/111004 צפיות
אחד מהשטחים הנרחבים והמפותחים יותר שמספקות חברות השכרת ציוד לאירועים הוא השכרת אוהלים. חברת השכת ציוד לאירועים מתכננת את האוהל שלכם שיתאים לצרככם.

מאת: תמיר השכרת ציוד לאירועיםהפקות אירועים15/02/111044 צפיות
יותר ויותר אנשים, בוחרים לקיים את האירוע שלהם תוך שימוש בשירותי חברות השכרת אוהלים. להלן מדריך מקוצר לגבי השכרת אוהלים לאירועים

מאת: תמיר השכרת ציוד לאירועיםהזמנות אירועים10/02/111298 צפיות
השכרת ציוד לאירועים זהו דבר שצריך לחשוב בכובד ראש ולא בחטף, המחיר הנכון, הציוד הנכון והכימיה הטובה עם משכיר הציוד, להלן מדריך ראשון בשדרה להשכרת ציוד לאירועים

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195741 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175469 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152214 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151892 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152586 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica