חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך עבור ניהול מוניטין בעזרת פופולריות ברשת

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/20213470 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
קיימים מאות סיבות לקידום המונטין של העסק שלך, אחת מהם היא פופולריות ואופן השימוש במילות החיפוש של גוגל ללא קשר לחלוקה בין רבים ליחיד ומשמעות מונח החיפוש עצמו. במילים אחרות מונח חיפוש שהמשמעות שלו משמשת את רוב הגולשים עבור X במקום עבור המשמעות האמיתית שלו משפיעה על תוצאות הדירוג. במילים אחרות- הפופלאריות של מונח החיפוש עצמו משפיעה על ניהול המוניטין של העסק. ניהול מוניטין בעזרת פופולריות ברשת גוגל עלול להציג תוצאות מוטות בתחום מסויים רק בגלל שנראה לו שהשימוש במילה מסויימת למטרה מסויימת תהייה גבוהה יותר ללא קשר למשמעות שלה, או לצורת הרבים או היחיד שלה. ניהול מוניטין זה כמו המלצה מפה לאוזן

דוגמא פשוטה אפשר לראות בהבדלי תוצאות חיפוש בתפוחים או יותר נכון בין המונח תפוח למונח תפוחים , התוצאות בגוגל US מציגות הבדל קטן מאוד בין רבים ליחיד.

תפוחים שנפלו רחוק מהעץ למרות שדי סביר להניח מי שמחפש תפוחים באינטרנט לא מתכוון למוצרים של חברת Apple, בגוגל הגיעו למסקנה שלרוב הגולשים זה כן רלוונטי. אולי טעויות הקלדה בהיקפים עצומים ואולי שייכות מילולית כמו בדוגמא הבאה הם שהביאו את מפתחי האלגוריתם להפנות עורף למשמעות (רבים ויחיד) וללכת בעקבות מה שההמון רוצה.

ניהול מוניטין בתחומים מסויימים אפשר למצוא הבדלים ניכרים בין היקפי חיפוש (ולא דיברנו עדיין על האיכות) של מונחי מקבילים או קשורים וההגדל בשימוש ברבים לבין יחיד אבל לא רק הכמות – גם המשמעות מבחינת מניעי המחפשים לפעמים די שונה.

ואם ממשיכים בקו של הפופלארוית, כנראה שגולשים שמחפשים בגוגל מישהו בשם Larry מחפשים מידע אודות מייסד גוגל Larry Page ולא את David Larry שהרבה יותר מצחיק ממנו.

ברשימת עשרת סרטוני וידאו ויראליים הפופלאריות ביותר קשה למצוא הפקות צנועות של עסקים קטנים ששכרו צלם וכמה שעות חדר עריכה. הניהול מוניטין ברשת האינטרנט נשלט ע"י מקצוענים שמשקיעים בהפקות מקור בתקציבים שכל סטודנט לקולנוע יכול רק לחלום עליהם בלילה.

לא הכל אבוד, אפשר עדיין לנסות לעשות סרטונים ויראליים בהפקות חובבניות עם טונות של יצירתיות והרבה זמן פנוי, אבל הרבה יותר קשה להתברג במועדון המיליון צפיות.

 



תגיות המאמר: ניהול מוניטין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech.com שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל קידום אתרים אורגני בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nir

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: nirקידום אתרים23/12/213407 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213532 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213117 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213480 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213408 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: nirקידום אתרים21/09/211701 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162742 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

מאת: vodplaceפרסום באינטרנט08/06/162825 צפיות
אפשר לפרסם מאמרים בחינם ובקלות ובכך להרוויח הרבה בתחום קידום האתרים ושיווק האתר שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica