חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס פורנוגרפי באינטרנט של ימינו

מה זה הצורך לסקס מבוגרות או פורנו ? שיפור האינטרנט הביאה איתה נגישות מעניינת מיוחדת במינה בכל הנוגע לסיפורים של סקס פורנוגרפים. אנשים רבים מאיתנו פתאום מוצאים עצמם חורשים שעות אין סופיות מטיילים בדפים ברשת חזקים של סקס ומביטים פורנו בכל צורותיו. החשיפה לאתרים גדולה, השימוש בסיטואציות ושל האיפיון של סקס בחינם כמובן בסרטים הכל נראה מכור , עולה השאלה האם באמת במקרים של הסרטים של הפורנו הבנות יוזמות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה הצגה ? ולמה אנחנו כציבור כל כך משתוקקים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקיר בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתשימו לב.


התמכרות סקס
פורנוגרפי אינה מוכרת על ידי דוקטורים כמחלה אלא הפרעה קומפלוסיבית. קיימים מחלוקת האם בכלל קיימת התמכרות למצלמות סקס פורנוגרפי אך בטח שאין דילמות שיש סוגי השפעות שליליות בכל הנוגע לצריכה של סרטי סקס פורנוגרפי בבכמות גדולה.

ההתמכרות לפורנו עם צעירות היא התמכרות נפשית המשולבת ביחד עם תופעות פיזיות הדומות מאוד לסמים.

הנוגדים לקיומה של ההתמכרות סבורים שצריכת סקס במצלמות פורנוגרפי גם כאן על מנת לרוץ הרחק מהמלחמה נפשית עם הרגשות שונות אחרים ובכלל לא נוחים וטקטיקה לטפל היא על ידי טיפול ברגש המודחק.


בעיה שסקס חינם פורנוגרפיים בדרך כלל גורמים:
תקלה בחיי בני זוג 
אופי אובססיבי לצפייה במצלמת סקס באינטרנט ובזבוז זמן מיותר לפני
אי אמון בין בני הזוג הנשואים 
אי תשוקה לעשות סקס בין בני הזוג המאורסים 


כמו כן רב של המגרעות הבולטות הן בקרב לזוגות מאורסים אך הגברים הרווקים יוכלו לעשות כל כל העולה על הדעת והסקס במצלמות
נהיה בצד השני ששייך ל מטבע סוג אחר של הצגה עם החברים וגם חיי מין שלא יצא לכם לפגוש

תמיד כיף לעשות בדברים קצת ששוברים את החוקים הבסיסיים ולא חשוב מהו גיל הגולש , יש עוד מגוון רחב של סרטי סקס שליטה במידה ואתם אוהבים פורנו קשה במיוחד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאוד אוהב כל מה שקשור לחיי סרטי סקס חינם ובמיוחד סקס אנאלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחר וילצינגר

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215131 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204652 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201167 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201459 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201421 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173098 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173401 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica