חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק בגוגל לא יעשה רע לעסק שלך

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/20213484 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
עוד בימיה הראשונים הצהירה גוגל שאחד מעקרונות הפילוסופיה הארגונית שלה הוא – Do no Evil המוטו כוון הישר לבטן הרכה של מיקרוסופט שנתפסה בעיני רבים כענקית תוכנה מרושעת ותאבת בצע ובידל את גוגל כחברה המזוהה עם חדשנות, קוד פתוח ואחת שיודעת גם לתרום לכלל ובמיוחד למשתמשי האינטרנט.

אנחנו רק נעזור לכם למצוא את מה שאתם מחפשים. שום איום לא נשקף מכיוון הגבעות הפסטורליות בר'יצמונד והחיפוש בממשק החדשני והמצוצמם הפך לנחלת הכלל.

החוליה החסרה כמו כל אלגוריתם גם הנוסחאות המורכבות של שיווק בגוגל מתבססות על נתונים. ובתחום העיסוק שלה – טכנולוגיית חיפוש, נתונים רבים ואיכותיים יותר משפיעים ישירות על טיב התוצאות.

במהלך השנים יצרה גוגל טבעת המקיפה נתונים איכותיים שאף גורם בעולם (חוץ מהמוסד או ארגונים סודיים אחרים) לא מסוגל להתחרות בה. המוצרים של גוגל מקיפים כמעט את כל התוצרים של הפעילות האינטרנטית שלנו מחיפושים, לתמונות שצילמנו ועד לכתובת וכרטיס האשראי האישי שלכם. ביחד כל אלה מהווים חוליה חסרה עצומת מימדים ובעצם כמעט כל מה שמנוע חיפוש ירצה לדעת.

אז שיווק בגוגל טובה או רעה ? שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מדובר בחברה מסחרית שנסחרת במיליארדי דולרים ושייכת לציבור משקיעים שנמצאים שם בגלל סיבה אחת- כסף. ורצוי מהר בטוח, והרבה. אז רע או טוב אולי קשורים למוניטין החברה אבל לחברה עצמה, כל כל עסק יש מטרה אחת. להיות ריווחי. יתרונות הפרסום בגוגל

אוגרים וממתינים לחורף אפשר להמשיך להסתכל על שיווק המוצרים ממעבדות גוגל כמשהו תמים שנועד לספק מענה מקיף וכיפי לצרכני הקצה, אבל אם מסתכלים על קודש הקודשים של גוגל, מנוע החיפוש והרלוונטיות של התוצאות שלו מגלים שחלק מהמוצרים עוסקים בנתונים שהמתחרים של גוגל היו מוכנים לשלם עבורם הרבה מאוד כסף.

קיים משהו יותר רלוונטי למנוע חיפוש מלדעת כמה גולשים נכנסו לאתר מסויים דרך מונח מפתח ומה בדיוק הם עשו באתר ? – מדובר בקרם דה לה קרם של נתוני החיפוש של כולנו, וזה בכלל לא מעט.

רק כדי להבהיר את הנקודה: אני לא טוען שהם עושים שימוש לרעה בנתונים האישיים שלנו, אבל משהו בהתנהלות קצת מזכיר לי סנאי שמכין מזון לקראת החורף או סתם התנהלות של פולניות – שיהיה…

ג'ונגל פיתוח אז מתי אפשר סופסוף להתחיל לפחד והאם באמת מדובר באח גדול ? לאחר שתקראו מה גוגל יודע עליכם תחליטו בעצמכם וכן, יש כמה דברים שעלולים להטריד את מנוחתכם: 20 סיבות טובות לחשוש מפני גוגל.

20 סיבות לחשוש מגוגל

אז כמה גוגל יודע עלינו ? 20 סיבות טובות להיכנס ללחץ:

1. כל מה שחיפשתם -  בגוגל משתמשים מליוני גולשים מרחבי העולם ועקרונית ניתן לדעת מה כל אחד חיפש, גם אם לא באופן אישי.

2. הבלוגים המועדפים שלך– גוגל Reader מספר על מה אתה מנוי בנוסף למידע שנאסף מביקורים בבלוגר, שירות הבלוגים החינמי שלהם.

3. על איזה פרסומות לחצתם – אתרי אינטרנט רבים משתמשים בתכנית הפרסום של גוגל Adwords ששותלת עוגיות שעוקבות אחרי הדפים שביקרתם באתרים שונים.

4. מידע פיננסי– בעלי אתרים ומפרסמים דרך Adwords ומערכת Adsense ומערכת Checkout מוסרים את שמם, כתובתם ופרטי התשלום שלהם.

5. האתרים שאתה מנהל – דרך Analytics  ו Adsense גוגל יודעים איזה אתרים יש לך כמה הם פופלאריים.

6. תכתובות דוא"ל- דרך Gmail בשרתי גוגל מתועדים הדואר ששלחת, מה קיבלת וממי….

7. מה יש לך במחשב – דרך Google Desktop המידע שנמצא במחשב שלך זמין ונגיש לאפליקציה

8. על מה עובדים עכשיו – משתמשי Google docs שכותבים ומתעדים פעולות ותוכניות עסקיות וסטודנטים שמתכוננים למבחן.

9. מה תיכננת למחר – דרך Google Calendar אפשר לדעת עם מי אתה נפגש, מתי ואיפה.

10. ספר לי מי החברים שלך – דרך מידע מאורקוט, פייסבוק ושאר אתרי רשתות חברתיות אפשר לדעת עם מי אתה נוהג להתכתב און ליין

11. האם אתה חי באזור מוכה מגיפה– חיפושי עומק אחרי מונחים הקשורים לשפעת חזירים מסגירים את היותך חולה או גרוע מכך, -שאתה נמצא באזור מוכה מגיפה.

12. טעם קולנועי משובח ? – סרטוני וידאו שעלת ואתה צופה ב-  YouTube

13. כל חיפוש קטן – משתמשי כרום מאפשרים לגוגל לדעת על כל חיפוש קטנטן שביצעו באינטרנט.

14. מה בדיוק הבעיות שלך – שימוש ב Google Answers מאפשר לדעת על כל מיני בעיות שמטרידות אותך

15. איך הבריאות – שימוש ב Google Health לדוגמא, מאפשר לדעת ממה אתה סובל וכמה זמן

16. מספר הסלולרי שלך – דרך Google Mobile ניתן לדעת מה המספר האישי שלך.

17. איך אתה נשמע – משתמש ב- Google Talk  ? אפשר לדעת איך אתה נשמע ולהקליט דגימת קול.

18. איך אתה נראה – משתמשי Picasa שמעלים את תמונתם לשירות החינמי.

19. מה חשוב לך ? אם אתה משתמש ב Google Alert אתה מאפשר לדעת איזה תחומים חשובים לך.

20. האם כדאי להציג לך פרסומות ? -  אם רכשת מוצרים דרך Google Pay או באתר שפועל עם Analytics  או אם אתה מחפש בתדירות גבוהה קוויאר, נעלי עור, או שעון יהלומים גוגל יכול לדעת האם כדאי להציג לך פרסומות- מתי ובאיזה תחום.


 



תגיות המאמר: שיווק בגוגל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
קרית טק פתרונות דיגיטליים kiryatech.com שיווק בפייסבוק שיווק בגוגל קידום אתרים אורגני בניית חנות וירטואלית בניית אתר תדמית בניית דף נחיתה אחסון אתרים
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nir

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: nirקידום אתרים23/12/213410 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213536 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213120 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213474 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213411 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223005 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193846 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163157 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163190 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163305 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

מאת: vodplaceאינטרנט - כללי28/10/153087 צפיות
אנשים רבים מחפשים באינטרנט כתבות מעניינות, לא תמיד הם מוצאים את האתרים המתאימים בשבילם, רוב האתרים שהם פוגשים רציניים מדי ומלאים בחדשות לא מעניינות או רלוונטיות בשבילם ואתרים אחרים עושים את זה בצורה ילדותית מדי ורכילותית. אנשים מחפשים אתרים שנמצאים 'באמצע' ומכילים כתבות מקור מעניינות על מגוון נושאים החל מנושאים כללים כמו היסטוריה, תרבויות בעולם, בריאות, לייף סטייל, ספורט ופשע ועד לנושאים קצת יותר טכנולוגים כמו משחקים, אפליקציות וסלולרי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica