חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליסינג פרטי - דרך חדשה לצרכנות נבונה ?

מאת: דקלהליסינג והשכרת רכב17/03/20112082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשוק הרכב הישראלי קיים מגוון רב של אפשרויות לרכישת רכב בתשלומים, בין אם מדובר ברכב חדש ובין אם ברכב משומש. יש אופציה למימון רכישת רכב על ידי הלוואה מהיבואן או סוחר הרכב, ועל ידי הלוואה מהבנקים ומחברות מימון.
אין כמובן כל פסול במימון הרכב באמצעות הלוואה או אשראי, כשלכל הלוואה יש יתרונות וחסרונות, אולם לכל אחת משיטות מימון אלה יש מכנה משותף אחד והוא השאלה מי יירשם כבעלים של הרכב.

המבינים בנושא ממליצים לבדוק היטב את נושא המימון, זאת לאור מספר אירועים לא סימפטיים שבהם לקוחות שרכשו רכב באמצעות מימון חוץ בנקאי, איבדו את רכבם משום שלא טרחו להעביר את הרכב על שמם, והחברה שעל שמה היה רשום הרכב פסקה מלפעול ופשטה רגל.

שיטת אשראי כזו היא חלק משיטת המכירה של חברות ליסינג פרטי המנסות לעודד צרכנים פרטיים לרכוש רכב כך שהלקוח ישלם בערך שליש משווי המכונית בעת הרכישה ושליש נוסף בתשלומים שווים למשך תקופה של כשלושים חודשים. בסוף התקופה יכול הלקוח לרכוש את המכונית על ידי תשלום של השליש האחרון מהמחיר המקורי, או להחזיר את המכונית לחברת הליסינג.
נכון להיום קיים סיכון במידה מסוימת במימון רכישת רכב בשיטת ליסינג פרטי כגון זו שתוארה לעיל, כשחברת הליסינג היא זו שנשארת בעלת הרכב. זאת, בעיקר כשהרכב נרכש מחברת מימון שאין לה חוזק פיננסי. בשיטת מימון ליסינג פרטי שבה הרכב רשום על שמה של חברת המימון, משמש הרכב כבטוחה לחברה לקבלת מימון נוסף מהבנק והרכב בעצם משמש כעירבון עבור הבנק המממן.

ההמלצה היא להמשיך לרכוש רכב בשיטת ליסינג פרטי אבל רק במידה וחברת הליסינג רושמת את הרכב על שמו של הרוכש.
גם אם עסקת רכישת רכב ליסינג פרטי נעשית באמצעות הפקדת המחאות דחויות, רצוי לדאוג לכך שההמחאות לא תהיינה סחירות ותהיינה ממוענות רק לפקודת מוכר הרכב. בצורה זו ניתן לבטל את ההמחאות אם חס וחלילה והרכב יוחרם.
כך גם לגבי עסקאות לרכישת רכב באמצעות כרטיס האשראי. במידה והרכב הוחרם קיימת אפשרות לעצור את המשך החיובים הכספיים בטענה שהרכב לא סופק.

למידע נוסף נכנסו למאמר : ליסינג פרטי כדאיות

 



תגיות המאמר: ליסינג פרטי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקלה

מאת: דקלהטיולים בחו"ל30/03/111389 צפיות
בעולם המודרני חופשה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מאורח החיים. המילה חופשה מגלמת בתוכה את המילה חופש. חופש מכל המתחים ומהעול של חיי היום יום כמו עבודה, ילדים, שרות צבאי, לימודים ועוד. אבל, עצם תכנון החופשה יכול להפוך למעין חזרה למצוקות היום יום. מדוע? בגלל שהצורך לתכנן את הטיול מציב בפני המתכנן מטלות רבות שעיקרן מתח. כמו: מציאת הטיסה הזולה ביותר, מלון האיכותי אבל גם הזול, תכנון המסלול והארוחות, שכירת רכב ועוד כהנה וכהנה נושאים.

מאת: דקלהליסינג והשכרת רכב17/03/111725 צפיות
מטיילים מנוסים יודעים עד כמה קשה ואפילו כמעט בלתי אפשרי, לנוע ממקום למקום ולבקר באתרים נידחים בלי רכב שכור בחו"ל. רכב צמוד מאפשר נוחיות מרבית, גמישות בבחירת מסלול הטיול ובכלל, טיול ממונע נותן למטייל הרגשת חופש אמיתי. השכרת רכב באוסטריה כמו בכל מדינה אירופאית אחרת, היא משימה קלה. יבשת אירופה וארצות הברית הן שני אזורים רחבי ידיים, שקל לשכור בהם רכב. אירופה בזכות גוש היורו שהוא המטבע האירופי האחיד וארצות הברית שבה הדולר הוא המטבע היחיד.

מאת: דקלהביטוח רכב26/12/101355 צפיות
תחום ביטוח אוטובוסים ומוניות כוללת גם ביטוח של אוטובוסים זעירים ומיניבוסים, כשלכלי רכב אלה יש צרכים מיוחדים גם בגלל שהם עוסקים בהובלה של נוסעים וגם בגלל שהם סובלים מבלאי גבוה ומשיעור גבוה של גניבות. ביטוח אוטובוסים כמו גם ביטוח מוניות כולל שלושה סוגים שונים של ביטוחים. הראשון הוא ביטוח חובה לרכב, הביטוח השני הוא ביטוח רכב מקיף והביטוח השלישי לרכב נקרא ביטוח צד ג' לרכב.

מאת: דקלהקורסים וסדנאות13/12/102052 צפיות
מכונאי רכב מטפל בכל תקלות הרכב, בין אם כתוצאה מתאונות דרכים, ובין אם כטיפול שוטף ברכב. לימוד מכונאות רכב כרוך בשלושה שלבים כאשר כל שלב מעלה את רמתו של המכונאי. הטכנאי, במהלך עבודתו אמור לאבחן את מצב הרכב להבין היכן תפקודיו לקויים ולהעניק את הטיפול המתאים ביותר למצב. מכונאי רכב אמור לדעת לעבוד עם כל סוגי הרכבים וגם להכיר את כל המערכות המתוחכמות במכוניות, כמו מערכות אלקטרוניקה, מכניקה, הידראוליות ועוד. כל אלה מצריכים מקצועיות, ידע, והבנה מעמיקה בתחום מכונאות הרכב.

מאת: דקלהלימודי תעודה ומקצוע13/12/101184 צפיות
מכללות ומוסדות חינוך שונים מציעים לימודי תעודה במגוון תחומים, כמו: רפואה משלימה ובריאות, הנהלת חשבונות כספים ומזכירות, מקצועות המחשב, ענפי התקשורת והבמה, מקצועות הטיפוח והיופי, תחומי העיצוב אומנות ויצירה, לימודי שפות, ניהול משאבי אנוש ושוק ההון ועוד ועוד.

מאת: דקלהלימודים אקדמאיים13/12/101319 צפיות
מתי נתקלתי בפעם הראשונה בתרגום רפואי? כאשר ראיתי את חברתי שלמדה רפואה מתמודדת עם מאמרים בתחום הרפואה בשפה האנגלית. היא לא הזדקקה לעזרה בתחום זה של תרגום רפואי, אלא התמודדה לבד. בסך הכל אנגלית היא יודעת, והמחלות הן בלטינית, וגם כל אברי הגוף הם בלטינית, אז אולי באמת חשוב לדעת איך אומרים עמוד שידרה באנגלית, אבל מי שלומדת רפואה, יש לשער שלא תהיה לה בעיה להתמודד עם שמות האברים בגוף האדם בעברית ובאנגלית.

מאת: דקלהשיווק13/12/101231 צפיות
הקו המאחד כל תרגום טכני הוא היכולת של המתרגם להעביר באופן ברור הוראות טכניות לשפת היעד מאחר וחומר זה נועד בעיקר לתת הנחיות פשוטות לביצוע פעולות מעשיות. למשל הכנס את השקע לתקע וסובב את הכפתור ימינה. הנחת הבסיס של כל תרגום טכני טוב היא פשטות ובהירות, שימוש במילים גבוהות יוצרת תחושת ניכור ואצל אוכלוסיה מסוימת אי הבנה לא מאפשרת לפעול בהתאם להוראות ולהנחיות.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205342 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192951 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181345 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181340 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172906 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172383 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162108 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica