חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפלי שוקולד

מאת: nirימי הולדת20/03/20112194 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מפלי שוקולד
אז מהו סודו הקסום של מפל השוקולד שעושה אותו כה מיוחד  , אם תחשבו על זה יש במפל השוקולד משהו מלכותי שמזכיר את  תרבות השפע , זרימה אינסופית של שוקולד  , שוקולד לבן ,שוקולד מריר ,שוקולד חלב  מכל הסוגים ומינים .
לא רק זה  התנועה  הייחודית  שלך השוקולד ממעלה מפל השוקולד ,מזכירה מפל מים עם שפיעה אדירה של מים  , תחשבו שניאגרה במקום מים היה  זורם שוקולד ......


 מפל השוקולד   מזכיר לי  משהו ישן נושן וארומתי כמו כדי חרס אומנותיים משוקולדים.
אז נתחיל עם הסוגים :  מזרקות שוקולד , מפל שוקולד , מזרקת שוקולד , מפל שוקולד פונדו ,מפלי שוקולד עם סוכריות ,מפלי שוקולד עם פירות , מפלי שוקולד עם קוקוס או אננס , מפלי שוקולד משוקלד בלגי איכותי , חשבת אולי על מפל שוקולד לבן .אפשר היום להשכיר מפל שוקולד לכל אירוע ואטרקציה .


ולאיזה אירועים הייתם מזמינים אותו :
חתונות, בר/בת מצוות, בריתות, ימי הולדת, אירועי קד"מ, אירועי חברה, אירועים ביתיים, מסיבות ועוד.
 ולמי :
לילדים ,למבוגרים ,לצעירים , בעבודה ,לחברים ,לזוגות  טעמו המופלא  של מפל השוקולד 
יתאים לכולם - תהנו

מחירים - מפל שוקולד למכירה/מפלי שוקולד למכירה:

עלות מפל שוקולד למכירה בגובה 40 ס"מ הוא כ-690 ש"ח בלבד כולל מע"מ!

כמו כן ניתן לרכוש מאיתנו מפל שוקולד בינוני בגובה 65 ס"מ ב-5000 ש"ח בלבד + מע"מ!

ניתן לאסוף את המפל עצמאית ממשרדינו או לקבל אותו במשלוח עד אליכם...

 



תגיות המאמר: מפלי שוקולד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech.com שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל קידום אתרים אורגני בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nir

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: nirקידום אתרים23/12/213410 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213536 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213120 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213474 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213485 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213411 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181779 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181709 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181456 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181500 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181390 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica