חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בעגלות

מה זה עגלות?
לא מדובר בעגלות - המפורסמות הן מעין דוכנים ניידים המציעים סחורות למכירה. עגלות אלה מועמדות לרוב בקניונים, מרכזים מסחריים או מקומות הומי אדם. בכל עגלה ישנו לפחות עובד אחד (וברוב הפעמים יותר). העובדים אחראים על מכירת המוצרים המוצגים על העגלה, לצד כל מה שקשור לתפעול השוטף שלה.

על מה המהומה?
המוני ישראלים צעירים נוהרים לעבודה בעגלות קודם כל בשל ההיצע העצום של עבודות פנויות, מבחר מוצרים שניתן למכור והחברות המפעילות עגלות למכירות בכל העולם. שנית, העבודה מתאימה לכל אחד. אין שום צורך בניסיון קודם במכירות בכלל או במכירות בעגלות בפרט, וגם ידיעת השפה האנגלית על בוריה אינה הכרחית. אנגלית בסיסית מספיקה בהחלט. וכמובן, מעל לכל, הסיבה המרכזית לעבודה הפופולארית בעגלות היא הכסף: תחום המכירות בעלות נחשב לאחד הרווחיים ביותר כאשר מדברים על עבודה בחו"ל, אם לא הרווחי שבהם. שלא לדבר על כך שבמסגרת העבודה אתם מקבלים טיסות לערים נחשקות ברחבי העולם, למשל טיסות לניו יורק, ומשם יכולים להמשיך לטייל בסבבה.

סדר היום
אם החלטתם לעבוד במכירה בעגלות בחו"ל, כדאי שתדעו איך נראה סדר היום של עובד העגלות המצוי: סדר היום כולל קימה בסביבות שמונה בבוקר (תלוי בעונה ובתקופת השנה), הגעה לקניון וארגון של העגלה והמוצרים. לאחר מכן מתבצעת העבודה למשך 9-11 שעות, כולל הפסקות. העבודה עצמה כוללת פניה לעוברים ושבים, מתן הסברים בסיסיים על המוצרים בנאום ("ספיץ'") מוכן מראש ובתקווה – סגירת עסקה. בסוף היום מתבצעת סגירה של הקופה, סידור המוצרים שעל העגלה, וחזרה למגורים. לכל עובד מובטח יום חופש אחד לפחות בשבוע, ורבים מהערבים מוקדשים לבילויים ופעילויות חברתיות.

לינה
רוב החברות המעסיקות עובדים למכירה בעגלות בחו"ל מסבסדות גם שהייה במגורים משותפים. בדרך כלל מדובר בבתים משותפים, בהם לנים 2-3 עובדים בחדר. שאר חלקי הבית משותפים לעובדים האחרים. המגורים בדרך כלל מרוהטים במלואם, והדבר היחידי באחריותם של העובדים הוא הדאגה לאוכל ומצרכים יומיומיים. בנוסף לדאגה למגורים, רוב החברות מעמידות לרשות העובדים רכב או שניים לצרכי ההגעה לעבודה.

מה מוכרים?
כאמור, כאשר מדברים על עבודה בחו"ל - המכירה בעגלות היא הפופולארית ביותר, ובהתאם גם מגוון המוצרים המוצעים למכירה בעגלות. הרבה פעמים המוצרים משתנים גם ממקום למקום - מי שלקוח טיסות לתאילנד או למדינות המזרח האחרות, ימכור בעיקר תמונות שמן או מוצרי קוסמטיקה. באירופה ובארה"ב, קבוצות המוצרים העיקריות אותן ניתן למצוא בעגלות בחו"ל הן מוצרי קוסמטיקה וטיפול, צעצועים, מוצרי חימום (נפוץ בעיקר במדינות קרות) ואביזרי אופנה. מומלץ לבחור בתחום שמעניין אתכם ביותר, כך תוכלו להדביק את הלקוחות בהתלהבות שלכם מהמוצרים, וגם לעשות הרבה כסף.

והכי חשוב - המשכורת
רוב החברות מבססות את המשכורות הניתנות לעובדים על עמלות מהמכירות בעגלה. ככל שתמכרו יותר – תרוויחו יותר. ישנן חברות המבטיחות שכר מינימלי לעובדיהן בנוסף לעמלות, מומלץ לברר את הסוגיה הזאת בעת הפניה למעסיק. בנוסף למשכורת, החברות מחזירות לעיתים את הוצאות הטיסה לחו"ל באמצעות החזר חודשי במשכורת, המותנה לרוב במתן התחייבות לזמן עבודה בחו"ל של כמה חודשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131219 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121249 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129156 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121253 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091501 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091445 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092074 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222943 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222817 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187393 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187554 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187503 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188039 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179631 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica