חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תותי במושב השיקה אתר חדש המאפשר רכישת מוצרי תינוקות ואביזרי תינוקות

מאת: רמי כהןאופנה22/01/20094137 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תותי במושב השיקה אתר חדש

תותי במושב, חנות הבוטיק למוצרי תינוקות ברשפון, השיקה השבוע אתר אינטרנט חדש. האתר החדש נבנה בעבור חנות הבוטיק בהתאם לקווי העיצוב המייחדים את קו המוצרים אותו תוכלו למצוא הן באתר האינטרנט המקוון והן בחנות הבוטיק ברשפון.

את החנות "תותי במושב" פתחה תותי בשנת 2004, כחנות בוטיק לבגדי ומוצרי תינוקות וילדים. הרעיון היה לאגד את מיטב היוצרים והמעצבים הישראלים ופשוט את כל מה שמקסים- בחנות במושב, אשר תיתן לילדים ולהורים חוויית קנייה אחרת באוירת המושב, ביקור בבית הקפה ובפינת החי הסמוכים, וחנייה חופשית ונוחה.

תוכלו למצוא בחנות של תותי במושב יצירותיהם של מיטב המעצבים הישראלים בתחום בגדי התינוקות והילדים, וכן ליין גדול של בגדי ארועים- החל מברית / בריתה, ימי הולדת, בנות מצווה ושושבינות.

באתר האינטרנט של תותי במושב, תוכלו לרכוש מגוון רחב של מוצרים ואביזרים לתינוק אשר עוצבו על ידי יוצרים ומעצבים ישראלים. בין היתר תמצאו באתר מספר רב של עגלות תינוק, תיקי תינוק, צעצועי תינוק, בגדי תינוק ועוד מגוון של מוצרים איכותיים אחרים לתינוק.

החנות האלקטרונית של תותי במושב פונה לא רק להורי התינוקות ומשפחתם אלא גם לכל אלו המחפשים מתנות לידה או מתנות לברית או לבריתה. האתר מאפשר לכל אותם אנשים להנות מחווית קניה אלקטרונית מבלי לצאת כלל מהבית.

למגיעים מכיוון דרום, כניסה לרשפון דרך כביש החוף:
פונים ימינה מכביש החוף לרשפון, נוסעים ישר עד שמגיעים לתמרור עצור, ממול תראו את החנות הפרחים. פונים שמאלה- זהו רחוב הפרחים. פונים שוב בפנייה הראשונה שמאלה (ממש מול המכולת והדואר)- הגעתם!

למגיעים מכיוון צפון, דרך מחלף געש-שפיים וכביש פנימי:
נוסעים בכביש הפנימי המוביל לרשפון,עוברים את השכונה החדשה ומתפתלים איתו עד שמגיעים לצומת T, פונים ימינה ומיד לאחר מכן  שמאלה - זהו רחוב הפרחים. נוסעים ישר כל הזמן עד מספר 37 (ממש מול המכולת והדואר), פונים ימינה- הגעתם

המאמר בחסות עגלות תינוק

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רמי כהן

מאת: רמי כהןזוגיות ואהבה08/08/111627 צפיות
ויברטור הוא אולי אביזר המין הפופולארי והמפורסם ביותר ולא סתם הוא הפך להיות כזה. מדובר בסוג של תחליף משוכלל לאיבר מין גברי, אז אומנם הוא לא יכול לחב' אותך בלילה ולא מלטף את השיער עד שאת נרדמת או מקשיב לכל מה שאת אומרת, אבל מצד שני הוא לעולם לא מתעייף, יש לך את האפשרות לשלוט ברטט

מאת: רמי כהןרכב21/07/111433 צפיות
אוטו1 השיק השבוע פורטל חדש ונוצץ שגובש מתוך הצורך בהבנת שוק הרכב העכשווי. הפורטל קם מתוך הצורך לאגד במקום אחד את מירב המידע הרלוונטי והמתאים לכל המתעניינים ברכב - מתחום ההשכרה, דרך

מאת: רמי כהןצרכנות17/08/101682 צפיות
במזל טוב הבאתם ילד חדש לעולם ולאחר שהות בבית החולים הבאתם אותו הביתה. רוב ההורים הטריים רוצים לשים את ילדיהם בחדר המעוצב במיוחד לפעוטות, חדר בצבעים מתקתקים עם אביזרים ומשחקים רבים שיצרו אווירה של ילדות ושמחה. מחקרים רבים הראו כי צבעים, דמויות ומרקמים שונים תורמים רבות להתפתחותו של התינוק ולכן יש להקפיד על צבעוניות רבה בחדרי תינוקות

מאת: רמי כהןאקטואליה07/01/102139 צפיות
אני רוצה להיות עיתונאי – זה ממש ממש כיף נראה לי – לכתוב בעיתון דה מרקר, להופיע בתקשורת, להיות מפיק בערוץ 10 או ערוץ 2 – העיקר לעבוד בתחום – ייתכן וארצה להיות אפילו רפי גינת שאהיה גדול. העיקר להיות בתחום. אני שנים עוקב אחרי התקשורת ואוהב אנשים שכותבים בה או מהתלים בה כמו רני רהב או רביב דרוקר למשל.

מאת: רמי כהןחינוך ולימודים - כללי03/06/091766 צפיות
מאבק המורים שהתרחש בשנה החולפת גרף תמיכה חסרת תקדים בקרב הציבור הרחב. רן ארז וארגון המורים העל יסודיים יצאו למאבק מתוך אמונה בצורך ברפורמה במערכת. בעזרת שינויים יסודיים במערכת החינוך ניתן יהיה לקדם את מעמד המורים ואת התלמידים.

מאת: רמי כהןדמוקרטיה ושלטון05/05/091921 צפיות
מאמר חדש שפורסם בתחום מדעי המדינה ביום שבת האחרון הראה עד כמה מצבה של המדינה עגום ועד כמה אנחנו בפיגור אחרי המדינות שאנו מתיימרים להדמות להן

מאת: רמי כהןחינוך ולימודים - כללי03/05/092010 צפיות
רן ארז על מאבק המורים לקידום החינוך. מאבק המורים שהתרחש בשנה האחרונה זכה לתמיכה חסרת תקדים בקרב הציבור הרחב. בהפגנה גדולה שהתקיימה בכיכר רבין בתל אביב הגיע המאבק לשיאו ואנשים רבים הגיעו להביע את תמיכתם. רן ארז וארגון המורים נאבקו לשם קידום החינוך. במסגרת המאבק לחמו למען מספר מטרות עיקריות מתוך רצון להביא לקידום המערכת ולשיפורה.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162143 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162105 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162056 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152428 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151890 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151907 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152983 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica